* Zanderrr luistert nu naar de titelloze cd van Stephen Malkmus
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 14-02-2001 15:48]
Of heb je liever een steen om je kop tegen te stoten?
[Dit bericht is gewijzigd door astra op 14-02-2001 16:04]
[Dit bericht is gewijzigd door Lot op 14-02-2001 17:16]
quote:ja ieder z'n eigen smaak he.
Op 14 februari 2001 16:09 schreef Lot het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Owhjah, en de parodie op Jelle, gemaakt door Syb, hij roelt!
Het nummer dus.
[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 14-02-2001 17:37]
Finlandia - Edward Grieg
uitgevoerd door:
Royal Philharmonic Orchestra UK
quote:Ow, die ken ik nog niet en op Napster kon ik het ook niet vinden. Binnenkort een recensie?
Op 14 februari 2001 17:40 schreef Xhorder het volgende:
Radio 3 Fm.. filenieuws..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Altern8 - Self Hypnosis draait nu hier overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop