Sebbo!!! Je bent zwart!!!! Nu al!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:29 schreef Seborik het volgende:
Ook allemaal prettige dagen...
Sneller dan dat jij zwart wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sebbo!!! Je bent zwart!!!! Nu al!!!!
Back in Blackquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sebbo!!! Je bent zwart!!!! Nu al!!!!
quote:
Moondog isquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kent hier iemand Moondog? Ik ken maar een paar nummers van 'm, maar die klonken best okay, iemand misschien nog wat aanraders?
Okay, ik ga op zoek, maar de kans dat ik ze op vinyl vindt is niet zo groot ben ik bang?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:22 schreef fripper het volgende:
[..]
Moondog is [afbeelding]
Mooi beginpunt is het album Moondog uit 1969 (link). Samen met Moondog 2 (link) uit 71 op 1 cd verschenen.
Ik wist ook niet in welk topic het anders te vragen.quote:Prachtige muziek , eigenlijk nergens mee te vergelijken.
Wat een geweldig plan. Ik ga ongeveer hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:30 schreef Summoner het volgende:
Ik ga absurd veel vreten en bier zuipen komende dagen
Vergeet niet onder het vreten en zuipen aan die arme kindertjes in Darfur te denken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat een geweldig plan. Ik ga ongeveer hetzelfde doen.
Fijne kerst, Muziek.
seborik je hebt de nobele taak om mooi over muziek te vertellen overgenomen .. je leraar kan trots zijnquote:
Vraag je even een leuk liedje aan, DR?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:11 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Vergeet niet onder het vreten en zuipen aan die arme kindertjes in Darfur te denken.
Die is idd vreselijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef Zanderrr het volgende:
maar dat "Zinloos" vind ik ook een vreselijk en opportunistisch nummer.
lol, nipeng daar lach je toch niet om? whahaha, das echt weer een nederlander!quote:
Je beste Metal CDs meenemen en je schoonfamilie bekeren?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef Summoner het volgende:
[..]
lol, nipeng daar lach je toch niet om? whahaha, das echt weer een nederlander!
Ik zit nu bij m'n schoonouders (braaaaaaaaaaaaaaaaaaak). Ze hebben alleen nederland 1 2 en 3 en luisteren niets dan mierzoete, godsvruchtige klassieke muziek. What's a metalmod to do?
Ik heb zin om die gast te mailen om 'm te vertellen dat hij Jason Fungus heet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef Summoner het volgende:
[..]
lol, nipeng daar lach je toch niet om? whahaha, das echt weer een nederlander!
Pfft mijn schoonouders vonden de Nits al herrie...quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef Summoner het volgende:
Ze zijn zo godvruchtig dat zelfs Stryper nog blasfemie zou zijn in hun ogen. Nee, er is geen redden aan. Ik zonder me straks wel even af met Pig Destroyer en Mayhem.
Mine is a lonely fate...
zeg, je zou nog een week modden! afhaecker!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:19 schreef Seborik het volgende:
Hallo allemaal! Wat is het heerlijk om een forum niet meer na te hoeven lopen wanneer je een dag weg bent geweest.
Make me.quote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef Tokus het volgende:
[..]
zeg, je zou nog een week modden! afhaecker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |