Inderdaad. Geschreven door de schrijver van de Hitchhikers Guide to the Galaxy, voor het geval je dat interesseert. Maar het is vooral hilarisch. Ik had m inmiddels al, maar ik moet even erachter zien te komen met welk programma ik m kan draaien.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:49 schreef Z het volgende:
Bedoel je dit:
http://free-game-download(...)s_b/bureaucracy.html
Je hebt gelijk ja... maar toch lukt het me nog niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef Z het volgende:
Kijk maar naar het topic icoon van MuziekTrivia, het moet nog steeds kunnen, maar ik ga wel ff pielen
Missschien werkt het niet meer bij posts, maar nog wel bij nieuwe topics.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:34 schreef Jane het volgende:
Werkt dus volgens mij niet meer (in Replique)... of ik doe iets fout natuurlijk.
Paint is serieus het eerste waar ik zelf aan dacht.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:32 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Tijn je Paint zou aanraden, Sebbo.![]()
Zit wel standaard in de laatste Office versie, was volgens mij voor die tijd los. Er is wel een gratis trial-versie te downloaden als je het nog niet hebtquote:Op donderdag 23 december 2004 15:35 schreef Seborik het volgende:
Visio ken ik helemaal niet. Zit dat standaard in windows?
Ik heb hem anders nog wel voor je liggen. Een Visio 2000 versie. Kan het volgende week meenemen of als het dringend is via de post sturen, mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:39 schreef Seborik het volgende:
Okay, dan kijk ik wel even of het ergens te vinden is.
Je zou eens moeten weten wat ik de gehele dag aan gehoorvervuiling voor m'n kiezen krijgquote:Op donderdag 23 december 2004 15:37 schreef Jane het volgende:
Mag ik hier trouwens even klagen...?
Ik heb het weer eens hoor. De hele dag Santa Maria van Roland Kaiser in mijn hoofd.
Geloof mij, mensen die mij gesproken hebben doen dat juist niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:34 schreef Zanderrr het volgende:
Mjah, dat is mooi zuur, zeg. Volgende keer ff noteren wie je aan de telefoon hebt gehad, meestal zingen ze wel een toontje lager als je met de naam van de verantwoordelijke persoon aankomt. Tenminste, dat hielp wel bij mijn laatste akkefietje met de Belastingdienst.
huh dat is mij helemaal niet opgevallen .. ik ben vandaag in enschede geweest daar was het eigenlijk normaal kwa drukte....quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:50 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Vanavond mijn ouders mee uit eten genomen ter ere van hun trouwdag (erg lekker gegeten!) en daarna nog even naar de kroeg geweest. Mijn god, wat een drukte!Volgens mij hoeft er echt helemaal niemand morgen te werken of naar school.
moondog jr. is dat neem ik aan ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kent hier iemand Moondog? Ik ken maar een paar nummers van 'm, maar die klonken best okay, iemand misschien nog wat aanraders?
Nee, Moondog:quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
moondog jr. is dat neem ik aan ?
was toch de voorlopen van zita zwoon als ik me niet vergis
ow ken ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nee, Moondog: [afbeelding]
Jawelquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:50 schreef Jane het volgende:
Volgens mij hoeft er echt helemaal niemand morgen te werken of naar school.
Ah, ik ben dus niet de enige die aan het werk is!quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Jawelben al bezig.....
Straks iedereen een zalig weekeind wensen en maandag weer verder
Hoe heb je dat icon nou daar gekregen? Mij wil het niet lukken ...quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kent hier iemand Moondog? Ik ken maar een paar nummers van 'm, maar die klonken best okay, iemand misschien nog wat aanraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |