Men ik zou toch zweren dat ik die foto rolletjes daar op die tafel had gezet...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:02 schreef -Xerxes- het volgende:
Okay, dat belgen gewoon dom zijn is bij deze weer eens mooi bevestigd
Dat vind ik ook niet zo gek, als je ziet wat een gemiddelde burgermeester daar uitspookt. Een beetje model vliegtuigjes bouwen en limonade drinken bij Gert en zijn braakgesprekige hond.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:06 schreef nozem het volgende:
De boekhouding in Belgie is niet meer wat hij geweest is..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo gek, als je ziet wat een gemiddelde burgermeester daar uitspookt. Een beetje model vliegtuigjes bouwen en limonade drinken bij Gert en zijn braakgesprekige hond.
VIND JE HET HEEEEEEL GEK!!!!!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo gek, als je ziet wat een gemiddelde burgermeester daar uitspookt. Een beetje model vliegtuigjes bouwen en limonade drinken bij Gert en zijn braakgesprekige hond.
Zo'n warrige kuthond heeft ook zeker geen goede invloed op die mensen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
- Een huis waarvan de deurbel al JAREN stuk is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zo'n warrige kuthond heeft ook zeker geen goede invloed op die mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |