Het VBL-forum is een discussieforum en niet bestemt voor nutteloze namenlijstjes-opsomtopics zonder enige discussiewaarde.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:40 schreef Flem het volgende:
Plaats hier toffe oude opstellingen.
Man man man, wat is er mis met chille herinnerenophaal-topics? Eerst gooide je m'n chille namen-topic ook al dicht. Lighten up ofzo, hier moet toch gewoon ruimte voor zijn?
Ik kan ook een topic volposten met alle opstellingen van Ajax vanaf 1900, maar zie daar echt niet het nut van in.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef Flem het volgende:
Discussie, discussie.. je kunt praten over die mensen, opstellingen, clubs, oude herinneren ophalen, samen chillen. Wat is daar in hemelsnaam mis mee?
Ja idd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:33 schreef mitt het volgende:
ik vond het best wel een leuk sentimenten topic
die Dordrecht opstelling
Jij bent toch ook mod? Wat let je? :>.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:33 schreef mitt het volgende:
ik vond het best wel een leuk sentimenten topic
die Dordrecht opstelling
Wat is dat nou toch met dat discussieren van je. Wie zegt dat het een discussie op moet leveren om iets succesvol te krijgen. Laat het verdomme eens wat vrijer hier in dit subforum.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan ook een topic volposten met alle opstellingen van Ajax vanaf 1900, maar zie daar echt niet het nut van in.
Als je in je OP eens aangeeft waarover je wilt discussiëren kan je misschien eens een nieuwe poging wagen, maar nutteloze namenlijstjes doen we dus niet in VBL.
Dit is echt zo'n onzin he.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het VBL-forum is een discussieforum en niet bestemt voor nutteloze namenlijstjes-opsomtopics zonder enige discussiewaarde.
Omdat dat topic nergens op sloeg en het een verkapt tweede Den Bosch forum was, omdat sommige Boschenaren hier een beetje kinderachtig aan het doen zijn...quote:Op woensdag 15 december 2004 01:57 schreef rubbereend het volgende:
Nou wil ik echt niet flauw gaan doen ofzo, maar nou weet ik nogsteeds niet waarom er wel in topic om het ontslag van Koeman en Gullit gevraagd mag worden en Wisman gesloten wordt.
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat dat topic nergens op sloeg en het een verkapt tweede Den Bosch forum was, omdat sommige Boschenaren hier een beetje kinderachtig aan het doen zijn...
No thnxquote:Op woensdag 15 december 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's een goede reden, je zou mod moeten worden
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat dat topic nergens op sloeg en het een verkapt tweede Den Bosch forum was, omdat sommige Bosschenaren hier een beetje kinderachtig aan het doen zijn...
dat kan ookquote:Op donderdag 16 december 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Dat Coco-topic zou op zich in Overig Voetbalnieuws kunnen toch?
Done.quote:
ja, maar hier worden ook kaarten gegeven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:51 schreef Chen het volgende:
Mag je echt flink uithalen op een mod? Natrappen enzo?
natrappen is een rode kaart!quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:51 schreef Chen het volgende:
Mag je echt flink uithalen op een mod? Natrappen enzo?
Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Chen het volgende:
Lekker Actief die mods
Ja Tuurlijk waarom ben je dan ook mod?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.
Ik was even vergeten dat je als Mod 24 uur per dag elke seconde natuurlijk achter de PC moet zitten.
Jammer dat je net zo slim bent als het achtereind van een varkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk waarom ben je dan ook mod?
Ik ben daardoor de juiste mod want ik heb 24u per dag geen sociaal leven en luister naar dit liedje http://vq2.gamepoint.net/tiktak.swf
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jammer dat je net zo slim bent als het achtereind van een varken
Hoeist het met Trudie btw?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het duurde zeker 10 minuten voordat er een slotje gezet werd.
Ik was even vergeten dat je als Mod 24 uur per dag elke seconde natuurlijk achter de PC moet zitten.
Golfer, antwoord eens.quote:
Ik was al 2 jaar niet meer in ONZ geweest want ik had een 2 jaar ban in ONZ ofzo ietsquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:54 schreef just me het volgende:
Chen die je wel een beetje lief hier nu je even niet in onzin mag komen ?
Hij is alweer open.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:44 schreef jerryx het volgende:
He Golfer, Ajax mocht ook een eigen topic toen ze winterkampioen werden en PSV in 2002 ook, en nu sluit je opeens het topic voor AZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |