abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10127309
Ik vind Boudewijn Zenden niet "Oranje-waardig". Hij is te nonchalant, heeft een houding overzich heen alsof hij de hele wereld aan kan, wat niet echt lukt, en is geen echte linskbuiten, want hij heeft geen echte actie in huis, geen echte linkermiddenvelder, want hij heeft niet de werklust van een Davids of Cocu en geen echte linksback want daarvoor ontbreekt hem het inzicht en heeft hij teveel de instelling van een aanvaller. Het is eigenlijk van alles niets. Ik zie nog liever een rechtsbenige speler op links dan Zenden.

Wat vinden jullie nu van deze speler? ik irriteer me namelijk al wedstrijden lang over zijn ongeïnspireerde spel

Bigheadz R.I.P.
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:27:24 #2
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_10127346
Mee eens, maar vind ook dat Ricksen dan ook moet optiefen!! Die's nog minder!!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_10127365
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:27 schreef Archie het volgende:
en daar ben ik het ook mee eens....
pi_10127433
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:27 schreef Archie het volgende:
Het verschil tussen Ricksen en Zenden is dat Ricksen geen dingen doet die hij niet kan. Zenden wel. Maar ik ben het er ook mee eens dat Ricksen niet echt geschikt is voor Oranje.

Wat hebben we eigenlijk voor alternatieven voor hen?
-Numan: Leeft die nog?
-Reiziger: Tja...
-...

Bigheadz R.I.P.
pi_10127576
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:31 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Het verschil tussen Ricksen en Zenden is dat Ricksen geen dingen doet die hij niet kan. Zenden wel. Maar ik ben het er ook mee eens dat Ricksen niet echt geschikt is voor Oranje.

Wat hebben we eigenlijk voor alternatieven voor hen?
-Numan: Leeft die nog?
-Reiziger: Tja...
-...

Ik zag ricksen gisteren anders een paar keer behoorlijk knullig balverlies lijden. Zenden speelde gisteren zeker niet goed, Overmars, die heeft laten zien dat hij in oranje thuishoort
pi_10128470
Deze maar eens naar VBL verplaatsen.
pi_10128523
Zenden is niet goed genoeg voor Oranje (op dit moment) en je kan hem veel verwijten, maar ongeïnsprireerd spel niet...

Alternatieven?

* van Bronkhorst
* Hofland?

En misschien moet Dick anders leiwakabessy eens proberen. ben er ook niet kapot van, maar is wel een van de weinige Nederlandse linksachters...

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_10128605
De enige alternatieven voor Zenden zijn Van Bronckhorst, Reiziger en Niels Oude Kamphuis. Niels Oude Kamphuis zie ik bijna nooit spelen, dus ik kan niet beoordelen of hij Oranje waardig is, en Reiziger en Van Bronckhorst hebben beide bewezen goed te kunnen spelen in Oranje.

Zenden mag er wat mij betreft best bij blijven, want hij is op meerdere posities inzetbaar waaronder de belangrijke linksback positie, maar hij hoort geen basisplaats te krijgen. Linksback moet Van Bronckhorst er altijd staan, en de linkshalf positie is wat mij betreft voor Overmars weggelegd.

Zenden als backup is dus prima wat mij betreft.

edit:

Ik zie nu net dat Niels Oude Kamphuis rechtsback is bij Schalke. Is dit misschien een optie voor het Nederlands elftal? Hij heeft al één interland gespeeld, en Ricksen en Melchiot op rechts heeft mij niet echt geimponeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 01-05-2003 12:25]

pi_10128619
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:22 schreef Qi het volgende:
De enige alternatieven voor Zenden zijn Van Bronckhorst, Reiziger en Niels Oude Kamphuis. Niels Oude Kamphuis zie ik bijna nooit spelen, dus ik kan niet beoordelen of hij Oranje waardig is, en Reiziger en Van Bronckhorst hebben beide bewezen goed te kunnen spelen in Oranje.

Zenden mag er wat mij betreft best bij blijven, want hij is op meerdere posities inzetbaar waaronder de belangrijke linksback positie, maar hij hoort geen basisplaats te krijgen. Linksback moet Van Bronckhorst er altijd staan, en de linkshalf positie is wat mij betreft voor Overmars weggelegd.

Zenden als backup is dus prima wat mij betreft.

Eensch
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:46:53 #10
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10129107
Het valt mij wel altijd op dat 9 van de 10 ballen door Zenden op de keeper teruggespeeld worden
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:47:52 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10129130
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:46 schreef amnesiac het volgende:
Het valt mij wel altijd op dat 9 van de 10 ballen door Zenden op de keeper teruggespeeld worden
zeflde geld voor Ricksen hoor.

We hebben gewoon geen verdedigers meer.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10129143
Wat mij betreft had Advocaat nog wel een debutant mogen laten spelen => Nigel de Jong. Die kan ook linksachter spelen. Allicht een verbetering tov Zenden
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 1 mei 2003 @ 13:15:37 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_10129639
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:22 schreef Qi het volgende:
Ik zie nu net dat Niels Oude Kamphuis rechtsback is bij Schalke. Is dit misschien een optie voor het Nederlands elftal? Hij heeft al één interland gespeeld, en Ricksen en Melchiot op rechts heeft mij niet echt geimponeerd.
Melchiot vind ik nog niet zo'n slechte keus.
Die kan wel aardig ballen.
Ricksen ben ik iets minder gecharmeerd van.

Reiziger lijkt mij nog de beste optie.....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 1 mei 2003 @ 13:27:02 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10129927
Beetje een dubbeltopic, want we hebben deze al:
Toekomstige verdedigers voor oranje
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')