quote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef hicham het volgende:
Ik vind dit filmpje echt geweldig
http://www.killsometime.com/Video/videos/DUI-Sobriety-Test.wmv
Je demping moet ervoor zorgen dat je banden contact houden met de weg.quote:Op maandag 28 maart 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met (achter)vering/demping stand van de motor? Is het voor de wegligging beter als die zo hard mogelijk staan, of moet je een tussenweg zien te vinden? Ze staan bij mij nu op de hoogste stand, nog van Rietje. Maar goed, Rietje weegt ook wat zwaader dan ikIk stoor me er verder niet aan, alleen soms op echt hobbelige klinkerwegen merk ik dat ik voor het comfort dat ding wel zachter kan zetten
Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet m zachter danHij staat idd op zn hardst.. meer grondspeling
Echt?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.
Demping stel je af op het gedrag van de motor, de veervoorspanning op het gewicht van de berijder.![]()
Whahahahahahahahahahaquote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit filmpje echt geweldig
http://www.killsometime.com/Video/videos/DUI-Sobriety-Test.wmv
(geen motorfilmpje trouwens)
Dat die vent dronken is, is slecht, maar wat die agente hem allemaal uit laat voeren omdat ze weet dat ie dronken is, is gewoon wickedquote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga hem nog eens opnieuw kijken denk ik.....![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ga hem nog eens opnieuw kijken denk ik.....![]()
Leuke zelfbouwquote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk eens.... mooie Kawasaki SM, of het is een Suzuki?
[afbeelding]
[afbeelding]
Kawasaki = Suzuki
Kawasaki KLR400... oftewel een Suzuki DRZ400
Kreeg ik via MSN van onze Youp...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuke zelfbouwen waarom ga jij nu ook SM piccie's posten?
![]()
![]()
![]()
Waar zeg ik trouwens dat de demping op zn zwaarst staat.....quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.
Demping stel je af op het gedrag van de motor, de veervoorspanning op het gewicht van de berijder.![]()
Beetje raar uniform heeft ze aan.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat die vent dronken is, is slecht, maar wat die agente hem allemaal uit laat voeren omdat ze weet dat ie dronken is, is gewoon wicked![]()
![]()
![]()
Dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 28 maart 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
Rechts een CR500 die in de tweede versnelling optrekt ivm met wheeliegevaar en niet uit alle macht door kan trekken ivm hetzelfde wheeliegevaar.
Was vorig jaar op mijn verjaardag ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
de uitlaat van mijn koekblik is weer afgebroken maar nu aan de demperkant
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
Was vorig jaar op mijn verjaardag ook.![]()
Valt mee, ze hebben een aantal kampers eruit geflikkert dus het Remus-onder-Mercedes-200D-gehalte is behoorlijk gedaalt.quote:Tja qua geluid zul je niet echt opvallen tussen de andere kampers daar.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |