Spoor jij welquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:10 schreef Chen het volgende:
Tong 80 schreef: seizoen 40-41. Als opmerking over ADO Den Haag op de vraag Foute Clubs.
# Keuzennamen en algemeen erkende aanduidingen van supporters van andere clubs worden (oogluikend) toegestaan, maar associaties van die namen met zaken buiten het voetbal worden niet getolereerd. Referenties aan WO2 ook niet.
Kan dit?
Ook gedag.quote:
Ja hoor, zat topics over PSV te vinden, dacht ik.quote:
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of we ook andere topics mogen openen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:37 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, zat topics over PSV te vinden, dacht ik.
psv humor denk ik, ik weet het ook niet.quote:
In het kader van gelijke munt gesloten:quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:38 schreef Mr. Orange het volgende:
Mr. Orange Mr. Orange - zaterdag 18 december 2004 @ 23:32
Pirate Of Pestulon
quote:golfer golfer (Moderator) - zaterdag 18 december 2004 @ 23:29
Uitb(ui)ater Hools-vbl café
Ga maar verder anuslikken bij je holmaten in Eindhoven maar ik wil geen topic van jou.
Wie bedoel jij hiermee??
Ik zit hier namelijk in eindhoven namelijk..
Laat jij je is likken door je keffertje ofzo..
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 23 augustus 2004 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Dit slotje draag ik op aan Mr. Orange.
Koester het, knul.![]()
Mr. Orange Mr. Orange - zaterdag 18 december 2004 @ 23:34
Pirate Of Pestulon
Heb je hem trouwens gesloten omdat je furby nie mag?
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 23 augustus 2004 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Dit slotje draag ik op aan Mr. Orange.
Koester het, knul.![]()
Dan maar hier
En nu ga ik lekker mij voorbereiden op mijn feessie en kunnen jullie elders verder gaan jankzakken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:28 schreef Furby het volgende:
Zo, ben ik al de holmaatjes voor die om 12 uur precies een anusliktopic wilden openen
Ik ben de weg ook kwijt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
psv humor denk ik, ik weet het ook niet.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:41 schreef popolon het volgende:
psv in degradatienood en dan krijg je dat soort dingen.
Aha. Waar danquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:41 schreef golfer het volgende:
en kunnen jullie elders verder gaan jankzakken.
Ben je nu alweer het zeik forum: Feedback vergeten??quote:
Er is een feedback forum wat je niet onbekend isquote:
Er is een legitiem topic gesloten van me alleen maar omdat ik het ben. Daarbij stonden redenen die je niet echt als legitieme reden kan aannemen als user. Verder moet de kliekjes cultuur op voetbal maar eens de kop ingedrukt worden. Feijenoord en ajax zijn niet de reden van het bestaansrecht van voetbal op Fok.quote:
Heb je je al ingeschreven voor aandelen psv?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:57 schreef Furby het volgende:
[..]
Er is een legitiem topic gesloten van me alleen maar omdat ik het ben. Daarbij stonden redenen die je niet echt als legitieme reden kan aannemen als user. Verder moet de kliekjes cultuur op voetbal maar eens de kop ingedrukt worden. Feijenoord en ajax zijn niet de reden van het bestaansrecht van voetbal op Fok.
Maar verder, waar bemoei jij je als holmaat mee ?
Je lult weer eens uit je (kloon)nek,quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:57 schreef Furby het volgende:
[..]
Er is een legitiem topic gesloten van me alleen maar omdat ik het ben. Daarbij stonden redenen die je niet echt als legitieme reden kan aannemen als user. Verder moet de kliekjes cultuur op voetbal maar eens de kop ingedrukt worden. Feijenoord en ajax zijn niet de reden van het bestaansrecht van voetbal op Fok.
Maar verder, waar bemoei jij je als holmaat mee ?
okquote:Op zondag 19 december 2004 00:03 schreef just me het volgende:
zo.. en nu is het schoppen even afgelopen
PSV geeft geen aandelen uit dudequote:Op zondag 19 december 2004 00:00 schreef Suijk het volgende:
Heb je je al ingeschreven voor aandelen psv?
quote:Op zondag 19 december 2004 00:03 schreef just me het volgende:
zo.. en nu is het schoppen even afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |