Ritalin schijnt een lekkere drug te zijn, dus kom maar op.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Rittalin voor de fokkers dus!
Zo'n beetje als deze topics? Ook slechts nieusberichten met een enkele regel commentaar erbij.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:33 schreef SCH het volgende:
Agenten mishandeld door Marokkaanse jongeren
Die Mea Culpa weet van geen ophouden
De OP heeft geen enkele inhoud
Ik volg gewoon de policy van Fok!, ik denk dat je discussie van de afgelopen week hebt gemist. Geeft niet hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:57 schreef Lithion het volgende:
[..]
Zo'n beetje als deze topics? Ook slechts nieusberichten met een enkele regel commentaar erbij.
Je selectiviteit is weer overduidelijk..
Done.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De bureaucratie heeft mij hier doen belanden met een brandend ( letterlijk) verzoek: Kan deze titel aangepast worden: Twee gewonden bij schietpartij in Landgraaf.. ? Dank u.. de titel geeft al 3 uur verkeerd aan dat er een dode zou zijn gevallen.
Maak er maar Twee gewonden bij schietpartij in Landgraaf..
Welterusten, ellendequote:Op maandag 21 maart 2005 12:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dank je... nu kan ik weer terug naar bed![]()
Ok, hij is weer open maar als er om half acht geen belangrijk nieuws is krijg je een ban goed?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
Het was een serieuze vraag.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ok, hij is weer open maar als er om half acht geen belangrijk nieuws is krijg je een ban goed?
Zou het zulke verschrikkelijke slavenarbeid zijn geweest om de ''plaatjes'' te verwijderen en SCH in de gelegenheid te stellen de openstaande vragen van een antwoord te voorzien, zodat er weer enige vaart in de disucssie was gekomen? Het is mij nog altijd volstrekt onduidelijk waar ik Moslims verbaal te lijf zou zijn gegaan gedurende de discussie, ook wel ''bashen'' genoemd door lieden zonder taalgevoel. Er zijn toch wel discussies grondiger gekuist, om daarna weer opnieuw te beginnen.quote:Inmiddels zijn we (alweer) in het stadium van plaatjes posten aangekomen, dus slotje.
Je bent zelf degene die met hitlerjugendpics en weet ik wat aan komt zetten en dan achteraf komen klagen dat het op slot gaat??quote:Op maandag 21 maart 2005 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, wat een ongelooflijke gemakzucht weer:
Het was in deze context een toepasselijk plaatje!!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je bent zelf degene die met hitlerjugendpics en weet ik wat aan komt zetten en dan achteraf komen klagen dat het op slot gaat??
Ja laten we allemaal plaatjes gaan posten die we zelf hoogst toepaaselijk vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het was in deze context een toepasselijk plaatje!!
Als iemand roept "het gaat om kleuters" om het een en ander te bagataliseren, zegt een plaatje van jonge Hitlerjugend meer dan 1000 woorden. Het was een verdedigbaar argument en niet bedoeld om te provoceren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal plaatjes gaan posten die we zelf hoogst toepaaselijk vinden. [afbeelding]
Het topic was al een herkansing van een ander topic, er was al ruim in gemod, dan moet je vooral dat soort 'toepasselijke plaatjes' gaan posten als je het open wilt houd
en.
Probeer je nou te beargumenteren dat het posten van dit soort pics maar moet mogen??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:50 schreef Tarak het volgende:
[..]
Als iemand roept "het gaat om kleuters" om het een en ander te bagataliseren, zegt een plaatje van jonge Hitlerjugend meer dan 1000 woorden. Het was een verdedigbaar argument en niet bedoeld om te provoceren.
Yep, in dit topic was het zeker functioneel. Zeker als reactie op "het zijn maar kleuters". De foto kwam van wikipedia, zo shockerend was 'ie toch niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Probeer je nou te beargumenteren dat het posten van dit soort pics maar moet mogen??
Wat een vergelijking zeg. Meen je dat serieus.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:50 schreef Tarak het volgende:
[..]
Als iemand roept "het gaat om kleuters" om het een en ander te bagataliseren, zegt een plaatje van jonge Hitlerjugend meer dan 1000 woorden. Het was een verdedigbaar argument en niet bedoeld om te provoceren.
Wie heeft het over schokkend? Het gaat om het onderscheid tussen nieuwsfoto's, caps van teletekst, zelf geschoten foto's van users ter plekke, etc. die in tegenstelling tot "dit soort pics" wel relevant zijn. Een discussie voer je met woorden, klaar. Geldt voor iedereen dus ook voor hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:48 schreef Tarak het volgende:
[..]
Yep, in dit topic was het zeker functioneel. Zeker als reactie op "het zijn maar kleuters". De foto kwam van wikipedia, zo shockerend was 'ie toch niet.
Natuurlijk meen ik dat serieus. Een confronterende vergelijking, maar wel houdbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een vergelijking zeg. Meen je dat serieus.
Hitlerjugend met moslimkinderen hier op school?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat serieus. Een confronterende vergelijking, maar wel houdbaar.
Als in "hoe zorgelijk moet je bepaalde ontwikkelingen bij jonge jeugd bekijken".quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hitlerjugend met moslimkinderen hier op school?
Ja, dan is het een volslagen misplaatste vergelijking. Een belachelijke overdrijving.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Als in "hoe zorgelijk moet je bepaalde ontwikkelingen bij jonge jeugd bekijken".
Idd, er zit dan ook best wat inquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Als in "hoe zorgelijk moet je bepaalde ontwikkelingen bij jonge jeugd bekijken".
Herkenbaar voor je dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
Een belachelijke overdrijving.
Meelopen van jeugd heeft nix met het onder dwang zetten te maken..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hitlerjugend was een van staatswege opgelegd iets. radicaliserende moslimjeugd komt voort uit de bevolking zelf. De vergelijking is dus loeiende kolder.
Niet meelopen met de Hitlerjugend was iets gevaarlijker dan niet meedoen met radicalisering.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Meelopen van jeugd heeft nix met het onder dwang zetten te maken..
Meelopen (en erbij willen horen) komt ook voor zonder dat soort dingen (écht waar LD!)
Dat is nog maar de vraag voor kidsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet meelopen met de Hitlerjugend was iets gevaarlijker dan niet meedoen met radicalisering.
Heb je inside info van een blauw vogeltje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:18 schreef SCH het volgende:
goed dat je vervangen gaat worden.
Ik creeer gewoon mijn eigen waarheid om het leven draaglijk te houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef robh het volgende:
[..]
Heb je inside info van een blauw vogeltje?
Niet meedoen zla in ieder geval geen gevolgen hebben voor je familie, de baan van je pa etc. Ik herhaal: Radicalisering vergelijken met de Hitlerjugend is loeiende kolder.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag voor kids
Overleven heet dat, zelfs op scholen..
Is dat niet toegestaan? En is het zo moeilijk om een plaatje (letterlijk) te verwijderen, of was de rest ook irrelevant?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal plaatjes gaan posten die we zelf hoogst toepaaselijk vinden. [afbeelding]
En hoe had ik dat moeten weten? Ik zie er geen vermelding van:quote:Het topic was al een herkansing van een ander topic, er was al ruim in gemod, dan moet je vooral dat soort 'toepasselijke plaatjes' gaan posten als je het open wilt houden.
En het ontwijken van vragen en het geven van antwoorden als ''dat deden wij vroeger ook'' wel? Jou ontgaat geloof ik niets, he?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:55 schreef du_ke het volgende:
Gezellig.
En nee Hitlerjugendfoto's passen over het algemeen niet in een serieus topic.
Zoiets vermoedde ik al een tijdje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik creeer gewoon mijn eigen waarheid om het leven draaglijk te houden.
Dan weet je het nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Is dat niet toegestaan? En hoe had ik dat moeten weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |