Ritalin schijnt een lekkere drug te zijn, dus kom maar op.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Rittalin voor de fokkers dus!
Zo'n beetje als deze topics? Ook slechts nieusberichten met een enkele regel commentaar erbij.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:33 schreef SCH het volgende:
Agenten mishandeld door Marokkaanse jongeren
Die Mea Culpa weet van geen ophouden
De OP heeft geen enkele inhoud
Ik volg gewoon de policy van Fok!, ik denk dat je discussie van de afgelopen week hebt gemist. Geeft niet hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:57 schreef Lithion het volgende:
[..]
Zo'n beetje als deze topics? Ook slechts nieusberichten met een enkele regel commentaar erbij.
Je selectiviteit is weer overduidelijk..
Done.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De bureaucratie heeft mij hier doen belanden met een brandend ( letterlijk) verzoek: Kan deze titel aangepast worden: Twee gewonden bij schietpartij in Landgraaf.. ? Dank u.. de titel geeft al 3 uur verkeerd aan dat er een dode zou zijn gevallen.
Maak er maar Twee gewonden bij schietpartij in Landgraaf..
Welterusten, ellendequote:Op maandag 21 maart 2005 12:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dank je... nu kan ik weer terug naar bed![]()
Ok, hij is weer open maar als er om half acht geen belangrijk nieuws is krijg je een ban goed?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
Het was een serieuze vraag.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 21 maart 2005 18:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ok, hij is weer open maar als er om half acht geen belangrijk nieuws is krijg je een ban goed?
Zou het zulke verschrikkelijke slavenarbeid zijn geweest om de ''plaatjes'' te verwijderen en SCH in de gelegenheid te stellen de openstaande vragen van een antwoord te voorzien, zodat er weer enige vaart in de disucssie was gekomen? Het is mij nog altijd volstrekt onduidelijk waar ik Moslims verbaal te lijf zou zijn gegaan gedurende de discussie, ook wel ''bashen'' genoemd door lieden zonder taalgevoel. Er zijn toch wel discussies grondiger gekuist, om daarna weer opnieuw te beginnen.quote:Inmiddels zijn we (alweer) in het stadium van plaatjes posten aangekomen, dus slotje.
Je bent zelf degene die met hitlerjugendpics en weet ik wat aan komt zetten en dan achteraf komen klagen dat het op slot gaat??quote:Op maandag 21 maart 2005 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, wat een ongelooflijke gemakzucht weer:
Het was in deze context een toepasselijk plaatje!!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je bent zelf degene die met hitlerjugendpics en weet ik wat aan komt zetten en dan achteraf komen klagen dat het op slot gaat??
Ja laten we allemaal plaatjes gaan posten die we zelf hoogst toepaaselijk vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het was in deze context een toepasselijk plaatje!!
Als iemand roept "het gaat om kleuters" om het een en ander te bagataliseren, zegt een plaatje van jonge Hitlerjugend meer dan 1000 woorden. Het was een verdedigbaar argument en niet bedoeld om te provoceren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal plaatjes gaan posten die we zelf hoogst toepaaselijk vinden. [afbeelding]
Het topic was al een herkansing van een ander topic, er was al ruim in gemod, dan moet je vooral dat soort 'toepasselijke plaatjes' gaan posten als je het open wilt houd
en.
Probeer je nou te beargumenteren dat het posten van dit soort pics maar moet mogen??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:50 schreef Tarak het volgende:
[..]
Als iemand roept "het gaat om kleuters" om het een en ander te bagataliseren, zegt een plaatje van jonge Hitlerjugend meer dan 1000 woorden. Het was een verdedigbaar argument en niet bedoeld om te provoceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |