* DIG uit AT gooit *quote:Op woensdag 22 december 2004 12:41 schreef Jane het volgende:
bijkomend voordeel is dat we nu met al onze DIG-vragen ook gewoon in Muziek terecht kunnen!
De zus vanquote:Op woensdag 22 december 2004 12:59 schreef Mark het volgende:
Hoort er geen foto in de OP? Mag ook een foto zijn van de zus van....
Hm zit wat inquote:Op woensdag 22 december 2004 13:48 schreef Zanderrr het volgende:
Ik verwacht mijn eigen jaarlijst voor 2004 ongeveer in 2024, wanneer ik echt een goed overzicht heb over welke platen dit jaar de moeite waard waren.
Gelijk al een stevige binnenkomer, nietwaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2001 om 06:47 schreef Tijn het volgende:
Blink is live idd baggerslecht en dat hoort ook... ze zijn ten slotte een punk-band! Bovendien zijn die gasten nog niet zo erg lang bezig... je moet 'es naar ouwe (live)CDs van NoFX, De Heideroosjes of The Offspring luisteren (om maar es wat bekende punk te noemen)... die gasten werden ook allemaal pas wat beter toen ze al eenmaal 5 jaar bezig waren (10 in het geval van NoFX)
Blink doet gewoon zn ding... vind je het wat? Luister er dan naar. Vind je het nix? Zeik dan niet en luister wat anders.
Zo... anders nog iets?
quote:Op woensdag 17 maart 2000 om 13:48 schreef Zanderrr het volgende:
Als newbie ben ik er misschien een beetje laat bij, maar dit zijn (vandaag) mijn Beatles-favorieten:
En meteen mijn eerste slotje van TARAraboemdijee zie ik. Ik heb de plaat even wegge-edit want ik ben meteen al m'n geloofwaardigheid kwijt als jullie dat lezen...quote:Iedereen heeft wel een cd in zijn collectie waar hij/zij zich een beetje (of juist heel veel) voor schaamt. Zo ben ik in het bezit van een CD van ... Ik heb geen excuus dat ik hem voor mijn verjaardag heb gekregen oid, nee ik heb hem zelf gekocht en ben daar niet trots op. Wie heeft er ook cd's gekocht (in z'n puberjaren of tijdens een ietwat labiele periode) waar je nu van denk.... mijn gotti..... hoe heb ik ooit in mijn hoofd gehaald die CD te kopen!!
Gelukkig zoekt dat nogal makkelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 14:45 schreef Z het volgende:
Mijn eerste post, meteen een topic:
Ik heb de plaat even wegge-edit want ik ben meteen al m'n geloofwaardigheid kwijt als jullie dat lezen...
Op 2 januari 2000 in: r.i.p. tupac shakurquote:Ik weet natuurlijk niet wat Jaybee bedoelt, maar er is wel degelijk een "Is Paul McCartney dood?"-mysterie. Hij zou in 1966 omgekomen zijn bij een auto-ongeluk en zijn plaats zou daarna ingenomen zijn door een lookalike. Na de release van 'Abbey Road' in 1969 begonnen in de VS de geruchten dat McCartney dood zou zijn en dat er aanwijzingen te vinden zouden zijn op LP-hoezen en in bepaalde nummers. Vooral 'Sgt. Peppers lonely hearts club band' zou vol staan met clues.
Volgens mij gaan er over John Lennon niet zoveel geruchten dat hij nog leeft. Niet zoals bij Elvis, in ieder geval.
P.S. Lekker plaatje van Tupac, trouwens!
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Gelukkig zoekt dat nogal makkelijk
Hmmmz. Ik wil het er niet over hebben ...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:55 schreef Zanderrr het volgende:
Haha, ik kon 't ook niet laten om even op te zoeken welke cd dat was..
damnquote:Op woensdag 22 december 2004 15:07 schreef Jane het volgende:
En dat terwijl het niet eens je allereerste post in MUZ was, Z. Volgens mij was het die in dit topic:
Ongezond vrolijke nummers
Daar sta ik nog steeds achter denk ik , Jolie Dragonquote:Het meest vrolijke nummer alletijden!!!
Jolie Dragon
Le tone
Met stip op 2
Dancing in the moonlight
Toploader
End..
Och, ik denk dat iedereen wel een paar schaamplaten en zeperds in zijn/haar platenkast heeft staan.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:05 schreef Z het volgende:
Hmmmz. Ik wil het er niet over hebben ...
quote:Litpho schreef op dinsdag 16 juli 2002 om 10:20:
The Great Kat
och, had erger gekundquote:yeah neptunes
echt m'n favoriete hiphop producers, op het moment hou ik meer van hun r&b achtige tracks, probeer al hun producties te verzamelen
m'n fav. neptunes tracks van het moment (sommige zijn al wat ouder):
1.Clipse ft. Faith Evans - Ma I Don't Love Her
2.702 - I Still Love You
3.Bow Wow - The Movement
4.Clipse ft. Pharrell - Gangsta Lean
5.Kelis ft. Marc Dorsey & N*E*R*D - Ghetto Children
6.Mystikal ft. Pharrell - Shake Ya Ass
7.Beyonce - My First Time
8.Bow Wow - The Don, The Dutch
9.Usher - U Don't Have To Call
10.Royce Da 5'9" ft. Kelis, Pharrell & Tre Little - Feel Good
quote:Neem een spierwit blond zangeresje en laat haar de tekst van een jaren 80 hit inzingen, zoek de lelijkste strings en synths uit die je kan vinden en gooi er een slappe beat onder
De mijne ook...quote:Op woensdag 22 december 2004 15:31 schreef Summoner het volgende:
Hmmm, mijn eerste post gaat over Rhapsody, dus die laat ik maar onder een dikke laag stof liggen.
Kwestie van de helikopter hoog genoeg boven zee laten vliegenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Seborik het volgende:
Hopelijk komen na 1 januari de Sebbo-Pinochet-topics niet bovendrijven-wat meestal gebeurt na de val van een dictatoriaal regime.
Was dit dan niet jouw eerste post?quote:
In Wat draai je nu, deel 25!quote:Op maandag 19 februari 2001 22:13 schreef Seborik het volgende:
Iron Maiden - Judas be my guide
Rhapsodyquote:Op woensdag 22 december 2004 19:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Was dit dan niet jouw eerste post?
[..]
In Wat draai je nu, deel 25!
Ik ga met dwerg mee (mbt tot deze post dusquote:Op woensdag 22 december 2004 18:46 schreef dwerg het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon een terugvindpost.
Omdat je zelf belt?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, waarom gaan ze altijd leuk bommen verstoppen in het gebouw als ik sollicitatiegesprekken heb?
Great minds worship the same crap.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Seborik het volgende:
De mijne ook...
Neejoh! Er was een meneer van de Explosieven opruimingsdienst die een lezing gaf. En die had als verrassing wat bommen verstopt in een van de vergaderzalen.quote:
Inderdaad. Geschreven door de schrijver van de Hitchhikers Guide to the Galaxy, voor het geval je dat interesseert. Maar het is vooral hilarisch. Ik had m inmiddels al, maar ik moet even erachter zien te komen met welk programma ik m kan draaien.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:49 schreef Z het volgende:
Bedoel je dit:
http://free-game-download(...)s_b/bureaucracy.html
Je hebt gelijk ja... maar toch lukt het me nog niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef Z het volgende:
Kijk maar naar het topic icoon van MuziekTrivia, het moet nog steeds kunnen, maar ik ga wel ff pielen
Missschien werkt het niet meer bij posts, maar nog wel bij nieuwe topics.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:34 schreef Jane het volgende:
Werkt dus volgens mij niet meer (in Replique)... of ik doe iets fout natuurlijk.
Paint is serieus het eerste waar ik zelf aan dacht.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:32 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Tijn je Paint zou aanraden, Sebbo.![]()
Zit wel standaard in de laatste Office versie, was volgens mij voor die tijd los. Er is wel een gratis trial-versie te downloaden als je het nog niet hebtquote:Op donderdag 23 december 2004 15:35 schreef Seborik het volgende:
Visio ken ik helemaal niet. Zit dat standaard in windows?
Ik heb hem anders nog wel voor je liggen. Een Visio 2000 versie. Kan het volgende week meenemen of als het dringend is via de post sturen, mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:39 schreef Seborik het volgende:
Okay, dan kijk ik wel even of het ergens te vinden is.
Je zou eens moeten weten wat ik de gehele dag aan gehoorvervuiling voor m'n kiezen krijgquote:Op donderdag 23 december 2004 15:37 schreef Jane het volgende:
Mag ik hier trouwens even klagen...?
Ik heb het weer eens hoor. De hele dag Santa Maria van Roland Kaiser in mijn hoofd.
Geloof mij, mensen die mij gesproken hebben doen dat juist niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:34 schreef Zanderrr het volgende:
Mjah, dat is mooi zuur, zeg. Volgende keer ff noteren wie je aan de telefoon hebt gehad, meestal zingen ze wel een toontje lager als je met de naam van de verantwoordelijke persoon aankomt. Tenminste, dat hielp wel bij mijn laatste akkefietje met de Belastingdienst.
huh dat is mij helemaal niet opgevallen .. ik ben vandaag in enschede geweest daar was het eigenlijk normaal kwa drukte....quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:50 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Vanavond mijn ouders mee uit eten genomen ter ere van hun trouwdag (erg lekker gegeten!) en daarna nog even naar de kroeg geweest. Mijn god, wat een drukte!Volgens mij hoeft er echt helemaal niemand morgen te werken of naar school.
moondog jr. is dat neem ik aan ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kent hier iemand Moondog? Ik ken maar een paar nummers van 'm, maar die klonken best okay, iemand misschien nog wat aanraders?
Nee, Moondog:quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
moondog jr. is dat neem ik aan ?
was toch de voorlopen van zita zwoon als ik me niet vergis
ow ken ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nee, Moondog: [afbeelding]
Jawelquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:50 schreef Jane het volgende:
Volgens mij hoeft er echt helemaal niemand morgen te werken of naar school.
Ah, ik ben dus niet de enige die aan het werk is!quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Jawelben al bezig.....
Straks iedereen een zalig weekeind wensen en maandag weer verder
Hoe heb je dat icon nou daar gekregen? Mij wil het niet lukken ...quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kent hier iemand Moondog? Ik ken maar een paar nummers van 'm, maar die klonken best okay, iemand misschien nog wat aanraders?
Sebbo!!! Je bent zwart!!!! Nu al!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:29 schreef Seborik het volgende:
Ook allemaal prettige dagen...
Sneller dan dat jij zwart wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sebbo!!! Je bent zwart!!!! Nu al!!!!
Back in Blackquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sebbo!!! Je bent zwart!!!! Nu al!!!!
quote:
Moondog isquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Okay, ik ga op zoek, maar de kans dat ik ze op vinyl vindt is niet zo groot ben ik bang?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:22 schreef fripper het volgende:
[..]
Moondog is [afbeelding]
Mooi beginpunt is het album Moondog uit 1969 (link). Samen met Moondog 2 (link) uit 71 op 1 cd verschenen.
Ik wist ook niet in welk topic het anders te vragen.quote:Prachtige muziek , eigenlijk nergens mee te vergelijken.
Wat een geweldig plan. Ik ga ongeveer hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:30 schreef Summoner het volgende:
Ik ga absurd veel vreten en bier zuipen komende dagen
Vergeet niet onder het vreten en zuipen aan die arme kindertjes in Darfur te denken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat een geweldig plan. Ik ga ongeveer hetzelfde doen.
Fijne kerst, Muziek.
seborik je hebt de nobele taak om mooi over muziek te vertellen overgenomen .. je leraar kan trots zijnquote:
Vraag je even een leuk liedje aan, DR?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:11 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Vergeet niet onder het vreten en zuipen aan die arme kindertjes in Darfur te denken.
Die is idd vreselijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef Zanderrr het volgende:
maar dat "Zinloos" vind ik ook een vreselijk en opportunistisch nummer.
lol, nipeng daar lach je toch niet om? whahaha, das echt weer een nederlander!quote:
Je beste Metal CDs meenemen en je schoonfamilie bekeren?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef Summoner het volgende:
[..]
lol, nipeng daar lach je toch niet om? whahaha, das echt weer een nederlander!
Ik zit nu bij m'n schoonouders (braaaaaaaaaaaaaaaaaaak). Ze hebben alleen nederland 1 2 en 3 en luisteren niets dan mierzoete, godsvruchtige klassieke muziek. What's a metalmod to do?
Ik heb zin om die gast te mailen om 'm te vertellen dat hij Jason Fungus heet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef Summoner het volgende:
[..]
lol, nipeng daar lach je toch niet om? whahaha, das echt weer een nederlander!
Pfft mijn schoonouders vonden de Nits al herrie...quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef Summoner het volgende:
Ze zijn zo godvruchtig dat zelfs Stryper nog blasfemie zou zijn in hun ogen. Nee, er is geen redden aan. Ik zonder me straks wel even af met Pig Destroyer en Mayhem.
Mine is a lonely fate...
zeg, je zou nog een week modden! afhaecker!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:19 schreef Seborik het volgende:
Hallo allemaal! Wat is het heerlijk om een forum niet meer na te hoeven lopen wanneer je een dag weg bent geweest.
Make me.quote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeg, je zou nog een week modden! afhaecker!
Je kan haar iig niet kwalijk nemen dat ze haar best niet doetquote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef dwerg het volgende:
http://www.wingtunes.com/public/default.aspx
Dit kan toch niet serieus zijn?
Ondertussen wel.quote:Op maandag 27 december 2004 00:35 schreef dwerg het volgende:
En dan heb je de muziek nog niet gehoord.
Ik denk dat sebbo hier probeert te zeggen:quote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef Seborik het volgende:
tijn je blketn nmietop de chat!@
OMG!quote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan haar iig niet kwalijk nemen dat ze haar best niet doet
heel hard snurkgnene!quote:Op maandag 27 december 2004 01:36 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG!![]()
![]()
Hoe moet ik nu in godsnaam nog in slaap komen vannacht?
quote:
Is dat Kate Bush die dat zingt?quote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan haar iig niet kwalijk nemen dat ze haar best niet doet
Dronken gevoerd op het buffet van Het Zusje, dat maakt het nog memorabeler.quote:Op maandag 27 december 2004 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Geweldig. Sebbo is weer dronken en het is weer opgeslagen voor zijn nageslacht
Ha, dat bedacht ik me ook.quote:Op maandag 27 december 2004 12:28 schreef thaleia het volgende:
Ha, ik bedacht me vanochtend ook al dat ik het met oud en nieuw maar eens rustig aan ga doen qua drank. Maar daar denk ik de 31e ongetwijfeld heel anders over. Tot die tijd wordt het idd alleen maar fris.
Ja, want dat is uitslapen!quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:35 schreef Z het volgende:
Wat één vrolijkheid om 6:14 ...
Vanochtend lag er nog niks, ben benieuwd vanavondquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:21 schreef thaleia het volgende:
Hier wel! Nijmegen is volledig wit.
Kort haar?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mn haar laten knippen vanmiddag. En nu heb ik heel erg kort haar, kan er zelfs spikes in maken.
Zal ik mn haar dan ook nog maar in een flitsend kleurtje verven?? Blauw ofzo?
Vergeet de tuinbroek niet.quote:
Jawel hoor! Vanochtend ook. Maar jij verstaat onder 'vanochtend' zeker iets anders dan "kwart voor elf"?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:37 schreef Mark het volgende:
Vanochtend lag er nog niks, ben benieuwd vanavond
Dat heb ik eigenlijk altijd als ik post, waar dan ookquote:Op woensdag 29 december 2004 02:26 schreef Tijn het volgende:
Ik heb echt werkelijk niets toe te voegen of zelfs te zeggen, maar ik vind het prettig om hier te posten.
Daar geloof ik helemaal niks vanquote:Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd als ik post, waar dan ook
Daar heb je het alquote:Op woensdag 29 december 2004 02:36 schreef Seborik het volgende:
Get Records & Concerto in de Utrechtse straat
Wat zeg je nu!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 02:39 schreef Seborik het volgende:
De Get Records is thaleia's sopkasteel.
Maar dan zonder de brede vriend.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:40 schreef thaleia het volgende:
De Get Records is voor mij wat jouw zus voor het gehele Muziekforum is, zoiets?
Ja, "de kassa" had ik ook al gelijk als metafoor voor de brede vriend in m'n hoofd toen ik dat posttequote:Op woensdag 29 december 2004 02:41 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat mijn financiele situatie vergelijkbaar is met de brede vriend
Er komt nog een 3e, Tong, keep your hopes up!quote:Op woensdag 29 december 2004 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry ik kom nooit in dit topic, maar wil wel even zeggen dat ik baal met de nieuwe muziekmod. Tein het is niet persoonlijk. Maar ik vind je niet zo'n goede keuze. Had liever een Nederlandstalige muziekliefhebber gezien. Nogmaals sorry Tein. Ik ben jweer weg.
IK neem mijn woorden terug. Luidkeels nog wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:42 schreef Tijn het volgende:
Oh en trouwens, ik ben wel naar Het Grote Concert Des Levens geweest, vorig jaar. En luidkeels mee staan zingen.
quote:Op woensdag 29 december 2004 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry ik kom nooit in dit topic, maar wil wel even zeggen dat ik baal met de nieuwe muziekmod. Tein het is niet persoonlijk. Maar ik vind je niet zo'n goede keuze. Had liever een Nederlandstalige muziekliefhebber gezien. Nogmaals sorry Tein. Ik ben jweer weg.
Dat lijkt me duidelijk: deze dag kan niet meer stuk. Ik post hier de score nog wel, al verwacht ik -gezien het gezelschap waarin ik verkeer- nog steeds dat die vooral op het gebied van kleding zal liggenquote:
Ik was al vrij.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
En een ochtendje vrij is toch ook lekker Jane?
Helemaal niks.quote:
Dat lijkt me beter dan om 5 over 8 eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:20 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek, ik moet van 8 tot 12 thuis zijn omdat ze m'n watermeter komen vervangen. Wedden dat ze om vijf voor 12 aanbellen?
Nou, niet als je om 8 uur al klaar zit na net 2 uurtjes of zo geslapen te hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan om 5 over 8 eigenlijk.
Vrouwen met minder haar dan ik = niet goed. Tenzij je kaal bent ofzo, maar dat is voor vrouwen meestal ook niet erg aantrekkelijk. Maar als je het een paar centimeter laat groeien en je maakt een hanekam, dan ben je weer helemaal OKquote:
Hmmm... ik vond altijd mannen met langer haar dan ik een afknapper....quote:Op woensdag 29 december 2004 14:40 schreef Anton het volgende:
[..]
Vrouwen met minder haar dan ik = niet goed. Tenzij je kaal bent ofzo, maar dat is voor vrouwen meestal ook niet erg aantrekkelijk. Maar als je het een paar centimeter laat groeien en je maakt een hanekam, dan ben je weer helemaal OK
Het valt mij de laatste tijd vaak op dat er ook niet zoveel vrouwen zijn met langer haar dan ik. Dus die regel moet ik maar niet gaan hanteren, er blijft dan erg weinig over.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:40 schreef Anton het volgende:
[..]
Vrouwen met minder haar dan ik = niet goed.
Maar maarquote:Op donderdag 30 december 2004 07:36 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dat was gisteren. Zuiplap.
De hele dag geslapen?quote:
Gewerkt en wat gegamed denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2004 08:10 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
De hele dag geslapen?.
Ik heb maar vier uur geslapen ofzo...quote:Op donderdag 30 december 2004 08:18 schreef Liejannuh het volgende:
Nu al aan het dementeren Nipeng???
En wat doe jij zo vroeg uit bed Diverse?? Jij was toch een punker??
Same here. Met het verschil dat ik er als zombie bijloop rond middernacht.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef nipeng het volgende:
Ik ga me vrijdag zwaar bezatten en rond middernacht zet ik keihard Zombie van Fela Kuti op.![]()
Heel bizar idd.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef Tijn het volgende:
Bizar, Jane!
Maakt dat apparaat niet onwijs veel herrie? Kun je daar wel mee slapen?
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef nipeng het volgende:
Ik ga me vrijdag zwaar bezatten en rond middernacht zet ik keihard Zombie van Fela Kuti op.![]()
Als dat ding echt zoveel herrie maakt, zou ik 'm gewoon uitzetten. Dan duurt het even langer tot ze de schade kunnen opnemen, maar dat is dan jammer. Dat is beter dan een paar slapeloze nachten.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Heel bizar idd.
En hij maakt best heel veel herrie, inderdaad. Maar ja, hij moet toch maar aan blijven staan. Tenzij ik er vannacht echt niet van kan slapen natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:49 schreef MuadDib het volgende:
* MuadDib geeft Jane een bemoedigende knuffel![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:18 schreef Jane het volgende:
[..]
En ja, ik ben gelukkig net niet verdronken, Beathoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |