Easy tigerquote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je Tomosje blijven rijden (aannemende dat je die hebt, gezien je sign)
Dat is wel het handigst om mee te beginnenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Laat ik nou eerst mijn motor-rijbewijs gaan halen
Is meer dan pittig genoeg voor een beginneling. Zit meer dan genoeg power in om flink in de problemen te komen als beginnelingquote:
Wat rijden die dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Het enige wat ik nog kan, is kwijlen op het materiaal van mijn broer en vader
Niets nieuws onder de horizon dusquote:Op maandag 28 maart 2005 16:38 schreef RB het volgende:
Ze waren de hele tijd in de achtervolging maar konden de rest niet bijhouden![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is meer dan pittig genoeg voor een beginneling. Zit meer dan genoeg power in om flink in de problemen te komen als beginneling
idd Geqxon... dood ga je toch een keer... dus wat vroeger dan later maakt eigenlijk ook niets uit...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef hollander172 het volgende:
Wat een geleuter weer, de busa is gewoon een overrated toerfietsje.
Gewoon halen dat ding Geqxon.![]()
Zei Hollander met tonnen ervaringquote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef hollander172 het volgende:
Wat een geleuter weer, de busa is gewoon een overrated toerfietsje.
Gewoon halen dat ding Geqxon.![]()
Busa rijden en dood gaan heeft weinig met elkaar te maken vriend.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]
idd Geqxon... dood ga je toch een keer... dus wat vroeger dan later maakt eigenlijk ook niets uit...
Face the facts..... je wilt toch eens een keer dat gaskraantje heeeeeel ver open draaien..... dat wilt iedereen wel in meer of mindere matequote:Op maandag 28 maart 2005 16:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Busa rijden en dood gaan heeft weinig met elkaar te maken vriend.Hap, hap.
Het is meer zijn rechterhandje die het hem doet en ik ken het menneke niet dus ik kan dat ook niet inschatten.
Dacht dat jij niet meer zou happen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zei Hollander Lars met 7 jaar meer levenservaring
Ja en?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Face the facts..... je wilt toch eens een keer dat gaskraantje heeeeeel ver open draaien..... dat wilt iedereen wel in meer of mindere mateVooral als je WEET dat je motor zo snel kan... en ook door zijn imago. En juist bij gebrek aan ervaring gaat zoiets dan mis....
Italjet Dragster 180quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:51 schreef hollander172 het volgende:
Wat maakt het uit of je met 170km/h op een geknepen bandit op een bocht aankomt of met 300km/h op een busa?
Blijf je nou happen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Inschattingsvermogen icm vermogen....
Voor de helft, stoeltjes moeten er nog opquote:Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef PatrickM het volgende:
Is die zwevende tribune eigenlijk al af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |