DR Congo - Ghana 2.15 3.00 3.20quote:
Afrikaans voetbal, die hadden toch een paar jaar geleden blikseminslag in het veld, zodat er een paar neergingen?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
DR Congo - Ghana 2.15 3.00 3.20
Leuke quotering.Nu nog iemand met verstand van afrikaans voetbal.
Dunno, ik denk bij wedstrijden alleen nog maar in geld. Dooien in het veld - wedstrijd staken - inleg terug, simpel.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Afrikaans voetbal, die hadden toch een paar jaar geleden blikseminslag in het veld, zodat er een paar neergingen?
Onderbouwing?quote:
Ik ook met tot nu toe bijna 10% rendement over de inleg.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik doe ook zomaar wat.
Neuh, is gewoon leuk voor tussendoor zijn alleen geen leuke wedstrijden vandaag.quote:Lars, ben je nu aan het gokken geslagen nu je uitkering gestopt is?
Waarvoor?quote:
Uitkering loopt nog tot einde van de maand en qua zoeken ben ik de uitzendbureaus weer aan het stalken.quote:Hoe zit het nu met je uitkering en werk zoeken eigenlijk
Je rookt tochquote:Op zondag 27 maart 2005 16:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarvoor?Ben niet echt verslavingsgevoelig.
Is gewoon leuk om te doen en als je er nog wat mee verdient is dat mooi meegenomen toch?
Vandaar ook het "niet echt", ieder mens heeft zijn zwakheden.quote:
Mwah dat is geen probleem, meeste mensen raken in de problemen met gokkasten en andere spelen waar je direct resultaat hebt.quote:t Is zeker leuk als je er wat mee verdient maar ik ken wat mensen die daardoor nu blut zijn, als je jezelf in de hand weet te houden is het geen probleem natuurlijk
Kom jij weer die bullshit erbij betrekkenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar o wee als je gaat lullen over Moslims... dan heb je het gedaan![]()
Sorry, voetbal is niet voor mij weggelegdquote:Op zondag 27 maart 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
Iemand nog een tip voor de kwalificatie DR Congo VS Ghana?![]()
Hicham, doet Marokko niet mee voor kwalificatie?
Heeft er alles mee te maken...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef hicham het volgende:
Kom jij weer die bullshit erbij betrekken![]()
![]()
Heeft er helemaal niets mee te maken man
Nietesquote:
Jullie vroegen wat er was gepost, en ik laat het zienquote:[..]
Trouwens ik ben niet degene die begint met bullshit te posten
Klote Marokkaantjes is zooooo 2001 he...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |