Hee, ja sorry, ik probeerde nog te vertellen dat mn laptop een hitteprobleem heeft en dus wele ens wil uitvallen. Poef, uit ging ie en weg FTP en connectie. En jij was lekker aan de kroket dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:34 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey rodie83, lul, die 2 en een half gieg waren nog niet omhoog hoor!
LE-ZEN "originele bron"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:13 schreef Meki het volgende:
en hoe weet dat ze met zijn 20 waren heeft de politie soms geteld ???
en alweer bewijst de Media het zelf
lees jij de titel nog eens doorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:14 schreef Marczilla het volgende:
[..]
LE-ZEN "originele bron"
Ongeveer 20 Marokkanen
Maargoed................*zucht*
2 agenten, 20 marokkanen. Voor duwen/treiteren mag je als politie niet schieten en 20 man tegelijk traangassen wil ook niet. Meki, ga nou eens keer je Marokkaanse hersencellen gebruiken, leer beter Nederlands schrijven en rot anders lekker op.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
ik geloof er weer niks van
Politie heeft pistool en traangas en wat doen ze ermee ze kennen de jongens waarom pakken ze hun niet aan ?? dat is niet gebeurd dus het is een opgeblazen verhaal en geloof er niks van
volgende please
my point exactlyquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:15 schreef TrenTs het volgende:
Ja hallo het is maar een incident hoor, zo zijn ze niet allemaal, niet over 1 kam scheren, er zijn ook goede bij, er zijn ook slechte Nederlanders...![]()
lul niet man misschien waren het wel aspiranten, agenten in opleiding deze dragen nog geen pistool en traangas, pas als ze hiermee volledig getrained zijn mogen zij deze gaan dragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
Politie heeft pistool en traangas en wat doen ze ermee ze kennen de jongens waarom pakken ze hun niet aan ?? dat is niet gebeurd dus het is een opgeblazen verhaal en geloof er niks van
volgende please
Besef je wat het gevolg is als ze antwoordden met serieus geweld hier in Medialand?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
volgende please
Wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? Die gasten overhoop schieten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
volgende please
ja duhquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? Die gasten overhoop schieten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |