Je rook inderdaad een vette olielucht...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeuzes PatM zag je gisteren die oliesto... euh YZF750R nogTelkens als ie terugschakelde een hele blauwe walm
Zei toch dat het olieboten waren
Wat zou er in zn rugzak gezeten hebben.....
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:02 schreef hicham het volgende:
Ik zei het toch Riet, we moeten op ons hoogtepunt stoppen. Dat is beter
Que?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
De Fok! MC lijkt idd uit elkaar te gaan vallen
LOL alweerquote:Op zondag 27 maart 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
Heh, was je daar nog niet achter ?
Ja dusEn het ziet er naar uit dat ie voorlopig niet terug mag komen
Wanneer mag ie de mapholder bij je komen ophalen?
Kortom, die moet een kloontje aan gaan maken?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:44 schreef hicham het volgende:
Heh, was je daar nog niet achter ?
Ja dusEn het ziet er naar uit dat ie voorlopig niet terug mag komen
Eerst volgende meetquote:Wanneer mag ie de mapholder bij je komen ophalen?
Nav welke post istie gebanned dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Als ie wilt posten wel jaquote:Op zondag 27 maart 2005 14:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Kortom, die moet een kloontje aan gaan maken?
Is goedquote:[..]
Eerst volgende meet
Die is uiteraard verwijdert, maar wel ge-PRINT SCREEN'ed omdat het te verwachten was dat ie niet mocht blijven staanquote:Op zondag 27 maart 2005 14:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nav welke post istie gebanned dan?
Hij was zoals gewoonlijk weer op z'n Oud-Hollandsch... ik bedoel Oud-Marokkaansch aan het trollenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Overigens, als het waar is dat ie bewust heeft gezegd dat de Holocaust nooit heeft plaats gevonden vind ik het wel een enorme hufter diie voor mij part permanent gebanned wordt...
onzinquote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef hicham het volgende:
Hij was zoals gewoonlijk weer op z'n Oud-Hollandsch... ik bedoel Oud-Marokkaansch aan het trollenHet is sterker dan hem
Hij meent echt niet alles wat ie zegt hoor, en dat weet je
Klik
Mja, jullie mogen best weten wat ie heeft gezegd. Vandaar dat plaatje, die ik nu overigens weer heb weggehaaldquote:Op zondag 27 maart 2005 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onzingeen excuus om dat soort uitspraken te doen
je kunt te ver gaan
Idd.... wat een hufterquote:Op zondag 27 maart 2005 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onzingeen excuus om dat soort uitspraken te doen
je kunt te ver gaan
Tja, voor de westerse geschiedenis een van de ergste dingen, maar kijk eens onder andere naar de Balkan en naar Africa... daar zijn er de afgelopen 20 jaar toch ook wel echt de vreselijkste dingen gebeurd met dezelfde impact als de holocaust en de zelfde schaalgrootte... alleen zijn dit voor westerse landen geen belangrijke partners dus is het gelijk niet ernstig genoeg om er veel nadruk op te leggen in het nieuws...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd.... wat een hufterIs 1 vd ergste dingen die er in de geschiedenis is gebeurd.... vind ik dan
Maar o wee als je gaat lullen over Moslims... dan heb je het gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |