Ah.. een voetbalkenner..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Streetracer het volgende:
lekker vieze maroc
Hou hier eens mee op.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Streetracer het volgende:
lekker vieze maroc
roep je moedertje maar meequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeg ga eens ergens anders met je golfje tuffen.
laat je moeder nu eerst zelf maar eens haar snor weghalen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Streetracer het volgende:
lekker vieze maroc
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
laat je moeder nu eerst zelf maar eens haar snor weghalen.
Is goed, gaan we dan samen rondjes rijden?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:22 schreef Streetracer het volgende:
[..]
roep je moedertje maar mee
hier praten we over voetbal, niet over je moederquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is goed, gaan we dan samen rondjes rijden?
Alleen door een eigen fout hoor...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef okee6 het volgende:
Ajax speelt goed vanavond en dat is niet genoeg.
Goed spelen en er tegen een veredeld tweede elftal niet aan te pas komen is een schande voor het Nederlandse voetbal..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef okee6 het volgende:
Jij en positief voor Ajax?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef okee6 het volgende:
Nee, dat is juist de kwaliteit van het Italiaanse voetbalquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Goed spelen en er tegen een veredeld tweede elftal niet aan te pas komen is een schande voor het Nederlandse voetbal..
Rot toch op manquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:18 schreef Frenkie het volgende:
Aansteller was gewoon een tikje.. als je rood wil halen, kan je beter een rotschop uitdelen..
Ik heb jou nog geen zinnig woord over voetbal zien zeggen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Streetracer het volgende:
[..]
hier praten we over voetbal, niet over je moeder![]()
Praat dan ook over voetbal..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Streetracer het volgende:
[..]
hier praten we over voetbal, niet over je moeder![]()
Niet zo janken bij Feyenoord gingen ze al janken als Zlatan ff in de lucht was....quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Haha, van der Vaart krijgt een tikje en ze beginnen te mekkeren.
Voetbal is niet voor mietjes. Dat wijf hoort helemaal niet thuis op het veld.
Laat dat pubertje lekker..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen zinnig woord over voetbal zien zeggen?
dat bedoel ik nou, hij moet reclame voor tempons maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Haha, van der Vaart krijgt een tikje en ze beginnen te mekkeren.
Paauwe speelt toch ook iedere week?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet zo janken bij Feyenoord gingen ze al janken als Zlatan ff in de lucht was....
Voor wat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Streetracer het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou, hij moet reclame voor tempons maken.
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor wat?
Zal wel de nieuwste rage op de basisscholen wezen ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor wat?
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
wat een aap is die commentator.
"Is dit geen rood? Is dit geen buitenspel? Is dit geen hands?
Pfffff om lam van te worden.
Paauwe is ook een mietje, ja. Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Paauwe speelt toch ook iedere week?
Voor welke club was jij ook al weer??quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Sloggi het volgende:
Zlatan laat even zien waarom Juve hem gekocht heeft. Wat een controle...
Ik heb nog nooit gehoord van tempons, sorry.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..
Anders had je het wel geweten toch??
Eén positief punt. De buitenspelval werkt wel
Hee, deja-vu..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
Tijd voor een andere zendgemachtigdequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
Kan jij met je grote bek mij dan even gaan uitleggen wat tempons zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..
Anders had je het wel geweten toch??
Eén positief punt. De buitenspelval werkt wel
Feyenoordquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Voor welke club was jij ook al weer??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |