You tell me.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden meisjes het nou stoer? Die verhalen over enorm hard rijden enzo?
Ik word er nou niet bepaald opgewonden van.quote:
Geen flauw idee... Ik vertel ze over het algemeen bijzonder weinig over motorrijden omdat de interesse meestal niet verder gaat dan het soort motor en de kleur... Daarbuiten rij ik eigenlijk nooit echt veel te hard omdat mijn beide motoren nou eenmaal niet echt hard kunnen... (de een 150 km p/h en de ander 200 km p/h, niet echt spannend dus). Bovendien is hard rechtuit uberhaupt niet boeiend... bochten zijn veel leukerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden meisjes het nou stoer? Die verhalen over enorm hard rijden enzo?
Mja, doe je dat niet omdat je motor niet harder kan ? M.a.w., zou je dit ook met een CBR1100 doen, of zou je die toch verder open draaien. Ik kan je vertellen dat die geen wind mee hoeft te hebben om boven de 170 uit te komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat voor soort snelheden? Hoe moet ik door gaan? Je kent me niet eens man en je weet niet hoe ik rijd....Ik ben de topicstarter niet hoor. Waar zeg ik dat ik alle gevaren goed inschat? Ik zeg dat ik anticipeer en een enkele keer te hard rijd.... meer heb ik niet gezegd. En als ik te hard rijd ga ik niet verder dan 50km/h te hard... want dat kan je dus je rijbewijs kosten.
Dat is rot...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Rietvaerder en Patrick:
Mijn zus reed altijd zorgvuldig en toch is ze verongelukt.
quote:Ik vind het zwaar ongevoelig hoe jullie erover praten. Ik hoop dat jullie geen familie hebben, want het is TE egoistisch hoe jullie erover denken. En dan heb ik het niet eens over degenen die jullie dood kunnen rijden.
Ik heb heel veel vrienden die rijden. Maar die rijden om te rijden, niet om iets te bewijzen. Ga lekker op het circuit wat bewijzen en rijdt je desnoods daar dood.
Hypocriet; nou nee?! Lijkt me eerder dat ik iets heb wat jij niet hebt; de intelligentie om te bepalen wat wel en wat niet verantwoord is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]OMFG...
Wat zeg ik... hypocrisie ten top...
Zou die gast het overleefd hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef The_Owl het volgende:
TS (en andere speedfreaks), hoop dat je gaat nadenken en dat je NIET zo mag eindigen. Hoop dat je nooit iemand anders mee de dood in zult nemen.
http://members.lycos.nl/marco46/P1010030.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010031.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010032.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010033.jpg
(niet voor zwakkere magen)
Het ongeluk wel... niet die tien vrachtwagens die daarna op hem hebben gemanoeuvreerd.quote:
Afsluitdijk is best lekker om ff te blazenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:02 schreef BertV het volgende:
Ik ken de TS niet. Ook ken ik de weg niet waar dit is gebeurd.
Als dit bij z'n vaste rijstijl hoort is het goed dat ie gepakt is. Veel (sportfiets berijdende) motorrijders zoeken idd heel af en toe een lange rustige weg om even vol gas te blazen. Als je slim bent doe je dit in Duitsland, ik toevalig gisteren nog op de afsluitdijk. Zo slim ben ik dan ook niet
Wat te denken van overstekende en spelende kinderen op de Afsluitdijk...quote:Anders dan bij een auto hoef je de afsluitdijk niet driemaal te nemen voordat je op topsnelheid zit.
Er zullen nu wel berichten over overstekende walvissen komen.
Volgens mij zijn (waren) het 2 mensen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:11 schreef BertV het volgende:
[..]
Het ongeluk wel... niet die tien vrachtwagens die daarna op hem hebben gemanoeuvreerd.
Vraag me af of het echt is, zo ja, heb jij je gordel altijd om?
120km/u tegen een dikke gelaagde glasplaat ziet er ook niet uit.
toch raar dat ie 1 motorlaars aan heeft en 1 sportschoen. Das vragen om dit soort ongelukken.
Leg nou geen woorden in mn mond.... dat maakt JIJ er van dat ik denk dat ik onsterfelijk bent.... ik heb al een paar keer gezegd dat ik dat absoluut niet denk.... maar goed, iets anders weet je niet te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef dr.dunno het volgende:
blijf maar geloven in je eigen onsterfelijkheid knul
En wij welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Maar die rijden om te rijden, niet om iets te bewijzen.
"Ons"quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En wij welSjonge, word steeds mooier hier... er worden gewoon dingen voor ons bepaald hier
Toch knap dat je precies weet hoe iemand rijd terwijl je alleen maar een beetje tekst die van persoon leest via je schermpje
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:43 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb respect voor motorrijders zolang ze zich normaal gedragen op de weg.
Als de weg leeg is maakt het me geen barst uit dat ze dat gas opentrekken tot 280.
Maar zodra ze iedereen rechts inhalen, of gewoon tussen 2 auto's door scheuren dan zou ik op dat moment het liefst net doen alsof ik ze niet zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |