Limburg hequote:Op maandag 21 maart 2005 07:03 schreef Libris het volgende:
foto's!
Nee, minder.. het gaat flink los in Limburg...
zeker in zuid limburg is dat idd een flink probleem, die denken dat nederland een soort vrijstaat is waar alles magquote:Op maandag 21 maart 2005 07:07 schreef nipeng het volgende:
Tja al het tuig van andere landen komt door Limbabwe heen.
Er zat volgens mij niemand in de auto want er is nauwelijks technische recherche. Het is sowieso rustig hier nu. Alleen politie bij afzettingen. Ik kan zelfs tot een paar meter van de auto vandaan lopen. De vraag is waarom deze witte Opel Astra (quote:Op maandag 21 maart 2005 07:09 schreef nipeng het volgende:
Heeft de politie die wagen opgeblazen of hebben de inzittenden dit zelf gedaan (zelfmoord)?
quote:Op maandag 21 maart 2005 07:17 schreef Libris het volgende:
Hoe laat gebeurde het?
Een van de mannen (weet niet zeker of het er nu meer zijn, maar er waar twee ambulances) hebben ze opgeraapt op de blok van 1213laan, Kremerslaan en Jurgenslaan. Dat is een grasveld dat hoorde bij de pas afgebroken basisschool Op Gen Hei.quote:Op maandag 21 maart 2005 07:12 schreef leviathanfd het volgende:
Alweer. Gaat idd goed hier.
Welke straat woon je precies?
Is het een keer ergens anders, nog R'dam erbij halenquote:Op maandag 21 maart 2005 07:36 schreef smash789 het volgende:
Heheh, Rotterdamse taferelen.
ach, als het gaat over negatieve images enzo, mag je altijd rotterdam erbij halenquote:Op maandag 21 maart 2005 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is het een keer ergens anders, nog R'dam erbij halen.
Ik wil verhuizenquote:Op maandag 21 maart 2005 07:42 schreef Sakura het volgende:
[..]
ach, als het gaat over negatieve images enzo, mag je altijd rotterdam erbij halen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |