quote:Tandarts aangeklaagd wegens gebruik sperma
Een tandarts uit de Amerikaanse staat North Carolina zou vrouwelijke patiënten tijdens de behandeling sperma hebben toegediend.
Substantie
Dat schrijft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. De 44-jarige tandarts is aangeklaagd nadat zes patiënten een klacht hadden ingediend. Tijdens een behandeling kregen zij een substantie te slikken, wat later sperma bleek te zijn.
Huiszoeking
Ook de assistentes van de man hadden al eerder het idee dat er iets niet in de haak was. Ze schakelden de politie in. Bij een huiszoeking werden vervolgens injectienaalden en spuiten met resten van sperma gevonden.
Ontkenning
"Ik heb mijn patiënten nooit met sperma geïnjecteerd. Dit is te gek voor woorden. Ik heb een dochtertje van tien jaar", verklaarde tandarts Richard Hall naar aanleiding van de beschuldigingen.
Bron: RTL nieuws
Wat heeft dat nou met elkaar te makenquote:"Ik heb mijn patiënten nooit met sperma geïnjecteerd. Dit is te gek voor woorden. Ik heb een dochtertje van tien jaar", verklaarde tandarts Richard Hall naar aanleiding van de beschuldigingen.
Dat ie dat alleen maar bij z'n eigen dochter doetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met elkaar te maken.
Zou het echt?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat ie dat alleen maar bij z'n eigen dochter doet
Die onzin op de frontpage lees ik nooit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:51 schreef _Endymion_ het volgende:
Oud nieuws, staat ook al in de FP![]()
Tandarts injecteerde patiëntes met sperma
Wie komt er nu op de FP?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:51 schreef _Endymion_ het volgende:
Oud nieuws, staat ook al in de FP![]()
Tandarts injecteerde patiëntes met sperma
Ik denk het ook. En jij bent een dokter.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef DoctorFaustus het volgende:
Broodje aap denk ik.
Net zoals toen in de shoarmazaak waar ze sperma in knoflooksaus vondenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef DoctorFaustus het volgende:
Broodje aap denk ik.
In Eindhoven hebben ze in het populaire uitgaansgebied een shoarma-zaak gesloten waarin zij 7 verschillende soorten sperma op de muur aantroffen, dus het kan ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Net zoals toen in de shoarmazaak waar ze sperma in knoflooksaus vonden
Perverse fantasie?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn. Voor welke functionele doeleinden zou het geschikt zijn dan?²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |