nee halfzachte, weet je hoe het komt. Op het moment dat deze agent wel schiet, en er 1 zon pleurislijertje overlijdt, dan staat heel nederland weer op zn achterste benen, Komt Abu Jah-Jah vertellen dat het hier om een rascistische moord gaat, staat er weer in alle kranten wat een goede jongen de overledenen is, en hebben we zaterdag een protestmars van 2000 noord-afrikanen die de dode niet eens kenden, maar wel even lekker willen komen rellen....quote:Op maandag 21 maart 2005 12:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daarom heeft iedereen ook een hekel aan de politie. Ze kunnen en doen niks aan geweld en criminaliteit en dat soort kut marokkaantjes. Ze durven alleen bekeuringen uit te delen aan de brave burgers.
Politie
Geloof t maar, het is domweg zoquote:Op maandag 21 maart 2005 13:03 schreef Djaser het volgende:
[..]
Geloof je nu werkelijk dat wijkagenten traangas en pistolen bij zich hebben?
Ben ik niet mee eens.. Helaas mogen ze niet meteen hun wapen trekken... Dan gaan zij de bak in en niet die raddraaiers!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef DoctorFaustus het volgende:
De Nederlandse politie: wat een lafbekken en angsthazen zijn het toch...
spreek voor jezelf, flapdrolquote:Op maandag 21 maart 2005 12:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Daarom heeft iedereen ook een hekel aan de politie.
Nee, want Marokkanen zijn altijd braaf he?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
ik geloof er weer niks van
Volgende incident met Marokkanen, bedoel je?quote:volgende please
Owowow waar halen jullie je wijsheid van vandaan...??? Een agent heeft in zijn standaard uitrusting een dienstwapen, pepperspray en de korte lat... de wijk agent dus ook en geen traangas dus...quote:
Neejoh, dan trap je ze regelrecht de WAO in en da's veel duurder dan de bijstand. Gewoon doodknuppelen lijkt me een veel goedkopere optiequote:Op maandag 21 maart 2005 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er niet een paar knieschijven zijn verbrijzeld door politiekogels
Als de politie bedreigd wordt, mogen ze volgens mij best schieten. Magoedquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:44 schreef Grandeindu het volgende:
We kunnen wel afgeven op de politie, maar ook zij zouden wel harder willen optreden dan ze op dit moment doen.. het mag alleen niet... dan riskeren ze dat ze zelf de bak worden ingeslingerd. Ze kunnen dus wel een dienstwapen, pepperspray en een knuppel bij zich hebben, maar als ze die niet mogen gebruiken.. alleen in zéér extreme gevallen.. tja, dan heb je er nog niet zo veel aan.
tja daar kun je op wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Volgende incident met Marokkanen, bedoel je?
Ja ik weet hoe het werkt met die maroks.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:52 schreef Grandeindu het volgende:
Tuurlijk, maar dan moeten ze wel op allerlei manieren kunnen bewijzen dat het "werkelijk waar "niet op een andere, vreedzamere, manier opgelost had kunnen worden. En dan zijn de raddraaiers meestal erg goed in het spelen van slachtoffer (net zoiets als de bewoner van een huis arresteren omdat hij een inbreker heeft neergeslagen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |