Je kan haar iig niet kwalijk nemen dat ze haar best niet doetquote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef dwerg het volgende:
http://www.wingtunes.com/public/default.aspx
Dit kan toch niet serieus zijn?
Ondertussen wel.quote:Op maandag 27 december 2004 00:35 schreef dwerg het volgende:
En dan heb je de muziek nog niet gehoord.
Ik denk dat sebbo hier probeert te zeggen:quote:Op maandag 27 december 2004 00:38 schreef Seborik het volgende:
tijn je blketn nmietop de chat!@
OMG!quote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan haar iig niet kwalijk nemen dat ze haar best niet doet
heel hard snurkgnene!quote:Op maandag 27 december 2004 01:36 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG!![]()
![]()
Hoe moet ik nu in godsnaam nog in slaap komen vannacht?
quote:
Is dat Kate Bush die dat zingt?quote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan haar iig niet kwalijk nemen dat ze haar best niet doet
Dronken gevoerd op het buffet van Het Zusje, dat maakt het nog memorabeler.quote:Op maandag 27 december 2004 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Geweldig. Sebbo is weer dronken en het is weer opgeslagen voor zijn nageslacht
Ha, dat bedacht ik me ook.quote:Op maandag 27 december 2004 12:28 schreef thaleia het volgende:
Ha, ik bedacht me vanochtend ook al dat ik het met oud en nieuw maar eens rustig aan ga doen qua drank. Maar daar denk ik de 31e ongetwijfeld heel anders over. Tot die tijd wordt het idd alleen maar fris.
Ja, want dat is uitslapen!quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:35 schreef Z het volgende:
Wat één vrolijkheid om 6:14 ...
Vanochtend lag er nog niks, ben benieuwd vanavondquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:21 schreef thaleia het volgende:
Hier wel! Nijmegen is volledig wit.
Kort haar?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mn haar laten knippen vanmiddag. En nu heb ik heel erg kort haar, kan er zelfs spikes in maken.
Zal ik mn haar dan ook nog maar in een flitsend kleurtje verven?? Blauw ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |