Dat is een ding wat zeker is. Vandaar dat ik ook de eerste 300 km ook niet boven de 5000 rpm ben gegaan. Gewoon om zeker te weten dat de lagers enzo goed inlopenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja ok, misschien, maar ik zou het toch niet kunnen denk ik om gelijk een nieuwe motor vol open te trekken.... gaat tegen je gevoel in op 1 of andere manier
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:42 schreef PatrickM het volgende:
Er is ook maar een ding belangrijk... pas planken als het blok warm is(zo'n 10 tot 15 km warm rijden)
't was over vieren, wou een beetje optijd voor het eten thuis zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je haast ofzo dat je gelijk naar huis wou trouwensDacht misschien wou je de Garmin nog zien
Als ik mn pa zo gek krijgquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
't was over vieren, wou een beetje optijd voor het eten thuis zijn
de Garmin zie ik sowiezo eind mei
N-wegen en snelwegen en drukke doorgaande wegenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Over struikrovers/bermtoeristen/naaiers/ratten:
Die staan 9 vd 10 keer toch alleen op N-wegen en langs snelwegen?Een enkele keer langs een dijk op een drukke (mooie zondag). Zoals vorige week zondag.... langs de Lekdijk, heel sneaky achter een zeecontainer
Waar is NL dan? Zie alleen maar flitspalenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een Mapsource bestand met alle flitspalen in NL
[afbeelding]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
We doen het echt voor de verkeersveiligheid hoor![]()
NL is ook wel bekend als flitspaalland, dus jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:05 schreef PatrickM het volgende:
Waar is NL dan? Zie alleen maar litspalen![]()
Dat is netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
En check mijn verbruik.Klik!
Ongelooflijk.![]()
Ik reed op de snelweg bij de Brienenoord omhoog de brug op, en zag lichtflitsen bovenaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Onweer hier!! Woei ! Word ineens teringdonker
In Duitsland is een supercell aan de gangquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik reed op de snelweg bij de Brienenoord omhoog de brug op, en zag lichtflitsen bovenaan.
Daar houd ik toch niet zo van op de motor.![]()
Nee, maar zonder kilometerteller, dagteller, benzinemeter of aanduiding wat dan ook leek de eerste de beste pomp direct na de snelweg en vlakbij Kockengen wel de plaats bij uitstek om even te tanken, zeker als je nog nooit een lang stuk gereden hebt -wat ook niet bij deze motor hoort.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is netjesMaar tank jij altijd voor 3 of 4 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |