abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2005 @ 11:32:11 #1
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25583304
In Eindhoven zijn enkele politieagenten door een groep van ongeveer twintig Marokkaanse jongeren mishandeld. Het voorval vond afgelopen donderdagavond plaats in de wijk Eckart. De Eindhovense politie neemt de zaak hoog op en heeft een onderzoek ingesteld.

De surveillerende agenten waren in de wijk, nadat een klacht was binnengekomen over jongeren die op een crossmotor door de wijk raasden. Toen ze na enige tijd de bestuurder aanspraken, een knul van Marokkaanse afkomst, kwamen twintig jongeren zich met de zaak bemoeien.

Al snel sloeg de vlam in de pan. De jongeren schopten de agenten en duwden hen in de bosjes. Vervolgens wisten ze te ontkomen, tezamen met de crossmotor.

Agenten mishandeld door Marokkaanse jongeren
-------------------
Wat zullen ze morgen met z'n 20-en mishandelen?

Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 11:34:11 #2
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25583338
Anti marokkanen topic

Anyway, gewoon die gasten oppakken en straf geven zoals het hoort. Meer dan dat kan je niet doen. EN mocht het nog eens gebeuren rouw ik er ook niet om als een agent z´n pistool pakt hoor.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25583347
Hey rodie83, lul, die 2 en een half gieg waren nog niet omhoog hoor!
pi_25583363
daar gaan we weer....
  zaterdag 19 maart 2005 @ 11:36:54 #5
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25583390
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:34 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey rodie83, lul, die 2 en een half gieg waren nog niet omhoog hoor!
Hee, ja sorry, ik probeerde nog te vertellen dat mn laptop een hitteprobleem heeft en dus wele ens wil uitvallen. Poef, uit ging ie en weg FTP en connectie. En jij was lekker aan de kroket dus
pi_25583412
hehe, okay, gaan we een ander keertje verder. Maargoed, dat is tamelijk offtopic hier. Ofzo.
pi_25583957
ik geloof er weer niks van

Politie heeft pistool en traangas en wat doen ze ermee ze kennen de jongens waarom pakken ze hun niet aan ?? dat is niet gebeurd dus het is een opgeblazen verhaal en geloof er niks van

volgende please
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25584037
en hoe weet dat ze met zijn 20 waren heeft de politie soms geteld ???

en alweer bewijst de Media het zelf
pi_25584077
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:13 schreef Meki het volgende:
en hoe weet dat ze met zijn 20 waren heeft de politie soms geteld ???

en alweer bewijst de Media het zelf
LE-ZEN "originele bron"

Ongeveer 20 Marokkanen

Maargoed................*zucht*
  zaterdag 19 maart 2005 @ 12:15:37 #10
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_25584086
Ja hallo het is maar een incident hoor, zo zijn ze niet allemaal, niet over 1 kam scheren, er zijn ook goede bij, er zijn ook slechte Nederlanders...

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_25584107
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:14 schreef Marczilla het volgende:

[..]

LE-ZEN "originele bron"

Ongeveer 20 Marokkanen

Maargoed................*zucht*
lees jij de titel nog eens door
  zaterdag 19 maart 2005 @ 12:18:33 #12
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25584159
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:

Politie heeft pistool en traangas en wat doen ze ermee ze kennen de jongens waarom pakken ze hun niet aan ?? dat is niet gebeurd dus het is een opgeblazen verhaal en geloof er niks van

volgende please
2 agenten, 20 marokkanen. Voor duwen/treiteren mag je als politie niet schieten en 20 man tegelijk traangassen wil ook niet. Meki, ga nou eens keer je Marokkaanse hersencellen gebruiken, leer beter Nederlands schrijven en rot anders lekker op.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 12:19:32 #13
47213 ArmaniMania
pi_25584173
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:15 schreef TrenTs het volgende:
Ja hallo het is maar een incident hoor, zo zijn ze niet allemaal, niet over 1 kam scheren, er zijn ook goede bij, er zijn ook slechte Nederlanders...

my point exactly
pi_25584202
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:16 schreef Meki het volgende:

[..]

lees jij de titel nog eens door
Ik vind een bron belangrijker dan de titel van een topic...
pi_25584433
"Wat een onzin!!"
"Er zijn ook hooligans die agenten willen slaan! Dit dus niet zo uit verband trekken etc etc bla bla bla"
©
pi_25584434
quote:

volgende please
lul niet man misschien waren het wel aspiranten, agenten in opleiding deze dragen nog geen pistool en traangas, pas als ze hiermee volledig getrained zijn mogen zij deze gaan dragen.

Want als deze agenten in opleiding ze hadden gebruikt hadden die laffaards weer gaan janken dat ze hun wapens niet hadden mogen gebruiken. Bij dit soort is er altijd wel wat aan de hand maar zelf zijn ze nooit schuldig

Denk eerst eens na de Politie heeft meerdere rangen...
MOKUM XXX RATED
pi_25584549
Het is maar een incident, het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed
pi_25585139
quote:

volgende please
Besef je wat het gevolg is als ze antwoordden met serieus geweld hier in Medialand?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 13:18:01 #19
38549 dewd
100% pure
pi_25585183
Dit is geen nieuws, nieuws zou zijn 1 marokkaan tegen een grotere groep. Maar acht dat valt onder de categorie fabeltjes.
pi_25586348
In wat voor land leven wij in godsnaam. De politie laat zich mishandelen? De politie? wie beschermt dan de gewone, brave burger tegen het tuig? Het wordt tijd dat de agenten (en leerkrachten en conducteuren bijv.) eens wat meer mogen doen behalve vermanend een wijsvinger op te steken en "foei" te zeggen. Niemand wilt een politiestaat maar voor een bepaalde deel van de bevolking is de tijd blijkbaar nog niet rijp om met zo een grote vrijheid, een milde en tolerante machtshandhaving, om te gaan. Jammer.
pi_25586475
Wapenstok, pepperspray en pistool. Indien niet gebruikt, gelijk ontslaan die juten.
Joop Gall, onze profeet.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 15:17:28 #22
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25587540
wat een watjes zijn die agenten, gewoon met scherp schieten
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_25587638
quote:

volgende please
Wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? Die gasten overhoop schieten?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 19 maart 2005 @ 15:25:03 #24
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25587718
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? Die gasten overhoop schieten?
ja duh
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_25587852
Per direct gericht schieten! Zero tolerance! In de US, Frankrijk,UK, Singapore en dergelijke landen had zoiets echt niet gebeurd...

* -Jay-20- snapt het probleem niet, gewoon aanpakken dat tuig...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_25589722
quote:

volgende please
en daar is de struisvogel weer..
pi_25589759
Wat een losers bij de politie.

Heb je een wapen gebruik je het niet. Ik zou mijn hele pistool leegschieten
pi_25589863
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 15:31 schreef -Jay-20- het volgende:
Per direct gericht schieten! Zero tolerance! In de US, Frankrijk,UK, Singapore en dergelijke landen had zoiets echt niet gebeurd...

* -Jay-20- snapt het probleem niet, gewoon aanpakken dat tuig...
Precies, gewoon op de knieën schieten als ze dit soort dingen doen. Dat verdienen ze in zo'n geval gewoon. Dat geldt trouwens voor groepen die in opstand komen tegen de politie in het algemeen.
pi_25589870
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:46 schreef MrX1982 het volgende:

Uhhhhh...... voor elke afgeschoten kogel verantwoording moeten afleggen.......... Kan me voorstellen dat de gemiddelde diender daar nou net niet veel zin in heeft.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25589943
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:51 schreef speedfreak1 het volgende:
Uhhhhh...... voor elke afgeschoten kogel verantwoording moeten afleggen.......... Kan me voorstellen dat de gemiddelde diender daar nou net niet veel zin in heeft.
Ik zou graag verantwoording willen afleggen.

Maar wat ik probeer te zeggen. De politie laat gewoon met zich sollen, nogal logisch dat niemand respect voor de politie heeft. Het zijn gewoon incapabele losers die hun werk niet goed doen.

Dit moet je in de VS flikken heb je meteen een paar gaten in je lijf door een shotgun aangebracht.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:29:28 #31
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_25590710
Hoe weten ze dat het Marokkanen waren?
Misschien waren er twee marokkanen bij en waren de rest Turken, Armeniers, Irakezen of Palestijnen..

Maarja, alles met een getinte huid is Marokkaans tegenwoordig...

Ik zal voortaan ook als ik door een paar Duitsers ben aangevallen, zeggen dat het Nederlanders waren
pi_25591982
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef Amando het volgende:
Misschien waren er twee marokkanen bij en waren de rest Turken, Armeniers, Irakezen of Palestijnen..

Het verschil tusseh turken en marokkanen is doorgaans vrij goed te zien...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 19 maart 2005 @ 18:28:42 #33
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_25592001
quote:
Eindhoven: Onderzoek naar lastige jeugd

De politie start een onderzoek na gebeurtenissen van donderdagavond in de wijk Eckart. Vanuit de wijk Vaartbroek en Eckart komen de laatste tijd overlastmeldingen over personen die met een crossmotor over de openbare weg rijden. Donderdagavond kwam weer een melding waarna een politie-eenheid ter plaatse ging. De politiemensen zagen de motorcrosser over de Suikerpeerstraat rijden. Een achtervolging via de Tarwelaan en de Mercuriuslaan eindigde in de Saturnusweg waar de crossmotor afsloeg. De jongen werd aangesproken door de politiemensen maar meteen kwamen 20 jongeren om de politiemensen en de crosser staan. Er ontstond een bedreigende situatie waarin de crosser en de groene crossmotor konden verdwijnen. Personen die informatie over deze zaak kunnen verstrekken, kunnen contact opnemen met de politie Woensel-Noord, 0900-8844.
quote:
Eindhoven: Politie pakt man op na openlijke geweldpleging

Vrijdagavond rond 20.40 uur is de eerste verdachte aangehouden van een groep jongeren die donderdagavond twee politieagenten heeft belaagd. Agenten wilden op de Saturnusweg een man op een crossmotor aangehouden. Een groep van ongeveer twintig jongeren voorkwam dat doordat ze de agenten belaagde. Daarbij werden de agenten geslagen en geschopt en kon zodoende de man met zijn motor verdwijnen.

De recherche is een onderzoek gestart naar deze openlijke geweldpleging. De eerste verdachte, een man van achttien uit Eindhoven is in verzekering gesteld voor verder onderzoek. De recherche zoekt nog getuigen van dit voorval en naar verwachting worden binnenkort meer jongeren aangehouden die betrokken zijn bij deze zaak. (zie ook persbericht vrijdag 18 maart nr.2 )
Bron: Persbericht Politie Brabant Zuid-Oost

Zo zie je maar dat het helemaal niet nodig is dat agenten wild om zich heen gaan schieten zoals door sommigen geopperd wordt. Uiteindelijk worden deze jongeren gewoon opgepakt en hangt hen een stevige taakstraf en misschien wel een gevangenisstraf boven het hoofd.
pi_25592118
Is dit nieuws ? Dit gebeurt wekelijks, en de daders hebben allerhande afkomsten.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 18:35:56 #35
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25592127
Goh, 1 man opgepakt.
ja, dan zal een groep je kind verkrachten en dan hebben ze de hele groep en dan pakken ze 1 man. maar nbee, dit ben jij niet want jij zat lekker ergens anders.
ze moeten ze gewoon ALLEMAAL oppakken, deporteren en tewerkstelligen.
pi_25592138
als politieagent weet je echt wel wie wat voor soort mens is. ervaring noemen ze zoiets
pi_25592480
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:46 schreef MrX1982 het volgende:

Goed plan,een beetje op een zooitje kinderen gaan schieten.
Politieagenten die Maarten heten poepen hun broek vol en nemen 3 maanden ziekteverlof om hun trauma weg te huilen.
pi_25600498
Goh, geen respect hebben voor de politie. Dat zie ik nu nóóóóit
pi_25611985
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:51 schreef Youssef het volgende:
Goh, geen respect hebben voor de politie. Dat zie ik nu nóóóóit
gek he wanneer dat woord niet in je woordenboek voorkomt
pi_25627008
Jammer dat er niet een paar knieschijven zijn verbrijzeld door politiekogels
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25627123
Neej joh, worden ze via de overheid weer opgelapt, krijgen ze mooie dure kunstof knieschijven, lange tijd gratis revalidatie, therapeuten, enzovoort die door de belasting-betalers (lees: wij werkende hollanders) betaald worden.

Oppakken en gewoon land uitschoppen...
  maandag 21 maart 2005 @ 11:23:49 #42
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25630885
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:35 schreef gelly het volgende:
Is dit nieuws ? Dit gebeurt wekelijks, en de daders hebben allerhande afkomsten.
Oké, dan zie ik over een week uit naar eenzelfde soort bericht van jouw hand waarin een grote groep jongeren van welke afkomst dan ook (bij voorkeur natuurlijk geen Marokkanen) verhaal komt halen bij de politie en daarbij de agenten mishandeld worden.
  maandag 21 maart 2005 @ 11:28:43 #43
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_25631008
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Lithion het volgende:

Oké, dan zie ik over een week uit naar eenzelfde soort bericht
Maar dat kan niet, als het geen marokkanen zijn komt het niet in het nieuws,
zo nieuwswaardig is het namelijk niet
  maandag 21 maart 2005 @ 11:34:22 #44
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25631160
Hadden die agenten die jongens maar niet moeten uitgagen. Dan vraag je er ook wel om natuurlijk.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  maandag 21 maart 2005 @ 11:44:25 #45
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25631429
quote:

volgende please
als ze wel hadden geslagen/gespoten/geslagen hadden ze natuurlijk goed gehandeld in jouw ogen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_25632321
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:35 schreef gelly het volgende:
True,

De politie moet zich eens af gaan vragen hoe het komt dat steeds meer mensen het gezag voor autoriteiten beginnen te verliezen, hoewel het een volstrekt ridicule situatie is dat gewapende agenten het onderspit delven tegenover hangjeugd op een scootertje en ze zelfs 'de bosjes zijn ingeduwd'...
Yeah baby Yeah!
  maandag 21 maart 2005 @ 12:31:03 #47
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25632426
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25632633
Daarom heeft iedereen ook een hekel aan de politie. Ze kunnen en doen niks aan geweld en criminaliteit en dat soort kut marokkaantjes. Ze durven alleen bekeuringen uit te delen aan de brave burgers.
Politie
pi_25632669
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef Amando het volgende:

Ik zal voortaan ook als ik door een paar Duitsers ben aangevallen, zeggen dat het Nederlanders waren
Hehe, een "leuk" verhaal in dit straatje:

Bij onze bovenburen werd ingebroken. Wij (mijn Armeense vriend, zijn Armeense vriend en ik) belden de politie. De naaste buren van de woning boven ons deden dit ook en meldden dat er iemand met een Noordafrikaans uiterlijk in aan het breken was.
Tegen de tijd dat de politie er daadwerkelijk was, was de dader al weg. De (Armeense) vriend van mijn vriend liep naar buiten om de politie te vertellen dat hij weg was en waarnaartoe. Wordt hij ineens vastgepakt en aangehouden.
"Waarom?" vraagt hij.
"Tja, we zoeken iemand met een Noordafrikaans uiterlijk, " is de uitleg van de agenten.
"O ja," zegt die Armeniër. "En dan ben jij zeker een Noor ofzo,".
Het duurde even voor het kwartje viel.

Maar goed, die groep tuig in het verhaal uit de OP mag gewoon opgepakt en meteen berecht worden. Lijkt me duidelijk en onafhankelijk van afkomst.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 21 maart 2005 @ 13:03:24 #50
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25633100
quote:

volgende please
Geloof je nu werkelijk dat wijkagenten traangas en pistolen bij zich hebben?
  maandag 21 maart 2005 @ 13:05:42 #51
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_25633153
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daarom heeft iedereen ook een hekel aan de politie. Ze kunnen en doen niks aan geweld en criminaliteit en dat soort kut marokkaantjes. Ze durven alleen bekeuringen uit te delen aan de brave burgers.
Politie
nee halfzachte, weet je hoe het komt. Op het moment dat deze agent wel schiet, en er 1 zon pleurislijertje overlijdt, dan staat heel nederland weer op zn achterste benen, Komt Abu Jah-Jah vertellen dat het hier om een rascistische moord gaat, staat er weer in alle kranten wat een goede jongen de overledenen is, en hebben we zaterdag een protestmars van 2000 noord-afrikanen die de dode niet eens kenden, maar wel even lekker willen komen rellen....

Ik kan hier zo godsgruwelijk giftig van worden, die kloterige dubbele moraal hier in dit pestland. Als de poltie hard optreedt is het niet geod, als de politie niet hard optreedt is het niet goed, als de politie hard optreedt is het wel goed, "zolang het maar niet tegen mij is"...

burgers
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_25633345
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:03 schreef Djaser het volgende:

[..]

Geloof je nu werkelijk dat wijkagenten traangas en pistolen bij zich hebben?
Geloof t maar, het is domweg zo
Live it!
  maandag 21 maart 2005 @ 18:12:57 #53
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25640370
jammer dan voor die 2000 losers.
gewoon hard aanpakken.
pi_25684612
De Nederlandse politie: wat een lafbekken en angsthazen zijn het toch...
pi_25684709
afmaken die gasten, allemaal!!
pi_25685702
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef DoctorFaustus het volgende:
De Nederlandse politie: wat een lafbekken en angsthazen zijn het toch...
Ben ik niet mee eens.. Helaas mogen ze niet meteen hun wapen trekken... Dan gaan zij de bak in en niet die raddraaiers!
pi_25687034
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daarom heeft iedereen ook een hekel aan de politie.
spreek voor jezelf, flapdrol
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:12:27 #58
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25687434
In mijn ogen wordt het tijd dat er eens zo'n kut-Marokkaantje 'per ongeluk' wordt doodgeknuppeld.

Net als zo'n zeehondje .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_25687864
quote:
Nee, want Marokkanen zijn altijd braaf he?
quote:
volgende please
Volgende incident met Marokkanen, bedoel je?
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:34:57 #60
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_25688025
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:12 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Geloof t maar, het is domweg zo
Owowow waar halen jullie je wijsheid van vandaan...??? Een agent heeft in zijn standaard uitrusting een dienstwapen, pepperspray en de korte lat... de wijk agent dus ook en geen traangas dus...
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:39:50 #61
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25688165
quote:
Op maandag 21 maart 2005 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er niet een paar knieschijven zijn verbrijzeld door politiekogels
Neejoh, dan trap je ze regelrecht de WAO in en da's veel duurder dan de bijstand. Gewoon doodknuppelen lijkt me een veel goedkopere optie .
pi_25688276
We kunnen wel afgeven op de politie, maar ook zij zouden wel harder willen optreden dan ze op dit moment doen.. het mag alleen niet... dan riskeren ze dat ze zelf de bak worden ingeslingerd. Ze kunnen dus wel een dienstwapen, pepperspray en een knuppel bij zich hebben, maar als ze die niet mogen gebruiken.. alleen in zéér extreme gevallen.. tja, dan heb je er nog niet zo veel aan.
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:46:18 #63
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25688304
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:44 schreef Grandeindu het volgende:
We kunnen wel afgeven op de politie, maar ook zij zouden wel harder willen optreden dan ze op dit moment doen.. het mag alleen niet... dan riskeren ze dat ze zelf de bak worden ingeslingerd. Ze kunnen dus wel een dienstwapen, pepperspray en een knuppel bij zich hebben, maar als ze die niet mogen gebruiken.. alleen in zéér extreme gevallen.. tja, dan heb je er nog niet zo veel aan.
Als de politie bedreigd wordt, mogen ze volgens mij best schieten. Magoed .
pi_25688470
Tuurlijk, maar dan moeten ze wel op allerlei manieren kunnen bewijzen dat het "werkelijk waar "niet op een andere, vreedzamere, manier opgelost had kunnen worden. En dan zijn de raddraaiers meestal erg goed in het spelen van slachtoffer (net zoiets als de bewoner van een huis arresteren omdat hij een inbreker heeft neergeslagen)
pi_25688482
is ook de omgekeerde wereld!
pi_25688694
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Volgende incident met Marokkanen, bedoel je?
tja daar kun je op wachten
  woensdag 23 maart 2005 @ 18:04:23 #67
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25688804
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:52 schreef Grandeindu het volgende:
Tuurlijk, maar dan moeten ze wel op allerlei manieren kunnen bewijzen dat het "werkelijk waar "niet op een andere, vreedzamere, manier opgelost had kunnen worden. En dan zijn de raddraaiers meestal erg goed in het spelen van slachtoffer (net zoiets als de bewoner van een huis arresteren omdat hij een inbreker heeft neergeslagen)
Ja ik weet hoe het werkt met die maroks.

Bij mij in de straat woont ook zo'n clubje. Liegen is hun tweede natuur. Criminaliteit hun eerste .
pi_25689004
Goeie actie van die jongens, ga zo door.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_25690624
De Police is goed bewapend. Kunnen ze niet op tegen die kleine jongetjes. Waren natuurlijk van die mietjes in uniform. Geen medelijden hier. En ik snap niet waarom dit nieuws is? Maar ja, marokkanen (cq. moslims) zijn in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')