*Hierbij bovenstaande post nomineert tot meest stupide reactie van 2005*quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:29 schreef altface het volgende:
Hit and run actie,kick.,en laat de politie zich maar bezig houden met die pedo's ipv jongeren die af en toe onderling beetje vechten.
oh in dat geval.... ga maar lekker vechten danquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:18 schreef Freshthinking het volgende:
Dan weet je niet hoe groot de rivaliteit is tussen Eagles en Heracles. Om nog maar te zwijgen over Eagles en Zwolle.
Voel je je nu stoer ?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
*Hierbij bovenstaande post nomineert tot meest stupide reactie van 2005*
weet ik idd niet, wat ik wel weet is dat je gaat slopen uit rivaliteit gewoon erg dom bent, als je zonodig wilt vechten ga je lekker boksen ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:18 schreef Freshthinking het volgende:
Dan weet je niet hoe groot de rivaliteit is tussen Eagles en Heracles. Om nog maar te zwijgen over Eagles en Zwolle.
Hoor je mij zeggen dat ze dan maar moeten gaan vechten? Nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
oh in dat geval.... ga maar lekker vechten dan![]()
zo te lezen hebben d eagles veel vijanden, misschien een idee om die club uit de competitie te nemen, is het gelijk weer en stuk veiliger op straat.
Waarom ?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:04 schreef Klonk het volgende:
qua i.q. zou je er zo te lezen zo tussen passen
quote:Bron: www.kowet.nl
Revenge Of The Nerds!quote:De actie was vooraf gegaan door internetterrorisme van heraclesfans. De helden hadden jongens van GAE gehackt om zo aan informatie te komen. Complimenten voor de hacker, maar dit zegt genoeg over het niveau van de jongens daar. Maar ja de internetoorlog zal wel weer losbarsten tussen Deventer en almelo.Het is maar goed dat wij geen gastenboek meer hebben…
Ik vind dat normaal ja so what ? het gebeurt over de hele wereld dus er zullen er nog vele duizenden met mij zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:09 schreef Klonk het volgende:
als je het normaal en leuk vind als groepen mensen tegen elkaar vechten (en dan vooral met de gedachte dat ze moeten laten zien dat hun cluppie beter is) dan spoor je niet helemaal.
Zodra er cafe's vernield worden blijft het al niet meer bij gewoon een vechtpartijtje he? Een voor een tegen de muur. Achterlijke tering hooligans.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:01 schreef altface het volgende:
Iedereen ze hobby toch,en wat maakt het jou nou uit als 2 groepen tegen elkaar los gaan zonder dat er onschuldige mensen gewond raken.en slopen is ook niet goed nee,gewoon vechten met de vuisten en de voeten is kick.hohoho
Ben zelf geen hool ofzo hoor.
Precies. Fans zijn mensen die naar een voetbalstadion gaan om hun favoriete club aan te moedigen. De hier genoemde hooligans zijn criminelen. Oppakken die zooi en strafrechtelijk vervolgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:14 schreef Klonk het volgende:
mensen die moedwillig eigendommen van anderen vernielen zijn in mijn ogen geen fans, fans zijn diegene die bij weer en wind hun cluppie steunen en niet dit soort kneuzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |