Jawel hoor! Vanochtend ook. Maar jij verstaat onder 'vanochtend' zeker iets anders dan "kwart voor elf"?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:37 schreef Mark het volgende:
Vanochtend lag er nog niks, ben benieuwd vanavond
Dat heb ik eigenlijk altijd als ik post, waar dan ookquote:Op woensdag 29 december 2004 02:26 schreef Tijn het volgende:
Ik heb echt werkelijk niets toe te voegen of zelfs te zeggen, maar ik vind het prettig om hier te posten.
Daar geloof ik helemaal niks vanquote:Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd als ik post, waar dan ook
Daar heb je het alquote:Op woensdag 29 december 2004 02:36 schreef Seborik het volgende:
Get Records & Concerto in de Utrechtse straat
Wat zeg je nu!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 02:39 schreef Seborik het volgende:
De Get Records is thaleia's sopkasteel.
Maar dan zonder de brede vriend.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:40 schreef thaleia het volgende:
De Get Records is voor mij wat jouw zus voor het gehele Muziekforum is, zoiets?
Ja, "de kassa" had ik ook al gelijk als metafoor voor de brede vriend in m'n hoofd toen ik dat posttequote:Op woensdag 29 december 2004 02:41 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat mijn financiele situatie vergelijkbaar is met de brede vriend
Er komt nog een 3e, Tong, keep your hopes up!quote:Op woensdag 29 december 2004 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry ik kom nooit in dit topic, maar wil wel even zeggen dat ik baal met de nieuwe muziekmod. Tein het is niet persoonlijk. Maar ik vind je niet zo'n goede keuze. Had liever een Nederlandstalige muziekliefhebber gezien. Nogmaals sorry Tein. Ik ben jweer weg.
IK neem mijn woorden terug. Luidkeels nog wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:42 schreef Tijn het volgende:
Oh en trouwens, ik ben wel naar Het Grote Concert Des Levens geweest, vorig jaar. En luidkeels mee staan zingen.
quote:Op woensdag 29 december 2004 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry ik kom nooit in dit topic, maar wil wel even zeggen dat ik baal met de nieuwe muziekmod. Tein het is niet persoonlijk. Maar ik vind je niet zo'n goede keuze. Had liever een Nederlandstalige muziekliefhebber gezien. Nogmaals sorry Tein. Ik ben jweer weg.
Dat lijkt me duidelijk: deze dag kan niet meer stuk. Ik post hier de score nog wel, al verwacht ik -gezien het gezelschap waarin ik verkeer- nog steeds dat die vooral op het gebied van kleding zal liggenquote:
Ik was al vrij.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
En een ochtendje vrij is toch ook lekker Jane?
Helemaal niks.quote:
Dat lijkt me beter dan om 5 over 8 eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:20 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek, ik moet van 8 tot 12 thuis zijn omdat ze m'n watermeter komen vervangen. Wedden dat ze om vijf voor 12 aanbellen?
Nou, niet als je om 8 uur al klaar zit na net 2 uurtjes of zo geslapen te hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan om 5 over 8 eigenlijk.
Vrouwen met minder haar dan ik = niet goed. Tenzij je kaal bent ofzo, maar dat is voor vrouwen meestal ook niet erg aantrekkelijk. Maar als je het een paar centimeter laat groeien en je maakt een hanekam, dan ben je weer helemaal OKquote:
Hmmm... ik vond altijd mannen met langer haar dan ik een afknapper....quote:Op woensdag 29 december 2004 14:40 schreef Anton het volgende:
[..]
Vrouwen met minder haar dan ik = niet goed. Tenzij je kaal bent ofzo, maar dat is voor vrouwen meestal ook niet erg aantrekkelijk. Maar als je het een paar centimeter laat groeien en je maakt een hanekam, dan ben je weer helemaal OK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |