abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 09:33:08 #226
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25800133
Zet m zachter dan Hij staat idd op zn hardst.. meer grondspeling

Op de Autobahn mag je niet overal zo hard als je wilt.... is maar op sommige stukken, anders staat er gewoon een bord max. 130. Als je dan einde alle geboden ziet mag je zo hard als je wilt, maar houd er wel rekening mee dat als je een ongelukt krijgt en je reed harder dan 160 dat je altijd fout zit voor de verzekering.

De meeste mensen rijden gewoon 130/40 op de rechterbaan, maar als 130 de max. snelheid is rijd ook echt iedereen streng 130 daar...
pi_25800335
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef hicham het volgende:


Ik vind dit filmpje echt geweldig
geweldig

morgen
  maandag 28 maart 2005 @ 10:32:48 #228
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  maandag 28 maart 2005 @ 10:35:12 #229
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25800399
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef hicham het volgende:

Ik vind dit filmpje echt geweldig

http://www.killsometime.com/Video/videos/DUI-Sobriety-Test.wmv
pi_25800419
wattis?? geen gevoel voor humor

  maandag 28 maart 2005 @ 10:37:44 #231
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25800435
Ik vind er niks aan nee....
pi_25800453
dat zeg ik...
  maandag 28 maart 2005 @ 10:48:01 #233
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25800568
Zegt meer over jullie dan over mij denk ik
  maandag 28 maart 2005 @ 11:07:18 #234
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25800866
Moooorning..

Dat filmpje!
quote:
Op maandag 28 maart 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met (achter)vering/demping stand van de motor? Is het voor de wegligging beter als die zo hard mogelijk staan, of moet je een tussenweg zien te vinden? Ze staan bij mij nu op de hoogste stand, nog van Rietje. Maar goed, Rietje weegt ook wat zwaader dan ik Ik stoor me er verder niet aan, alleen soms op echt hobbelige klinkerwegen merk ik dat ik voor het comfort dat ding wel zachter kan zetten
Je demping moet ervoor zorgen dat je banden contact houden met de weg.
Als hij veel te zwaar staat en alles veel te hard dempt dan kan je achterwiel gaan stuiteren op een gegeven moment, en dat geeft uiteraard beduidend minder grip. Donorcodocil bij je?
quote:
Op maandag 28 maart 2005 09:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet m zachter dan Hij staat idd op zn hardst.. meer grondspeling
Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.
Demping stel je af op het gedrag van de motor, de veervoorspanning op het gewicht van de berijder.
  maandag 28 maart 2005 @ 11:09:56 #235
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25800910
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:

Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.
Demping stel je af op het gedrag van de motor, de veervoorspanning op het gewicht van de berijder.
Echt?
pi_25801358
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef hicham het volgende:


Ik vind dit filmpje echt geweldig

http://www.killsometime.com/Video/videos/DUI-Sobriety-Test.wmv
(geen motorfilmpje trouwens )
Whahahahahahahahahaha
  maandag 28 maart 2005 @ 11:34:00 #237
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25801385
Kijk eens.... mooie Kawasaki SM, of het is een Suzuki?





Kawasaki = Suzuki



Kawasaki KLR400... oftewel een Suzuki DRZ400
  maandag 28 maart 2005 @ 11:34:20 #238
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25801391
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:31 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahaha
Ik ga hem nog eens opnieuw kijken denk ik.....

  maandag 28 maart 2005 @ 11:36:30 #239
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25801436
Nog een screendumpje uit de filmpje van gisteren.

Links een XT600 die uit alle macht aan het optrekken is en een poging doet de Cw waarde te drukken.
Rechts een CR500 die in de tweede versnelling optrekt ivm met wheeliegevaar en niet uit alle macht door kan trekken ivm hetzelfde wheeliegevaar.

pi_25801446
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik ga hem nog eens opnieuw kijken denk ik.....

Dat die vent dronken is, is slecht, maar wat die agente hem allemaal uit laat voeren omdat ze weet dat ie dronken is, is gewoon wicked
pi_25801461
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik ga hem nog eens opnieuw kijken denk ik.....

  maandag 28 maart 2005 @ 11:38:22 #242
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25801480
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk eens.... mooie Kawasaki SM, of het is een Suzuki?

[afbeelding]

[afbeelding]

Kawasaki = Suzuki



Kawasaki KLR400... oftewel een Suzuki DRZ400
Leuke zelfbouw en waarom ga jij nu ook SM piccie's posten?
  maandag 28 maart 2005 @ 11:38:22 #243
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25801481
Nope, ik heb niet 1x een spier aangetrokken
  maandag 28 maart 2005 @ 11:38:35 #244
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25801487
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Leuke zelfbouw en waarom ga jij nu ook SM piccie's posten?
Kreeg ik via MSN van onze Youp...
  maandag 28 maart 2005 @ 11:39:10 #245
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25801501
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moet je met de veervoorspanning doen, niet met de demping.
Demping stel je af op het gedrag van de motor, de veervoorspanning op het gewicht van de berijder.
Waar zeg ik trouwens dat de demping op zn zwaarst staat.....
  maandag 28 maart 2005 @ 11:39:21 #246
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25801505
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:37 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Dat die vent dronken is, is slecht, maar wat die agente hem allemaal uit laat voeren omdat ze weet dat ie dronken is, is gewoon wicked
Beetje raar uniform heeft ze aan. Volgens mij een suede jasje. Nieuwe stijl?
  maandag 28 maart 2005 @ 11:39:21 #247
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25801508
Even een dom vraagje tussendoor de uitlaat van mijn koekblik is weer afgebroken maar nu aan de demperkant, is het verplicht om een demper in je uitlaatsysteem te hebben want ik vind het geluidje wel grappig eigenlijk. (klinkt nu als een halfgare rallybak)

Kan ook nog de schotten uit die demper rammen natuurlijk en de boel weer vastlassen zodat het lijkt alsof er nog iets tussen zit.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 28 maart 2005 @ 11:39:33 #248
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25801510
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:

Rechts een CR500 die in de tweede versnelling optrekt ivm met wheeliegevaar en niet uit alle macht door kan trekken ivm hetzelfde wheeliegevaar.
Dat zeggen ze altijd
  maandag 28 maart 2005 @ 11:41:06 #249
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25801539
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
de uitlaat van mijn koekblik is weer afgebroken maar nu aan de demperkant
Was vorig jaar op mijn verjaardag ook.

Tja qua geluid zul je niet echt opvallen tussen de andere kampers daar.
  maandag 28 maart 2005 @ 11:45:44 #250
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25801647
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
Was vorig jaar op mijn verjaardag ook.
Klopt maar dat was de kant van de kat en nu hangt de einddemper los. We bljven gewoon lassen aan dat kreng want weer een nieuwe uitlaat wordt me even te gortig.

Wordt dan nummer 4 en dat na 11 jaar.........
quote:
Tja qua geluid zul je niet echt opvallen tussen de andere kampers daar.
Valt mee, ze hebben een aantal kampers eruit geflikkert dus het Remus-onder-Mercedes-200D-gehalte is behoorlijk gedaalt.

Geluid valt overigens best mee, is niet echt hard maar wel vrij zwaar. Het heeft wel wat zeg maar.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')