Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Chen het volgende:
Lekker Actief die mods
Ja Tuurlijk waarom ben je dan ook mod?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.
Ik was even vergeten dat je als Mod 24 uur per dag elke seconde natuurlijk achter de PC moet zitten.
Jammer dat je net zo slim bent als het achtereind van een varkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk waarom ben je dan ook mod?
Ik ben daardoor de juiste mod want ik heb 24u per dag geen sociaal leven en luister naar dit liedje http://vq2.gamepoint.net/tiktak.swf
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jammer dat je net zo slim bent als het achtereind van een varken
Hoeist het met Trudie btw?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.
Ik was even vergeten dat je als Mod 24 uur per dag elke seconde natuurlijk achter de PC moet zitten.
Golfer, antwoord eens.quote:
Ik was al 2 jaar niet meer in ONZ geweest want ik had een 2 jaar ban in ONZ ofzo ietsquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:54 schreef just me het volgende:
Chen die je wel een beetje lief hier nu je even niet in onzin mag komen ?
Hij is alweer open.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef jerryx het volgende:
He Golfer, Ajax mocht ook een eigen topic toen ze winterkampioen werden en PSV in 2002 ook, en nu sluit je opeens het topic voor AZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |