Mazzelaar! Kan je het ook niet kwijt rakenquote:
Aansteller.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
Slim is het niet om je rijbewijs kwijt te raken, maar als ik de driehonderd kan aantikken met mijn voertuig, dan doe ik het ook...
Snelheid is geil...en we doen allemaal weleens iets wat onverantwoord is, cq niet mag.
ga dan naar duitsland of een circuit; kleine moeite, minder doden en andere slachtoffers die er niet om vragen door jou aan gort te worden geredenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
Slim is het niet om je rijbewijs kwijt te raken, maar als ik de driehonderd kan aantikken met mijn voertuig, dan doe ik het ook...
Snelheid is geil...en we doen allemaal weleens iets wat onverantwoord is, cq niet mag.
Is het ook geiler als je er iemand bij dood rijdt? Of maakt dat verder niet uit?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
Dan moet je ook niet janken als je gepakt wordt. Of is het dan niet zo geil meerquote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
Jij hebt nooit in een fatsoenlijk auto gezeten, dat is duidelijkquote:Op zondag 27 maart 2005 18:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben het ook niet altijd eens met de snelheidsregels, ik vind 120 bv erg laag op een snelweg. Maar als je weet dat er een limiet is, dan moet je je er aan houden. Zelfs als het 's nachts is en de weg is verlaten. Het limiet past namelijk meestal bij het soort weg, een binnenweg is niet gemaakt om met 120 overheen te gaan... daar zijn ze vaak niet langgenoeg recht voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |