quote:Litpho schreef op dinsdag 16 juli 2002 om 10:20:
The Great Kat
och, had erger gekundquote:yeah neptunes
echt m'n favoriete hiphop producers, op het moment hou ik meer van hun r&b achtige tracks, probeer al hun producties te verzamelen
m'n fav. neptunes tracks van het moment (sommige zijn al wat ouder):
1.Clipse ft. Faith Evans - Ma I Don't Love Her
2.702 - I Still Love You
3.Bow Wow - The Movement
4.Clipse ft. Pharrell - Gangsta Lean
5.Kelis ft. Marc Dorsey & N*E*R*D - Ghetto Children
6.Mystikal ft. Pharrell - Shake Ya Ass
7.Beyonce - My First Time
8.Bow Wow - The Don, The Dutch
9.Usher - U Don't Have To Call
10.Royce Da 5'9" ft. Kelis, Pharrell & Tre Little - Feel Good
quote:Neem een spierwit blond zangeresje en laat haar de tekst van een jaren 80 hit inzingen, zoek de lelijkste strings en synths uit die je kan vinden en gooi er een slappe beat onder
De mijne ook...quote:Op woensdag 22 december 2004 15:31 schreef Summoner het volgende:
Hmmm, mijn eerste post gaat over Rhapsody, dus die laat ik maar onder een dikke laag stof liggen.
Kwestie van de helikopter hoog genoeg boven zee laten vliegenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Seborik het volgende:
Hopelijk komen na 1 januari de Sebbo-Pinochet-topics niet bovendrijven-wat meestal gebeurt na de val van een dictatoriaal regime.
Was dit dan niet jouw eerste post?quote:
In Wat draai je nu, deel 25!quote:Op maandag 19 februari 2001 22:13 schreef Seborik het volgende:
Iron Maiden - Judas be my guide
Rhapsodyquote:Op woensdag 22 december 2004 19:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Was dit dan niet jouw eerste post?
[..]
In Wat draai je nu, deel 25!
Ik ga met dwerg mee (mbt tot deze post dusquote:Op woensdag 22 december 2004 18:46 schreef dwerg het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon een terugvindpost.
Omdat je zelf belt?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, waarom gaan ze altijd leuk bommen verstoppen in het gebouw als ik sollicitatiegesprekken heb?
Great minds worship the same crap.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Seborik het volgende:
De mijne ook...
Neejoh! Er was een meneer van de Explosieven opruimingsdienst die een lezing gaf. En die had als verrassing wat bommen verstopt in een van de vergaderzalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |