Wat is die gozer links met die paal/lans van plan?quote:
Dat vraag ik me nou ook afquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat is die gozer links met die paal/lans van plan?
op tvwest zeiden ze dat het om een rookbom ging.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:33 schreef Amando het volgende:
Wie weet wat ze daar gooien in het filmpje? Handgranaat?![]()
Fierljeppenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
visnetquote:
die gast nog ff een paar klappen na te gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat was echt geen rookbom , dat ding knalde zoals een lawinepijl.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:45 schreef wise het volgende:
[..]
op tvwest zeiden ze dat het om een rookbom ging.
knalde trouwens wel hard voor een rookbom
is soort rookbom met luide knal om aandacht af te leiden en die man te desorienteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:47 schreef Amando het volgende:
[..]
Dat was echt geen rookbom , dat ding knalde zoals een lawinepijl.
Het werkt wel, anders had die vent zich zelf wat aangedaan of misschien die agenten.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar nee hoor die pauper smerissen moesten weer met hun imperialistische granaten gaan gooien![]()
Lekker nuttig als die man de hele tijd Engels heeft gesproken omdat hij blijkbaar geen Nederlands kanquote:Laat je handen zien!
Dus eigenlijk moet ie opvang en een buurthuis. Zoiets?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:35 schreef Gizz het volgende:
Lekker nuttig als die man de hele tijd Engels heeft gesproken omdat hij blijkbaar geen Nederlands kan
Ja... dus de volgende keer een zak met 1 Euro cent muntjes tegen zijn snuit aan smijtenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:51 schreef Xenomaniac het volgende:
Dus eigenlijk moet ie opvang en een buurthuis. Zoiets?
Ik heb het filmpje niet gezien maar AT'ers hebben meestal een MP5, dus kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:27 schreef Amando het volgende:
Op het einde zie je een agent in burger met in zijn hand een MP5?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |