abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142348
de beste rapper ooit...2pac tupac amaru shakur 13-09-96 4-03-pm
rather die like a man then live like a coward

pi_142349
Ik spring nog even vanuit Big Brother in deze topic voordat het glijijijijijdt naar de General Chat topic. Is een beetje topic surfen. Ik spring in deze topic net voordat het verplaatst wordt. Catch that wave man.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 december 1999 @ 02:13:00 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_142350
quote:
op 12-29-1999 om 02:03 AM schreef JayBee het volgende:
Ik spring nog even vanuit Big Brother in deze topic voordat het glijijijijijdt naar de General Chat topic. Is een beetje topic surfen. Ik spring in deze topic net voordat het verplaatst wordt. Catch that wave man.

Ik heb het net gemist JayBee, goed gedaan.
Hoewel je wel op een andere plek terecht kwam (Film, TV & Muziek ipv General Chat)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_142351
Heh heh, ook goed. Film, Tv & Muziek. Ik surfte en kwam boven op een plek die ik niet meteen verwachtte.

Even on-topic door te zeggen: 'Niet onplezierig om deze rapper aan te horen, jammer dat ie dood schijnt te zijn.'

Ik heb verder ook niks tegen de poster hierboven. Ik zag gewoon dat het op de verkeerde plek stond en maakte er gebruik van om eens (heb je dat wel eens gedaan?) actief van forum naar forum te surfen.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 December 1999).]

pi_142352
niet onplezierig maar waarom de beste ?
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
pi_142353
quote:
op 12-29-1999 om 01:54 AM schreef outlaw187 het volgende:
de beste rapper ooit...2pac tupac amaru shakur 13-09-96 4-03-pm

ja maar de meeste mensen weten nu toch echt wel dat ie dood is hoor

woensdag 29 december 1999 @ 15:32:00 #7
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_142354
..en een groot Zuid-Amerikaans (Peru) vrijheidsstrijder; Tupac Amaru ...

Dennis

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  woensdag 29 december 1999 @ 17:13:00 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_142355
zeker een hele goeie rapper, ik was ook een liefhebber maar ben niet meer zo into rap. wordt alleen niet goed van die zogenaamde geruchten dat hij nog leeft, elvis wordt ook nog steeds gesignaleerd
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_142356
Nou zijn er feiten:

• Neergeschoten op vrijdag de 13e
  • Hij noemde zich Macciavelli (of hoe spel je dat) en die zette zijn eigen dood destijds in scene
  • De hele hype rond die knul -na- zijn vermeende dood
  • Verzin maar ... (net zoals met Elvis en Paul McCartney - ander soort mysterie maar ach)

Je weet maar nooit. En verder: who cares?

pi_142357
quote:
op 12-29-1999 om 06:52 PM schreef JayBee het volgende:
Nou zijn er feiten:

• Neergeschoten op vrijdag de 13e
  • Hij noemde zich Macciavelli (of hoe spel je dat) en die zette zijn eigen dood destijds in scene
  • De hele hype rond die knul -na- zijn vermeende dood
  • Verzin maar ... (net zoals met Elvis en Paul McCartney - ander soort mysterie maar ach)

Je weet maar nooit. En verder: who cares?

Makaveli ja. http://www.2pac.net/missing600.gif

...
http://www.tupac.com/alive/

...

donderdag 30 december 1999 @ 16:31:00 #11
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_142358
Ik geloof toch dat 'ie dood is hoor. Op internet zijn wel fotootjes te vinden van zijn autopsie. ( maar ja dat kan ook fake zijn!) De enige die het gelukt is om zijn eigen doodt in scene te zetten is toch Elvis...........

P.s.
Ik kwam toevallig op zo'n site terecht. 't is echt geen hobby van mij om beroemde doden te zien!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

vrijdag 31 december 1999 @ 01:52:00 #13
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_142360
Voor de mensen die de hierbovengenoemde site hebben bekeken. Wat moet ik zien hier? IS zijn borstkast opengeklapt??( smakelijk!)

En hij is geraakt door 4 kogels. Waar is hij overal geraakt?

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_142361
quote:
Paul McCartney

ahum.....John Lennon bedoel je...
quote:
Macciavelli

ahum.....Makaveli. Staat voor een of andere ontdekkings reiziger die geloof ik ook zijn eigen dood in scene zette.
Sorry JayBee..moest het ff kwijt
pi_142362
quote:

ahum.....Makaveli. Staat voor een of andere ontdekkings reiziger die geloof ik ook zijn eigen dood in scene zette.
Sorry JayBee..moest het ff kwijt

"The name of 2Pac's new album is Makaveli... He was an Italian war strategist who advocated faking one’s death to fool their enemies... Tupac studied Machioveli in depth while in prision was a fan and had read his books several times. Perhaps 2Pac is taking his advice..." (http://www.tupac.com/alive/)

[Dit bericht is gewijzigd door Jaap (Datum 01 Januari 2000).]

zondag 2 januari 2000 @ 00:25:00 #16
562 celine
no comment
pi_142363
Ja tupac washeel goed hoor, his g(h)etto stories. Netzoals Brenda's gotta baby, een toch very sensitive song
een ding snap ik niet,
waarom is hij'zo'n
WESTCOATSTER? Hij is geboren in de east coast en heeft ook nog gesturder in de eastcoat..
waarom dan WESTCOAST?

voorderestis hij very tof!!

Celine
(go.to/celineforever)

I'll be back!

Use it, don't abuse it

Real power can't be given. It must be taken

pi_142364
tja wat wasset ook weer... aan de eastcoast wassie braaf, aan de westcoast werd ie minder braaf ofzow
pi_142365
quote:
"The name of 2Pac's new album is Makaveli... He was an Italian war strategist who advocated faking one’s death to fool their enemies... Tupac studied Machioveli in depth while in prision was a fan and had read his books several times. Perhaps 2Pac is taking his advice..." (http://www.tupac.com/alive/

Ik zat in de buurt toch Jaap

zondag 2 januari 2000 @ 15:49:00 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_142366
quote:
op 01-01-2000 om 06:32 PM schreef Jesper het volgende:
[QUOTE]Paul McCartney

ahum.....John Lennon bedoel je...

Ik weet natuurlijk niet wat Jaybee bedoelt, maar er is wel degelijk een "Is Paul McCartney dood?"-mysterie. Hij zou in 1966 omgekomen zijn bij een auto-ongeluk en zijn plaats zou daarna ingenomen zijn door een lookalike. Na de release van 'Abbey Road' in 1969 begonnen in de VS de geruchten dat McCartney dood zou zijn en dat er aanwijzingen te vinden zouden zijn op LP-hoezen en in bepaalde nummers. Vooral 'Sgt. Peppers lonely hearts club band' zou vol staan met clues.
Volgens mij gaan er over John Lennon niet zoveel geruchten dat hij nog leeft. Niet zoals bij Elvis, in ieder geval.

P.S. Lekker plaatje van Tupac, trouwens!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_142367
quote:
Ik weet natuurlijk niet wat Jaybee bedoelt, maar er is wel degelijk een "Is Paul McCartney dood?"-mysterie. Hij zou in 1966 omgekomen zijn bij een auto-ongeluk en zijn plaats zou daarna ingenomen zijn door een lookalike. Na de release van 'Abbey Road' in 1969 begonnen in de VS de geruchten dat McCartney dood zou zijn en dat er aanwijzingen te vinden zouden zijn op LP-hoezen en in bepaalde nummers. Vooral 'Sgt. Peppers lonely hearts club band' zou vol staan met clues.
Volgens mij gaan er over John Lennon niet zoveel geruchten dat hij nog leeft. Niet zoals bij Elvis, in ieder geval.

Ik zat weer in de buurt
Ik verbeter nooit iemand meer op fok!

maandag 3 januari 2000 @ 22:38:00 #21
1431 Reinaldo
Is het een vogel.......
pi_142368
Ik zeg: Def P was de beste rapper ooit...
Al was het maar om Nederhop weer even in het spotlicht te zetten.

En omdat Def P aardig goed rapt, en dat wat-ie te vertellen heeft zeer goed en af en toe gedurft (hoewel dat geen garantie voor goedheid is) neerzet.

.......nestje??
pi_142369
* Guus Muisarm vindt aan rap geen ruk aan !!!.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 21:54:00 #23
1443 The Cyclist
on my acoustic motorbike
pi_142370
quote:
op 01-03-2000 om 10:38 PM schreef Reinaldo het volgende:
En omdat Def P aardig goed rapt, en dat wat-ie te vertellen heeft zeer goed en af en toe gedurft (hoewel dat geen garantie voor goedheid is) neerzet.

Maak plaats voor de creatiefuslijer!
Nederhop heerst, met Def P als voorman.
zonder luchtfietserij kun je niet om de wereld fietsen.

Op een beweeglijk standpunt sta je het sterkst (J.A. Deelder)

pi_142371
quote:
op 01-03-2000 om 10:38 PM schreef Reinaldo het volgende:

Jan Douwe,
Zal ik je kop effe verbouwe!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 5 januari 2000 @ 21:12:00 #25
2394 wanderer
groen is niet paars
pi_142372
Nederhop is goeeddd!

alleen moet ik zeggen dat ik de space marines het best find, maar ok Def P rapt ook mee met een paar nummers van hun

wanderer

Read The News Today, Oh Boy...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')