quote:Op donderdag 18 november 2004 00:39 schreef HenkvdVelde het volgende:
hahahaha mag je die hier gewono schoppne?
Henk
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:47 schreef rubbereend het volgende:
DG moet je hier niet meteen aan een modje vragen of ze van zou zo maken?
tot hoever gaat die nacht?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:37 schreef golfer het volgende:
Rustig aan, de nachtmod doet nog een laatste rondje, komt allemaal goed.
een uur of 5?quote:Op donderdag 18 november 2004 02:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tot hoever gaat die nacht?
volgens mij mag t beidequote:Op donderdag 18 november 2004 16:33 schreef golfer het volgende:
Overigens is taalkundig deze topictitel volgens mij ook niet helemaal correct.
Het is volgens mij: schop een mod zo hard je kunt.
Ge wit wa ik bedoel jungskequote:Op donderdag 18 november 2004 16:33 schreef golfer het volgende:
Overigens is taalkundig deze topictitel volgens mij ook niet helemaal correct.
Het is volgens mij: schop een mod zo hard je kunt.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
Ge wit wa ik bedoel jungske
Dat bedoel ik,we werken tenslotte niet allemaal bij een krantquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
Dat bedoel ik,we spelen tenslotte niet allemaal als een natte krant
quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je wel gelijk hebt en sluit het topic wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:20 schreef Eilanden het volgende:
Hoort dat topic over Voetbalzone niet op slot te zitten? Zoals ik al eerder aangegeven heb, lijkt het me onzin om over één specifieke website een topic te hebben. Er zijn toch ook geen VI.nl, Voetbalplus, Voetbaprimeur, Eredivisievoetbal, Voetbalplace, Voetballog enz enz enz topics? Misschien dat een Centraal Voetbalwebsites topic een idee is, maar een topic voor één website vind ik onzin....
Daarvoor hebben we dus de (een beetje brak werkende) zoekknop rechtsbovenop de site staan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik dus toch beter moeten zoeken over naar een topic over scheidsrechters.![]()
47 posts...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:39 schreef HenkvdVelde het volgende:
hahahaha mag je die hier gewono schoppne?
Henk
Omdat niemand hem moetquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom zijn alle Boudewijn Zenden topics dicht?![]()
Boudewijn Zenden
Het grote Boudewijn Zenden topic.
Maak maar even een nieuwe danquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarom zijn alle Boudewijn Zenden topics dicht?![]()
Boudewijn Zenden
Het grote Boudewijn Zenden topic.
De groeten terug, ook van Brighteyes.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:58 schreef popolon het volgende:
Even de groetjes aan golfert en boes
Rechtsbovenin de pagina zit een zoek-knop. Als je die gebruikt op het steekwoord voetbalhumor kom je vanzelf terecht bij Het grote voetbal-humor topicquote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef paultjuhhh het volgende:
waar is dat voetbalhumortopic dan
quote:Op maandag 22 november 2004 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Rechtsbovenin de pagina zit een zoek-knop. Als je die gebruikt op het steekwoord voetbalhumor kom je vanzelf terecht bij Het grote voetbal-humor topic
quote:Op maandag 22 november 2004 16:27 schreef Dos37 het volgende:
Kan een mod even bij de titel van het centrale FC twente topic deel 2 toevoegen belangrijk om te weten dat we al 2 topics hebben
K thxquote:Op maandag 22 november 2004 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gedaan.
Stond me al iets bij dat er meerdere deeltjes waren geweest. Aangepast.quote:Op maandag 22 november 2004 20:04 schreef Moody het volgende:
[Centraal] FC TWENTE ENSCHEDE, deel 5
Kan de titel veranderd worden naar:
[Centraal] FC TWENTE ENSCHEDE #5
Bedankt
Klikspaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Sloggi het volgende:
[UEFA CL] Juventus - Ajax 23/11/2004: 20:45
Streetracer loopt te kutten
Het was JOUW topic niet maar een topic van Tong80 en het is niet de bedoeling om voor users in VBL aparte naam/flame topics te openen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:14 schreef Furby het volgende:
Hey ? Waarom is m'n topic op slot ? het liep goed en die views waren sky high. Dit is toch een forum alwaar de topics voor de users zijn en niet voor het ego van de moderatorkes ?
Je moet je stompzinnige vragen maar ergens anders gaan stellen dan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:27 schreef Furby het volgende:
Het was geen naam topic maar een apart topic alwaar ik m'n vragen mocht stellen. OP lezen is ook een vak zullen we maar denken.
Hersteld.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is iets fout gegaan bij de topictitel van Amica Wronki - AZ, kan dit even aangepast worden? Alvast bedankt.
Done.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Kan een mod in de topictitel van : Het Officiële PSV Topic # 53 - De 2e ronde de ene e die er niet hoort weghalen.
Bij voorbaad dank.
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Done.
Done.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou een mod in dit topic: Zaakwaarnemersspel #3 het onderstaande aan de OP toe kunnen voegen? Alvast bedankt.
Links naar de vorige topics:
Zaakwaarnemersspel: de startwaarden
Zaakwaarnemersspel:
Veranderd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[UEFA Cup] Groep E (Lazio, Boro, Villarreal)
Villareal moet nog even veranderd worden in Villarreal met dubbel l. T'is iets kleins, maar Villarreal staat toch beter.
Miere(n)neuker.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Fernando Redondo beëindigd carrière moet met een t.
Je maakt jezelf hiermee echt compleet belachelijkquote:Op zondag 28 november 2004 19:21 schreef golfer het volgende:
Dicht.
Zou je die weer willen verwijderen aub.quote:Op zondag 28 november 2004 20:35 schreef golfer het volgende:
Alsnog even de OP uit het dubbele topic gekopieerd in het lopende FCDB topic.
Hallo?quote:Op zondag 28 november 2004 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zou je die weer willen verwijderen aub.
DG houdt niet van OP's in zijn topics.
we zijn ook down geweestquote:Op zondag 28 november 2004 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hallo?Na 3 uur prime-time nog geen reactie...
Agree. Maar het blijft gewoon 3 uur prime-timequote:Op zondag 28 november 2004 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zijn ook down geweest
Huh?quote:Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
Afgezien daarvan ben ik niet de loopjongen van een stel zeurende, als kleine kinderen reagerende, users die het verder maar lekker zelf uitzoeken met hun FCDB-topic.
quote:Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
Afgezien daarvan ben ik niet de loopjongen van een stel zeurende, als kleine kinderen reagerende, users die het verder maar lekker zelf uitzoeken met hun FCDB-topic.
quote:Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
Toch wel toevallig dat jij de enige vaste in-dat-topic-poster bent die er de humor van inzietquote:Op maandag 29 november 2004 11:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Yeahinho is gewoon een huillie
Zegt ie vanuit zijn trappelzak....quote:Op maandag 29 november 2004 12:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Toch wel toevallig dat jij de enige vaste in-dat-topic-poster bent die er de humor van inziet.
Terwijl ik zei dat ik een nieuwe OP had klaarstaan heb je gewoon zitten wachten tot ie vol was om snel jouw flut-topic voor de mijne te openen.... nou chappeau, het is je gelukt!
Ok, de humor zie ik er dan misschien ook nog wel van in, maar golfer voelt het niet echt goed aan... DutchGooner heeft z'n lolletje gehad, dus sluit dan gewoon zijn topic met irritante titel en zonder OP, en gooi de mijne open, iedereen blij.
Ik heb een aantal reakties maar even verwijderd.quote:Op maandag 29 november 2004 14:37 schreef DIGGER het volgende:
De rol van voetbal in je leven
Als ik te hard ben, hoor ik het wel
Nee hoor, ik ben niet zo noterig.quote:Op maandag 29 november 2004 15:13 schreef DIGGER het volgende:Krijg ik nou een note?
maar hij sloeg ook nergens opquote:Op maandag 29 november 2004 15:30 schreef danni het volgende:
huh???mijn post is gewoon verwijderd !!
oooooooooooooooow-ja! (lange tenen hebben de mods , en hij was niet eens serieus bedoeld)
Gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef VoreG het volgende:
Uitslag Aanvallers + Nominatie trainers
Mag dicht.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Eilanden het volgende:
FOK! VBL Europacup-Toto 2004-2005 Deel 1
Waarom is die op slot gedaan?
Topics gaan automatisch dicht na 300 reakties.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Eilanden het volgende:
FOK! VBL Europacup-Toto 2004-2005 Deel 1
Waarom is die op slot gedaan?
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef Suijk het volgende:
Bij 'Wijzig profiel' bovenin kun je naar de User Icon manager.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Mocht je overigens een Barnet, Neuzen, SCUM, Barca, Real, Inter, Rangers, FCDB, PSG etc. logo willen invoeren, dan kun je dat beter doen op www.nukemewithvirusses.com
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
Doe deze Feyenoord Topic #58: De miljoenen aanvalslinie maar dicht.
2 Feyenoord topics is iets teveel van het goede denk ik
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ondanks het lelijke logokon ik het niet laten
.
>> [afbeelding]
Barnet.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat moeten we daarmee in feedback?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:38 schreef rubbereend het volgende:k vind dat er een verbod op Barnetlogo's moet komen in VBL
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:45 schreef golfer het volgende:
Maar dit heeft dus niets met feedback aan de mods te maken, dus dat moet je maar elders oplossen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel een verbod op barnet logo's kan jij regelen
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik wil voorstellen dat zolang Barnet op 1 staat, iedereen een Barnet-logo moet hebben.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:28 schreef Suijk het volgende:
Golfer, kun jij de ruimtes tussen de quotes en je eigen tekst in de posts even verkleinen? Dat is nu zo'n leeg grijs gebied.
Alvast bedankt.
Oh.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, ligt aan replique.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier kan een slotje op: AC Fok! United #16
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:11 schreef popolon het volgende:
Dries Roelvink, LoekB, het lijkt allemaal op elkaar maar kan toch echt niet.
Kan deze dicht?
http://forum.fok.nl/topic/635196
Dicht en een Ajacied mag een nieuwe openen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:32 schreef VoreG het volgende:
't Ajax topic deel 114, de beste subtopper....
Topictitel aangepast.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:56 schreef tong80 het volgende:
Zou een modje de titel kunnen veranderen. En ipv Zal de Belg gaan winnen kunnen veranderen in :
De finale Joris tegen Floris ?
BNN, Komt dat schot # 4. De finale Joris tegen Floris
Verwijderd, evenals de reakties daar op en de quotes.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:34 schreef Sloggi het volgende:
BNN, Komt dat schot # 4. De finale Joris tegen Floris
Verwijder de post van suusje even waarin duidelijk wordt wie gaat winnen...
Mee eensquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
Ik zou Suus ook verwijderen, maar goed daar ga ik niet over.
Behoorlijk, jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:05 schreef golfer het volgende:
Was wat mij betreft niet echt banwaardig, maar natuurlijk wel supervervelend en stom om geen spoilertags te plaatsen.
quote:Op zondag 5 december 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Is dit een banaanvraag ?
Dan riskeer je zelf een ban, en terecht in dit geval.
Oh, ik denk ik doe ook even mee, mag het weer nietquote:
tis allemaal jouw schuld dusquote:Op zondag 5 december 2004 14:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh, ik denk ik doe ook even mee, mag het weer niet
Geen idee, misschien lag het wel aan jouw cache.quote:Op maandag 6 december 2004 08:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Golfer, waarom krijg ik na jouw post in het FCDB topic een f*cked up pagina?
[[url=http://img29.exs.cx/img29/6622/FCDB1.th.jpg]afbeelding][/URL]
En
[[url=http://img29.exs.cx/img29/2736/FCDB2.th.jpg]afbeelding][/URL]
Terwijl er in de Active Topics staat dat reanimatie.com de laatste poster is?
-edit- En nu doet ie het gewoon?Ik volg niet.
Kan best, maar het is opgelost.quote:Op maandag 6 december 2004 10:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee, misschien lag het wel aan jouw cache.
Dit soort bugs s.v.p. melden in Replique en Frontpage Developmentquote:Op maandag 6 december 2004 22:44 schreef VoreG het volgende:
Ik heb dat continu in het FCDB topic... telkens na de OP. Heel irritant
omdat ik misschien een leven hebquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom beantwoordt mitt zn mail nitt?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef mitt het volgende:
[..]
omdat ik misschien een leven heb
Dat jullie het topic boycotten betekent niet dat er dan meer den Bosch topics kunnen komen, zo kunnen wij bezig blijven als mensen hier niet met elkaar overweg kunnen.
Heeft niks met overweg kunnen te maken.. DG en Golfer zijn gewoon kinderachtig..quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef mitt het volgende:
[..]
omdat ik misschien een leven heb
Dat jullie het topic boycotten betekent niet dat er dan meer den Bosch topics kunnen komen, zo kunnen wij bezig blijven als mensen hier niet met elkaar overweg kunnen.
Huilie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft niks met overweg kunnen te maken.. DG en Golfer zijn gewoon kinderachtig..
Ennuh sluit het topic dan niet vlak voor je weggaat gheghe
Laat mij er even buiten wil je?quote:Op zondag 12 december 2004 01:59 schreef rubbereend het volgende:we hebben hier een handjevol Den Bosch supporters en nog is het "rellen" rond hun topic, da's ook knap
wat jij wil, maar andere hebben weer problemen met wat jij deed. Beetje kleine soap hier die nergens over gaatquote:Op zondag 12 december 2004 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten wil je?
I don't give a shit.quote:Op zondag 12 december 2004 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat jij wil, maar andere hebben weer problemen met wat jij deed. Beetje kleine soap hier die nergens over gaat
quote:Op zondag 12 december 2004 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
I don't give a shit.
Ik post wel in mijn 1tje vol,geen enkel probleem
Joh,je kent me?quote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]op de één of andere manier had k daar ook geen zorgen over
kennen, ach weet zo langzamerhand een beetje hoe je bentquote:Op zondag 12 december 2004 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Joh,je kent me?
Ach ja,kan ik het helpen dat sommige mensen een OP-fetisch hebben
en daar houden we niet vanquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef MaxPower het volgende:
Waarom moet dat topic over die bommelding dicht? Lijkt me toch iets te belangrijk om in het normale real madrid topic te bespreken, tussen alle voetbaldiscussies door...
golfer kan niet bannenquote:Op maandag 13 december 2004 10:54 schreef Sloggi het volgende:
golfer, wil je gangsta-mario alsjeblieft bannen, hij noemt mij een Ajacied
Wat betekent dat laatste deel van je zin in foppesnaam?quote:Op maandag 13 december 2004 08:39 schreef SCH het volgende:
MaxPower is sinds kort moderator op een ander voetbalforum, duidt het hem niet euvel
Dan wil ik daar nog wel een antwoord op...quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef MaxPower het volgende:
Waarom moet dat topic over die bommelding dicht? Lijkt me toch iets te belangrijk om in het normale real madrid topic te bespreken, tussen alle voetbaldiscussies door...
okequote:Op dinsdag 14 december 2004 01:35 schreef golfer het volgende:
Gaan we vanaf nu weer dit topic gebruiken voor feedback aan de mods en de onderlinge slowchat en berichten elders afwerken?
Dank u.
Ik scande gisternacht tussen alle topics en verhuisperikelen even alles door en ben misschien te snel met sluiten geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:37 schreef MaxPower het volgende:
Dan wil ik daar nog wel een antwoord op...![]()
Dat doe ik toch via dit topic? Mailen gaat me nou net iets te ver...quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:46 schreef golfer het volgende:
Mea culpa, maar er zijn nog 2 andere mods in VBL, spreek die dan even aan?
Maar Doopy-X kan er toch niets aan doen dat jullie Hofs gekocht hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef jerryx het volgende:
Doopy-x loopt te trollen in het Feyenoord-topic.
huilliequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kan 1 van de modjes de titel van het nieuwe Arsenal topic even weghalen of er een normale van maken?
Een of andere pipo met een te groot ego die het trouwens niet waard is om zo'n schitterend topic te mogen openen en die nog harder zuigt dan zijn mama op zijn kleine pikkie heeft een titel gemaakt die een doorgewinterde Gooner tegen de borst stuit,dank U
edit> flauw hoor... om snel je post te editen..quote:
Aangepast.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kan 1 van de modjes de titel van het nieuwe Arsenal topic even weghalen of er een normale van maken?
Een of andere pipo met een te groot ego die het trouwens niet waard is om zo'n schitterend topic te mogen openen en die nog harder zuigt dan zijn mama op zijn kleine pikkie heeft een titel gemaakt die een doorgewinterde Gooner tegen de borst stuit,dank U
Nee, gesloten dus.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:07 schreef Eilanden het volgende:
Moet er nu echt voor iedere trainer die niet optimaal presteert een topic geopend worden?
Henk Wisman moet worden ontslagen
Koeman en Ruud Gullit wel en Wisman niet?quote:
Dan zijn er zelfs 2 topics waar het in had gekund gheghequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:45 schreef rubbereend het volgende:
het veschil is ook dat het bij de Nees een topic betrof over het ontslag, en bij wisman net als bij Koeman en Gullit een topic betreft over dat hij ontslagen moet worden
asjeblieft hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Yildirim (deel 2) - Turk onder de Friezen
Blijkbaar moest ik aan JustDel denken
Het VBL-forum is een discussieforum en niet bestemt voor nutteloze namenlijstjes-opsomtopics zonder enige discussiewaarde.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:40 schreef Flem het volgende:
Plaats hier toffe oude opstellingen.
Man man man, wat is er mis met chille herinnerenophaal-topics? Eerst gooide je m'n chille namen-topic ook al dicht. Lighten up ofzo, hier moet toch gewoon ruimte voor zijn?
Ik kan ook een topic volposten met alle opstellingen van Ajax vanaf 1900, maar zie daar echt niet het nut van in.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef Flem het volgende:
Discussie, discussie.. je kunt praten over die mensen, opstellingen, clubs, oude herinneren ophalen, samen chillen. Wat is daar in hemelsnaam mis mee?
Ja idd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:33 schreef mitt het volgende:
ik vond het best wel een leuk sentimenten topic
die Dordrecht opstelling
Jij bent toch ook mod? Wat let je? :>.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:33 schreef mitt het volgende:
ik vond het best wel een leuk sentimenten topic
die Dordrecht opstelling
Wat is dat nou toch met dat discussieren van je. Wie zegt dat het een discussie op moet leveren om iets succesvol te krijgen. Laat het verdomme eens wat vrijer hier in dit subforum.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan ook een topic volposten met alle opstellingen van Ajax vanaf 1900, maar zie daar echt niet het nut van in.
Als je in je OP eens aangeeft waarover je wilt discussiëren kan je misschien eens een nieuwe poging wagen, maar nutteloze namenlijstjes doen we dus niet in VBL.
Dit is echt zo'n onzin he.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het VBL-forum is een discussieforum en niet bestemt voor nutteloze namenlijstjes-opsomtopics zonder enige discussiewaarde.
Omdat dat topic nergens op sloeg en het een verkapt tweede Den Bosch forum was, omdat sommige Boschenaren hier een beetje kinderachtig aan het doen zijn...quote:Op woensdag 15 december 2004 01:57 schreef rubbereend het volgende:
Nou wil ik echt niet flauw gaan doen ofzo, maar nou weet ik nogsteeds niet waarom er wel in topic om het ontslag van Koeman en Gullit gevraagd mag worden en Wisman gesloten wordt.
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat dat topic nergens op sloeg en het een verkapt tweede Den Bosch forum was, omdat sommige Boschenaren hier een beetje kinderachtig aan het doen zijn...
No thnxquote:Op woensdag 15 december 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's een goede reden, je zou mod moeten worden
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat dat topic nergens op sloeg en het een verkapt tweede Den Bosch forum was, omdat sommige Bosschenaren hier een beetje kinderachtig aan het doen zijn...
dat kan ookquote:Op donderdag 16 december 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Dat Coco-topic zou op zich in Overig Voetbalnieuws kunnen toch?
Done.quote:
ja, maar hier worden ook kaarten gegeven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:51 schreef Chen het volgende:
Mag je echt flink uithalen op een mod? Natrappen enzo?
natrappen is een rode kaart!quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:51 schreef Chen het volgende:
Mag je echt flink uithalen op een mod? Natrappen enzo?
Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Chen het volgende:
Lekker Actief die mods
Ja Tuurlijk waarom ben je dan ook mod?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.
Ik was even vergeten dat je als Mod 24 uur per dag elke seconde natuurlijk achter de PC moet zitten.
Jammer dat je net zo slim bent als het achtereind van een varkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk waarom ben je dan ook mod?
Ik ben daardoor de juiste mod want ik heb 24u per dag geen sociaal leven en luister naar dit liedje http://vq2.gamepoint.net/tiktak.swf
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jammer dat je net zo slim bent als het achtereind van een varken
Hoeist het met Trudie btw?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.
Ik was even vergeten dat je als Mod 24 uur per dag elke seconde natuurlijk achter de PC moet zitten.
Golfer, antwoord eens.quote:
Ik was al 2 jaar niet meer in ONZ geweest want ik had een 2 jaar ban in ONZ ofzo ietsquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:54 schreef just me het volgende:
Chen die je wel een beetje lief hier nu je even niet in onzin mag komen ?
Hij is alweer open.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef jerryx het volgende:
He Golfer, Ajax mocht ook een eigen topic toen ze winterkampioen werden en PSV in 2002 ook, en nu sluit je opeens het topic voor AZ?
Coulantquote:
Spoor jij welquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:10 schreef Chen het volgende:
Tong 80 schreef: seizoen 40-41. Als opmerking over ADO Den Haag op de vraag Foute Clubs.
# Keuzennamen en algemeen erkende aanduidingen van supporters van andere clubs worden (oogluikend) toegestaan, maar associaties van die namen met zaken buiten het voetbal worden niet getolereerd. Referenties aan WO2 ook niet.
Kan dit?
Ook gedag.quote:
Ja hoor, zat topics over PSV te vinden, dacht ik.quote:
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of we ook andere topics mogen openen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:37 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, zat topics over PSV te vinden, dacht ik.
psv humor denk ik, ik weet het ook niet.quote:
In het kader van gelijke munt gesloten:quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:38 schreef Mr. Orange het volgende:
Mr. Orange Mr. Orange - zaterdag 18 december 2004 @ 23:32
Pirate Of Pestulon
quote:golfer golfer (Moderator) - zaterdag 18 december 2004 @ 23:29
Uitb(ui)ater Hools-vbl café
Ga maar verder anuslikken bij je holmaten in Eindhoven maar ik wil geen topic van jou.
Wie bedoel jij hiermee??
Ik zit hier namelijk in eindhoven namelijk..
Laat jij je is likken door je keffertje ofzo..
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 23 augustus 2004 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Dit slotje draag ik op aan Mr. Orange.
Koester het, knul.![]()
Mr. Orange Mr. Orange - zaterdag 18 december 2004 @ 23:34
Pirate Of Pestulon
Heb je hem trouwens gesloten omdat je furby nie mag?
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 23 augustus 2004 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Dit slotje draag ik op aan Mr. Orange.
Koester het, knul.![]()
Dan maar hier
En nu ga ik lekker mij voorbereiden op mijn feessie en kunnen jullie elders verder gaan jankzakken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:28 schreef Furby het volgende:
Zo, ben ik al de holmaatjes voor die om 12 uur precies een anusliktopic wilden openen
Ik ben de weg ook kwijt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
psv humor denk ik, ik weet het ook niet.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:41 schreef popolon het volgende:
psv in degradatienood en dan krijg je dat soort dingen.
Aha. Waar danquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:41 schreef golfer het volgende:
en kunnen jullie elders verder gaan jankzakken.
Ben je nu alweer het zeik forum: Feedback vergeten??quote:
Er is een feedback forum wat je niet onbekend isquote:
Er is een legitiem topic gesloten van me alleen maar omdat ik het ben. Daarbij stonden redenen die je niet echt als legitieme reden kan aannemen als user. Verder moet de kliekjes cultuur op voetbal maar eens de kop ingedrukt worden. Feijenoord en ajax zijn niet de reden van het bestaansrecht van voetbal op Fok.quote:
Heb je je al ingeschreven voor aandelen psv?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:57 schreef Furby het volgende:
[..]
Er is een legitiem topic gesloten van me alleen maar omdat ik het ben. Daarbij stonden redenen die je niet echt als legitieme reden kan aannemen als user. Verder moet de kliekjes cultuur op voetbal maar eens de kop ingedrukt worden. Feijenoord en ajax zijn niet de reden van het bestaansrecht van voetbal op Fok.
Maar verder, waar bemoei jij je als holmaat mee ?
Je lult weer eens uit je (kloon)nek,quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:57 schreef Furby het volgende:
[..]
Er is een legitiem topic gesloten van me alleen maar omdat ik het ben. Daarbij stonden redenen die je niet echt als legitieme reden kan aannemen als user. Verder moet de kliekjes cultuur op voetbal maar eens de kop ingedrukt worden. Feijenoord en ajax zijn niet de reden van het bestaansrecht van voetbal op Fok.
Maar verder, waar bemoei jij je als holmaat mee ?
okquote:Op zondag 19 december 2004 00:03 schreef just me het volgende:
zo.. en nu is het schoppen even afgelopen
PSV geeft geen aandelen uit dudequote:Op zondag 19 december 2004 00:00 schreef Suijk het volgende:
Heb je je al ingeschreven voor aandelen psv?
quote:Op zondag 19 december 2004 00:03 schreef just me het volgende:
zo.. en nu is het schoppen even afgelopen
Voorbeeldig userquote:
Hier ook al?quote:
mee eens..quote:Op zondag 19 december 2004 16:11 schreef JPM01 het volgende:
Feijenoord topic #60: winterstop groet nieuwe achterhoede
opkankeren is geen normale reactie![]()
Go Ahead speler Niels Kokmeijer breekt zijn been.quote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef tong80 het volgende:
Kan één van de drie modjes Sparta veranderen in Go Ahead ?
te laatquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:33 schreef rubbereend het volgende:
zou een modje even de OP van dit topic: Centraal WINTERKAMPIOENEN felicitatie topic aan willen passen, naar nu blijkt is PSV ook winterkampioen
quote:
Hij bedoelt denk ik de TT van het PSV topic, omdat Golfert het woord 'winterkampioenen' had weggehaald.quote:
ja, maar k geloof niet echt dat ik daar om vroegquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik de TT van het PSV topic, omdat Golfert het woord 'winterkampioenen' had weggehaald.
misschien moet je je vraag duidelijker formulerenquote:Op woensdag 22 december 2004 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar k geloof niet echt dat ik daar om vroeg
Is dicht.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:20 schreef hellmondunited het volgende:
Frits en Henk nieuwe programma bij Nickelodeon!
is dubbel (staat ook ééntje in onzin) en t is puur een copy/past topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |