quote:Op woensdag 29 december 2004 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry ik kom nooit in dit topic, maar wil wel even zeggen dat ik baal met de nieuwe muziekmod. Tein het is niet persoonlijk. Maar ik vind je niet zo'n goede keuze. Had liever een Nederlandstalige muziekliefhebber gezien. Nogmaals sorry Tein. Ik ben jweer weg.
Dat lijkt me duidelijk: deze dag kan niet meer stuk. Ik post hier de score nog wel, al verwacht ik -gezien het gezelschap waarin ik verkeer- nog steeds dat die vooral op het gebied van kleding zal liggenquote:
Ik was al vrij.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
En een ochtendje vrij is toch ook lekker Jane?
Helemaal niks.quote:
Dat lijkt me beter dan om 5 over 8 eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:20 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek, ik moet van 8 tot 12 thuis zijn omdat ze m'n watermeter komen vervangen. Wedden dat ze om vijf voor 12 aanbellen?
Nou, niet als je om 8 uur al klaar zit na net 2 uurtjes of zo geslapen te hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan om 5 over 8 eigenlijk.
Vrouwen met minder haar dan ik = niet goed. Tenzij je kaal bent ofzo, maar dat is voor vrouwen meestal ook niet erg aantrekkelijk. Maar als je het een paar centimeter laat groeien en je maakt een hanekam, dan ben je weer helemaal OKquote:
Hmmm... ik vond altijd mannen met langer haar dan ik een afknapper....quote:Op woensdag 29 december 2004 14:40 schreef Anton het volgende:
[..]
Vrouwen met minder haar dan ik = niet goed. Tenzij je kaal bent ofzo, maar dat is voor vrouwen meestal ook niet erg aantrekkelijk. Maar als je het een paar centimeter laat groeien en je maakt een hanekam, dan ben je weer helemaal OK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |