vrijwel direct is redelijk relatief... Ik hoop maar dat t snel voorbij was, je zal t maar meemaken dat je volledig bewust zbent van t feit dat een haai de helft van je lichaam heeft afgebeten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:31 schreef more het volgende:
Haai bijt zwemmer doormidden
19 maart 2005 12:20
Hij overleed vrijwel direct, nadat de haai had toegeslagen.
Ik heb net Jaws besteldquote:
Dus het eerste waar jij aan zou denken op zo'n moment: waar is mijn camera, foto! Ziek, behoorlijk ziek.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:43 schreef Rodie83 het volgende:
Ook echt doormidden. I want picture!
Nou als ik zelf doormidden gebeten zou worden misschien niet. Als ik er bij was geweest ook niet. Maar nu, lekker thuis voor de buis ben ik nog best benieuwd ook jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:46 schreef more het volgende:
[..]
Dus het eerste waar jij aan zou denken op zo'n moment: waar is mijn camera, foto! Ziek, behoorlijk ziek.
Ik heb de harpoen al ingepakt hoor schatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Duidelijk het recht van de sterkste. Hoewel ze nu massaal gaan jagen natuurlijk om de boosdoener te pakken te krijgen.
Bel zijn ouders maar op. Kijken of die het leuk vinden dat een of andere nerd uit Nederland puur als vermaak foto's van hun doormidden gebeten zoon wil zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nou als ik zelf doormidden gebeten zou worden misschien niet. Als ik er bij was geweest ook niet. Maar nu, lekker thuis voor de buis ben ik nog best benieuwd ook ja
Niet alle haaien bijten, dit is een incident. Het is gewoon een haai die het voor de rest verpest. Laten we een stille toch houden ter nagedachtenis aan het slachtoffer... Dit kan en mag niet weer gebeuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Duidelijk het recht van de sterkste. Hoewel ze nu massaal gaan jagen natuurlijk om de boosdoener te pakken te krijgen.
Dus ik scheer alle haaien over een kam zo te zien. Toch zwem ik liever niet naast zo'n haai. Zullen vast en zeker mensen zijn die nu niet meer de zee in durven maar dat is ook overdreven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Niet alle haaien bijten, dit is een incident. Het is gewoon een haai die het voor de rest verpest. Laten we een stille toch houden ter nagedachtenis aan het slachtoffer... Dit kan en mag niet weer gebeuren.
Ja dat zei zijn maatje vast ook tegen die op dat moment doormidden gebeten wordende Autralische knul van 26 "doe niet zo onrealistisch, joh, dramaqueen! "quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:52 schreef nozem het volgende:
Meestal doen die beesten geen vlieg kwaad, Jaws is wat dat betreft een zeer onrealistische film.
Een incident.. hoe vaak hoor je nu over mensen die door haaien doormidden worden gebeten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja dat zei zijn maatje vast ook tegen die op dat moment doormidden gebeten wordende Autralische knul van 26 "doe niet zo onrealistisch, joh, dramaqueen! "
waarom ga jij nou altijd zo serieus op dingen in die niet serieus bedoeld zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Een incident.. hoe vaak hoor je nu over mensen die door haaien doormidden worden gebeten?
En een haai die met opzet een badplaats terroriseert en lukraak bij mensen wat ledematen verorbert is sowieso belachelijk. Jaws is qua schrikelement ook hopeloos verouderd trouwens.
En een simpel woordje...SORRY...kon er niet eens vanaf. Het zijn gewoon ongmanierde kutbeesten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:58 schreef Hallulama het volgende:
Haaien houden niet eens van mensenvlees en schrikken zich meestal rot als ze beseffen dat 't weer zo'n vies-smakend, lastig-verteerbaar stuk mens is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |