bron: www.l1.nlquote:Twee doden bij schietpartij in Maastricht
Achter een woning aan de Proosdijweg in Maastricht is een stoffelijk overschot gevonden.
De politie vermoedt dat het ook een slachtoffer is van de schietpartij die daar vannacht plaatsvond. Bij die schietpartij viel nog een dode. Dat slachtoffer werd vannacht ernstig gewond afgeleverd bij het ziekenhuis in Maastricht, en overleed later. Het AZM belde de politie, die vervolgens op onderzoek ging in de Proosdijweg. Bij het buurtonderzoek werd het tweede slachtoffer gevonden. De identiteit van de twee doden is nog niet bekend. Het buurtonderzoek in de wijk Mariaberg is inmiddels uitgebreid. Er zijn meer rechercheurs op de zaak gezet. De omgeving is afgezet.
Ik geloof het ook.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
'We' doen weer aardig ons best om het recordaantal moorden van vorig jaar te verslaan.
Wat een domme reactie zegquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
'We' doen weer aardig ons best om het recordaantal moorden van vorig jaar te verslaan.
psies.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:02 schreef Libris het volgende:
Ik denk dat Roel met 'we' Zuid-Limburg bedoelde.. Daar was vorig jaar een record aantal moorden..
Jep, als ik het me goed herinner hebben ze daar ook al eens een wietplantage geruimd.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Zijn dat van die kampers/paupers die in drugshandelen?
Hij was idd van het kamp. Of hij in drugs handelde, dat weet ik niet. Kans is er wel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Zijn dat van die kampers/paupers die in drugshandelen?
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:31 schreef Mukie het volgende:
Zolang het bij crimineel schiet crimineel omver blijft, vind ik het niet eens zo erg
Toch erg als ik het zo teruglees. Voornamelijk omdat ik het ook echt meen
Sterker nog ze zaten allemaal in het drugs circuitquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:10 schreef R-Alph het volgende:
Dacht via via gehoord te hebben dat ze een persoon hadden doodgeschoten die in het drugs circuit zat. Zal wel een mislukte deal zijn geweest of verkeerde shit.
Een TBS'er, klaar voor een terugkeer in de maatschappij volgens het AD.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:32 schreef Satan.NB het volgende:
De dader heeft zichzelf inmiddels aangegeven heb ik gehoord.
Blijkt niet de bewoner van het huis te zijn geweest maar die gozer die toen ook zijn vriendin door het hoofd heeft geschoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |