Dat is een ding wat zeker is. Vandaar dat ik ook de eerste 300 km ook niet boven de 5000 rpm ben gegaan. Gewoon om zeker te weten dat de lagers enzo goed inlopenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja ok, misschien, maar ik zou het toch niet kunnen denk ik om gelijk een nieuwe motor vol open te trekken.... gaat tegen je gevoel in op 1 of andere manier
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Er is ook maar een ding belangrijk... pas planken als het blok warm is(zo'n 10 tot 15 km warm rijden)
't was over vieren, wou een beetje optijd voor het eten thuis zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je haast ofzo dat je gelijk naar huis wou trouwensDacht misschien wou je de Garmin nog zien
Als ik mn pa zo gek krijgquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
't was over vieren, wou een beetje optijd voor het eten thuis zijn
de Garmin zie ik sowiezo eind mei
N-wegen en snelwegen en drukke doorgaande wegenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Over struikrovers/bermtoeristen/naaiers/ratten:
Die staan 9 vd 10 keer toch alleen op N-wegen en langs snelwegen?Een enkele keer langs een dijk op een drukke (mooie zondag). Zoals vorige week zondag.... langs de Lekdijk, heel sneaky achter een zeecontainer
Waar is NL dan? Zie alleen maar flitspalenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een Mapsource bestand met alle flitspalen in NL
[afbeelding]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
We doen het echt voor de verkeersveiligheid hoor![]()
NL is ook wel bekend als flitspaalland, dus jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:05 schreef PatrickM het volgende:
Waar is NL dan? Zie alleen maar litspalen![]()
Dat is netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
En check mijn verbruik.Klik!
Ongelooflijk.![]()
Ik reed op de snelweg bij de Brienenoord omhoog de brug op, en zag lichtflitsen bovenaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Onweer hier!! Woei ! Word ineens teringdonker
In Duitsland is een supercell aan de gangquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik reed op de snelweg bij de Brienenoord omhoog de brug op, en zag lichtflitsen bovenaan.
Daar houd ik toch niet zo van op de motor.![]()
Nee, maar zonder kilometerteller, dagteller, benzinemeter of aanduiding wat dan ook leek de eerste de beste pomp direct na de snelweg en vlakbij Kockengen wel de plaats bij uitstek om even te tanken, zeker als je nog nooit een lang stuk gereden hebt -wat ook niet bij deze motor hoort.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is netjesMaar tank jij altijd voor 3 of 4 euro?
quote:
Zeker, zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef PatrickM het volgende:
tv aan het kijken... Wegmisbruikers was weer eens ouderwets triest....
quote:
Das nei zo best dan hehquote:Op zondag 27 maart 2005 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat zo regenen vrees ik.... wou ff mn motor wassen..
Je rook inderdaad een vette olielucht...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeuzes PatM zag je gisteren die oliesto... euh YZF750R nogTelkens als ie terugschakelde een hele blauwe walm
Zei toch dat het olieboten waren
Wat zou er in zn rugzak gezeten hebben.....
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef hicham het volgende:
Ik zei het toch Riet, we moeten op ons hoogtepunt stoppen. Dat is beter
Que?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
De Fok! MC lijkt idd uit elkaar te gaan vallen
LOL alweerquote:Op zondag 27 maart 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
Heh, was je daar nog niet achter ?
Ja dusEn het ziet er naar uit dat ie voorlopig niet terug mag komen
Wanneer mag ie de mapholder bij je komen ophalen?
Kortom, die moet een kloontje aan gaan maken?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
Heh, was je daar nog niet achter ?
Ja dusEn het ziet er naar uit dat ie voorlopig niet terug mag komen
Eerst volgende meetquote:Wanneer mag ie de mapholder bij je komen ophalen?
Nav welke post istie gebanned dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Als ie wilt posten wel jaquote:Op zondag 27 maart 2005 14:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Kortom, die moet een kloontje aan gaan maken?
Is goedquote:[..]
Eerst volgende meet
Die is uiteraard verwijdert, maar wel ge-PRINT SCREEN'ed omdat het te verwachten was dat ie niet mocht blijven staanquote:Op zondag 27 maart 2005 14:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nav welke post istie gebanned dan?
Hij was zoals gewoonlijk weer op z'n Oud-Hollandsch... ik bedoel Oud-Marokkaansch aan het trollenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Overigens, als het waar is dat ie bewust heeft gezegd dat de Holocaust nooit heeft plaats gevonden vind ik het wel een enorme hufter diie voor mij part permanent gebanned wordt...
onzinquote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef hicham het volgende:
Hij was zoals gewoonlijk weer op z'n Oud-Hollandsch... ik bedoel Oud-Marokkaansch aan het trollenHet is sterker dan hem
Hij meent echt niet alles wat ie zegt hoor, en dat weet je
Klik
Mja, jullie mogen best weten wat ie heeft gezegd. Vandaar dat plaatje, die ik nu overigens weer heb weggehaaldquote:Op zondag 27 maart 2005 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onzingeen excuus om dat soort uitspraken te doen
je kunt te ver gaan
Idd.... wat een hufterquote:Op zondag 27 maart 2005 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onzingeen excuus om dat soort uitspraken te doen
je kunt te ver gaan
Tja, voor de westerse geschiedenis een van de ergste dingen, maar kijk eens onder andere naar de Balkan en naar Africa... daar zijn er de afgelopen 20 jaar toch ook wel echt de vreselijkste dingen gebeurd met dezelfde impact als de holocaust en de zelfde schaalgrootte... alleen zijn dit voor westerse landen geen belangrijke partners dus is het gelijk niet ernstig genoeg om er veel nadruk op te leggen in het nieuws...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd.... wat een hufterIs 1 vd ergste dingen die er in de geschiedenis is gebeurd.... vind ik dan
Maar o wee als je gaat lullen over Moslims... dan heb je het gedaan![]()
DR Congo - Ghana 2.15 3.00 3.20quote:
Afrikaans voetbal, die hadden toch een paar jaar geleden blikseminslag in het veld, zodat er een paar neergingen?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
DR Congo - Ghana 2.15 3.00 3.20
Leuke quotering.Nu nog iemand met verstand van afrikaans voetbal.
Dunno, ik denk bij wedstrijden alleen nog maar in geld. Dooien in het veld - wedstrijd staken - inleg terug, simpel.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Afrikaans voetbal, die hadden toch een paar jaar geleden blikseminslag in het veld, zodat er een paar neergingen?
Onderbouwing?quote:
Ik ook met tot nu toe bijna 10% rendement over de inleg.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik doe ook zomaar wat.
Neuh, is gewoon leuk voor tussendoor zijn alleen geen leuke wedstrijden vandaag.quote:Lars, ben je nu aan het gokken geslagen nu je uitkering gestopt is?
Waarvoor?quote:
Uitkering loopt nog tot einde van de maand en qua zoeken ben ik de uitzendbureaus weer aan het stalken.quote:Hoe zit het nu met je uitkering en werk zoeken eigenlijk
Je rookt tochquote:Op zondag 27 maart 2005 16:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarvoor?Ben niet echt verslavingsgevoelig.
Is gewoon leuk om te doen en als je er nog wat mee verdient is dat mooi meegenomen toch?
Vandaar ook het "niet echt", ieder mens heeft zijn zwakheden.quote:
Mwah dat is geen probleem, meeste mensen raken in de problemen met gokkasten en andere spelen waar je direct resultaat hebt.quote:t Is zeker leuk als je er wat mee verdient maar ik ken wat mensen die daardoor nu blut zijn, als je jezelf in de hand weet te houden is het geen probleem natuurlijk
Kom jij weer die bullshit erbij betrekkenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar o wee als je gaat lullen over Moslims... dan heb je het gedaan![]()
Sorry, voetbal is niet voor mij weggelegdquote:Op zondag 27 maart 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
Iemand nog een tip voor de kwalificatie DR Congo VS Ghana?![]()
Hicham, doet Marokko niet mee voor kwalificatie?
Heeft er alles mee te maken...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef hicham het volgende:
Kom jij weer die bullshit erbij betrekken![]()
![]()
Heeft er helemaal niets mee te maken man
Nietesquote:
Jullie vroegen wat er was gepost, en ik laat het zienquote:[..]
Trouwens ik ben niet degene die begint met bullshit te posten
Klote Marokkaantjes is zooooo 2001 he...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |