Hee, ja sorry, ik probeerde nog te vertellen dat mn laptop een hitteprobleem heeft en dus wele ens wil uitvallen. Poef, uit ging ie en weg FTP en connectie. En jij was lekker aan de kroket dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:34 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey rodie83, lul, die 2 en een half gieg waren nog niet omhoog hoor!
LE-ZEN "originele bron"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:13 schreef Meki het volgende:
en hoe weet dat ze met zijn 20 waren heeft de politie soms geteld ???
en alweer bewijst de Media het zelf
lees jij de titel nog eens doorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:14 schreef Marczilla het volgende:
[..]
LE-ZEN "originele bron"
Ongeveer 20 Marokkanen
Maargoed................*zucht*
2 agenten, 20 marokkanen. Voor duwen/treiteren mag je als politie niet schieten en 20 man tegelijk traangassen wil ook niet. Meki, ga nou eens keer je Marokkaanse hersencellen gebruiken, leer beter Nederlands schrijven en rot anders lekker op.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
ik geloof er weer niks van
Politie heeft pistool en traangas en wat doen ze ermee ze kennen de jongens waarom pakken ze hun niet aan ?? dat is niet gebeurd dus het is een opgeblazen verhaal en geloof er niks van
volgende please
my point exactlyquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:15 schreef TrenTs het volgende:
Ja hallo het is maar een incident hoor, zo zijn ze niet allemaal, niet over 1 kam scheren, er zijn ook goede bij, er zijn ook slechte Nederlanders...![]()
lul niet man misschien waren het wel aspiranten, agenten in opleiding deze dragen nog geen pistool en traangas, pas als ze hiermee volledig getrained zijn mogen zij deze gaan dragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
Politie heeft pistool en traangas en wat doen ze ermee ze kennen de jongens waarom pakken ze hun niet aan ?? dat is niet gebeurd dus het is een opgeblazen verhaal en geloof er niks van
volgende please
Besef je wat het gevolg is als ze antwoordden met serieus geweld hier in Medialand?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
volgende please
Wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? Die gasten overhoop schieten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
volgende please
ja duhquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? Die gasten overhoop schieten?
en daar is de struisvogel weer..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
volgende please
Precies, gewoon op de knieën schieten als ze dit soort dingen doen. Dat verdienen ze in zo'n geval gewoon. Dat geldt trouwens voor groepen die in opstand komen tegen de politie in het algemeen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef -Jay-20- het volgende:
Per direct gericht schieten! Zero tolerance! In de US, Frankrijk,UK, Singapore en dergelijke landen had zoiets echt niet gebeurd...
* -Jay-20- snapt het probleem niet, gewoon aanpakken dat tuig...
Uhhhhh...... voor elke afgeschoten kogel verantwoording moeten afleggen.......... Kan me voorstellen dat de gemiddelde diender daar nou net niet veel zin in heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:46 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een losers bij de politie.
Heb je een wapen gebruik je het niet. Ik zou mijn hele pistool leegschieten
Ik zou graag verantwoording willen afleggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:51 schreef speedfreak1 het volgende:
Uhhhhh...... voor elke afgeschoten kogel verantwoording moeten afleggen.......... Kan me voorstellen dat de gemiddelde diender daar nou net niet veel zin in heeft.
Het verschil tusseh turken en marokkanen is doorgaans vrij goed te zien...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef Amando het volgende:
Hoe weten ze dat het Marokkanen waren?
Misschien waren er twee marokkanen bij en waren de rest Turken, Armeniers, Irakezen of Palestijnen..
Maarja, alles met een getinte huid is Marokkaans tegenwoordig...![]()
quote:Eindhoven: Onderzoek naar lastige jeugd
De politie start een onderzoek na gebeurtenissen van donderdagavond in de wijk Eckart. Vanuit de wijk Vaartbroek en Eckart komen de laatste tijd overlastmeldingen over personen die met een crossmotor over de openbare weg rijden. Donderdagavond kwam weer een melding waarna een politie-eenheid ter plaatse ging. De politiemensen zagen de motorcrosser over de Suikerpeerstraat rijden. Een achtervolging via de Tarwelaan en de Mercuriuslaan eindigde in de Saturnusweg waar de crossmotor afsloeg. De jongen werd aangesproken door de politiemensen maar meteen kwamen 20 jongeren om de politiemensen en de crosser staan. Er ontstond een bedreigende situatie waarin de crosser en de groene crossmotor konden verdwijnen. Personen die informatie over deze zaak kunnen verstrekken, kunnen contact opnemen met de politie Woensel-Noord, 0900-8844.
Bron: Persbericht Politie Brabant Zuid-Oostquote:Eindhoven: Politie pakt man op na openlijke geweldpleging
Vrijdagavond rond 20.40 uur is de eerste verdachte aangehouden van een groep jongeren die donderdagavond twee politieagenten heeft belaagd. Agenten wilden op de Saturnusweg een man op een crossmotor aangehouden. Een groep van ongeveer twintig jongeren voorkwam dat doordat ze de agenten belaagde. Daarbij werden de agenten geslagen en geschopt en kon zodoende de man met zijn motor verdwijnen.
De recherche is een onderzoek gestart naar deze openlijke geweldpleging. De eerste verdachte, een man van achttien uit Eindhoven is in verzekering gesteld voor verder onderzoek. De recherche zoekt nog getuigen van dit voorval en naar verwachting worden binnenkort meer jongeren aangehouden die betrokken zijn bij deze zaak. (zie ook persbericht vrijdag 18 maart nr.2 )
Goed plan,een beetje op een zooitje kinderen gaan schieten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:46 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een losers bij de politie.
Heb je een wapen gebruik je het niet. Ik zou mijn hele pistool leegschieten
gek he wanneer dat woord niet in je woordenboek voorkomtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:51 schreef Youssef het volgende:
Goh, geen respect hebben voor de politie. Dat zie ik nu nóóóóit
Oké, dan zie ik over een week uit naar eenzelfde soort bericht van jouw hand waarin een grote groep jongeren van welke afkomst dan ook (bij voorkeur natuurlijk geen Marokkanen) verhaal komt halen bij de politie en daarbij de agenten mishandeld worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:35 schreef gelly het volgende:
Is dit nieuws ? Dit gebeurt wekelijks, en de daders hebben allerhande afkomsten.
Maar dat kan niet, als het geen marokkanen zijn komt het niet in het nieuws,quote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Lithion het volgende:
Oké, dan zie ik over een week uit naar eenzelfde soort bericht
als ze wel hadden geslagen/gespoten/geslagen hadden ze natuurlijk goed gehandeld in jouw ogenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
volgende please
True,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:35 schreef gelly het volgende:
Is dit nieuws ? Dit gebeurt wekelijks, en de daders hebben allerhande afkomsten.
Hehe, een "leuk" verhaal in dit straatje:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef Amando het volgende:
Hoe weten ze dat het Marokkanen waren?
Misschien waren er twee marokkanen bij en waren de rest Turken, Armeniers, Irakezen of Palestijnen..
Maarja, alles met een getinte huid is Marokkaans tegenwoordig...![]()
Ik zal voortaan ook als ik door een paar Duitsers ben aangevallen, zeggen dat het Nederlanders waren![]()
Geloof je nu werkelijk dat wijkagenten traangas en pistolen bij zich hebben?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
volgende please
nee halfzachte, weet je hoe het komt. Op het moment dat deze agent wel schiet, en er 1 zon pleurislijertje overlijdt, dan staat heel nederland weer op zn achterste benen, Komt Abu Jah-Jah vertellen dat het hier om een rascistische moord gaat, staat er weer in alle kranten wat een goede jongen de overledenen is, en hebben we zaterdag een protestmars van 2000 noord-afrikanen die de dode niet eens kenden, maar wel even lekker willen komen rellen....quote:Op maandag 21 maart 2005 12:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daarom heeft iedereen ook een hekel aan de politie. Ze kunnen en doen niks aan geweld en criminaliteit en dat soort kut marokkaantjes. Ze durven alleen bekeuringen uit te delen aan de brave burgers.
Politie
Geloof t maar, het is domweg zoquote:Op maandag 21 maart 2005 13:03 schreef Djaser het volgende:
[..]
Geloof je nu werkelijk dat wijkagenten traangas en pistolen bij zich hebben?
Ben ik niet mee eens.. Helaas mogen ze niet meteen hun wapen trekken... Dan gaan zij de bak in en niet die raddraaiers!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef DoctorFaustus het volgende:
De Nederlandse politie: wat een lafbekken en angsthazen zijn het toch...
spreek voor jezelf, flapdrolquote:Op maandag 21 maart 2005 12:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daarom heeft iedereen ook een hekel aan de politie.
Nee, want Marokkanen zijn altijd braaf he?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
Volgende incident met Marokkanen, bedoel je?quote:volgende please
Owowow waar halen jullie je wijsheid van vandaan...??? Een agent heeft in zijn standaard uitrusting een dienstwapen, pepperspray en de korte lat... de wijk agent dus ook en geen traangas dus...quote:
Neejoh, dan trap je ze regelrecht de WAO in en da's veel duurder dan de bijstand. Gewoon doodknuppelen lijkt me een veel goedkopere optiequote:Op maandag 21 maart 2005 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er niet een paar knieschijven zijn verbrijzeld door politiekogels
Als de politie bedreigd wordt, mogen ze volgens mij best schieten. Magoedquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:44 schreef Grandeindu het volgende:
We kunnen wel afgeven op de politie, maar ook zij zouden wel harder willen optreden dan ze op dit moment doen.. het mag alleen niet... dan riskeren ze dat ze zelf de bak worden ingeslingerd. Ze kunnen dus wel een dienstwapen, pepperspray en een knuppel bij zich hebben, maar als ze die niet mogen gebruiken.. alleen in zéér extreme gevallen.. tja, dan heb je er nog niet zo veel aan.
tja daar kun je op wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Volgende incident met Marokkanen, bedoel je?
Ja ik weet hoe het werkt met die maroks.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:52 schreef Grandeindu het volgende:
Tuurlijk, maar dan moeten ze wel op allerlei manieren kunnen bewijzen dat het "werkelijk waar "niet op een andere, vreedzamere, manier opgelost had kunnen worden. En dan zijn de raddraaiers meestal erg goed in het spelen van slachtoffer (net zoiets als de bewoner van een huis arresteren omdat hij een inbreker heeft neergeslagen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |