Wat vinden jullie nu van deze speler? ik irriteer me namelijk al wedstrijden lang over zijn ongeïnspireerde spel
quote:en daar ben ik het ook mee eens....
Op donderdag 1 mei 2003 11:27 schreef Archie het volgende:
Mee eens, maar vind ook dat Ricksen dan ook moet optiefen!! Die's nog minder!!
quote:Het verschil tussen Ricksen en Zenden is dat Ricksen geen dingen doet die hij niet kan. Zenden wel. Maar ik ben het er ook mee eens dat Ricksen niet echt geschikt is voor Oranje.
Op donderdag 1 mei 2003 11:27 schreef Archie het volgende:
Mee eens, maar vind ook dat Ricksen dan ook moet optiefen!! Die's nog minder!!
Wat hebben we eigenlijk voor alternatieven voor hen?
-Numan: Leeft die nog?
-Reiziger: Tja...
-...
quote:Ik zag ricksen gisteren anders een paar keer behoorlijk knullig balverlies lijden. Zenden speelde gisteren zeker niet goed, Overmars, die heeft laten zien dat hij in oranje thuishoort
Op donderdag 1 mei 2003 11:31 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Het verschil tussen Ricksen en Zenden is dat Ricksen geen dingen doet die hij niet kan. Zenden wel. Maar ik ben het er ook mee eens dat Ricksen niet echt geschikt is voor Oranje.
Wat hebben we eigenlijk voor alternatieven voor hen?
-Numan: Leeft die nog?
-Reiziger: Tja...
-...
Alternatieven?
* van Bronkhorst
* Hofland?
En misschien moet Dick anders leiwakabessy eens proberen. ben er ook niet kapot van, maar is wel een van de weinige Nederlandse linksachters...
Zenden mag er wat mij betreft best bij blijven, want hij is op meerdere posities inzetbaar waaronder de belangrijke linksback positie, maar hij hoort geen basisplaats te krijgen. Linksback moet Van Bronckhorst er altijd staan, en de linkshalf positie is wat mij betreft voor Overmars weggelegd.
Zenden als backup is dus prima wat mij betreft.
edit:
Ik zie nu net dat Niels Oude Kamphuis rechtsback is bij Schalke. Is dit misschien een optie voor het Nederlands elftal? Hij heeft al één interland gespeeld, en Ricksen en Melchiot op rechts heeft mij niet echt geimponeerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 01-05-2003 12:25]
quote:Eensch
Op donderdag 1 mei 2003 12:22 schreef Qi het volgende:
De enige alternatieven voor Zenden zijn Van Bronckhorst, Reiziger en Niels Oude Kamphuis. Niels Oude Kamphuis zie ik bijna nooit spelen, dus ik kan niet beoordelen of hij Oranje waardig is, en Reiziger en Van Bronckhorst hebben beide bewezen goed te kunnen spelen in Oranje.Zenden mag er wat mij betreft best bij blijven, want hij is op meerdere posities inzetbaar waaronder de belangrijke linksback positie, maar hij hoort geen basisplaats te krijgen. Linksback moet Van Bronckhorst er altijd staan, en de linkshalf positie is wat mij betreft voor Overmars weggelegd.
Zenden als backup is dus prima wat mij betreft.
quote:zeflde geld voor Ricksen hoor.
Op donderdag 1 mei 2003 12:46 schreef amnesiac het volgende:
Het valt mij wel altijd op dat 9 van de 10 ballen door Zenden op de keeper teruggespeeld worden
We hebben gewoon geen verdedigers meer.
quote:Melchiot vind ik nog niet zo'n slechte keus.
Op donderdag 1 mei 2003 12:22 schreef Qi het volgende:
Ik zie nu net dat Niels Oude Kamphuis rechtsback is bij Schalke. Is dit misschien een optie voor het Nederlands elftal? Hij heeft al één interland gespeeld, en Ricksen en Melchiot op rechts heeft mij niet echt geimponeerd.
Reiziger lijkt mij nog de beste optie.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |