Wat is dat dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
En ik maar denken dat het de toren van De Bilt was
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens hicham is het dus de toren van Schiphol
Waar heb ik dat gezegdquote:Op zondag 27 maart 2005 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens hicham is het dus de toren van Schiphol
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:15 schreef Mobydick het volgende:
[...]
afgelopen vrijdag heb ik effe een wedstrijdje gehouden met mijn CR500 tegen de XR600sm.Heb het laten filmen met een fotocamera dus is het wat onduidelijk.Oja mijn start heb ik in mijn 2de versnelling moeten doen.De eerste was niet op de grond te houdenen zoals je kan horen rij ik niet volgas.
http://www.surinamepowersports.com/Videos/maasvlakte%20026.MOV
Gisteren toen ik bij MotorXtra wegreed zei de Zot nog dat ik een echte held was.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Mario2T het volgende:
Dat bedoel ik dus! Niet volgas en gewoon met gemak in de 4e een wheelie.
Wel een gaaf filmpje:9.
De 4T gaat volgas en de 2T duidelijk niet en is dus wel gewoon sneller.
Je hoort de 4T dus ook gewoon veel duidelijker, want die moet dus sleuren tegen een CR500 die wordt ingehouden.
Nog enig argument nodig waarom je een CR500 zou willen?:}
Restecp voor onze Pepijnquote:Op zondag 27 maart 2005 19:29 schreef Martijntje het volgende:
[...]
verder gister even naar die cr van worldbeater gekeken....damn..wat een knots van een cilinder
maar eigenlijk ben ik gewoon bang voor zo'n 500
Wat?quote:
Een rollende sprint? Met veel rotondes erbij?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou best een sprintje aandurven met een FJR tegen die CRHij kan dat ding toch niet op de grond houden
Maar nog niet voor wat ik met de CR kan.quote:
Utlimate pimp-stylequote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Patrick281 het volgende:
Hij liep daar toen ik verder wilde rijden in 1 trap.![]()
Wat heb je gehaald op je teller danquote:Op maandag 28 maart 2005 01:02 schreef bwt het volgende:
Heb afgelopen zaterdag eens de autobahn uitgeprobeerd. Was lekker weer dus waarom niet.
Weet nu dus dat ik een verbruik van onder de 1 op 10 kan halen. Dacht dat 1 op 15 zo'n beetje wel het maximum was.
Had af en toe het gevoel dat de motor los van de grond kwam bij een kleine oneffenheid.
En hard rijden is af en toe wel leuk, maar het is het normale bochtenwerk wat veeeeel leuker blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |