utrechtquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:33 schreef Flem het volgende:
Jazeker.
Van Ede, Asmus(74.Nascimento), Van der Net, Vierklau, Van Kessel, De Jong(60.Smit), Gorter, Plugboer, De Kruyff, Booy, Hernandez.
Plugboer hehehehe.
Ja, bij een PSV-er geloof ik. Bij wie was dat ook al weer, Linskens hehehe?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:34 schreef ActaniA het volgende:
hehe gorter spaced hem ook anderen in de ogen steken
vd Doelen..quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:36 schreef Flem het volgende:
[..]
Ja, bij een PSV-er geloof ik. Bij wie was dat ook al weer, Linskens hehehe?
quote:AC Milan 1989/90
--------------------------Galli--------------------------
--Tassotti-----Costacurta-----Baresi-----Maldini--
--Gullit-----Rijkaard-----Ancelotti-----Donadoni--
-----------Van Basten------------ Evani -----------
quote:FC Barcelona Dreamteam '92
Ronald Koeman, Josep Guardiola, Bakero, Michael Laudrup, Hristo Stoichkov, Beguiristain, Amor, Romario
quote:Feyenoord '70
Graafland; Romeijn (Haak), Laseroms, Israel, van Duivenbode; Hasil, Jansen, van Hanegem, Wery; Kindvall, Moulijn
Ik zie het nog zo goed voor me; Curovic plaatst een perfecte bal op Machlas die hem aanneemt en zo de keeper het nakijken geeft...quote:Theo Janssen
Orlando Trustfull
Marian Zeman
Martijn van Strien
Sander Westerveld
Kostas Chaniotakis
Remco van der Schaaf
Arco Jochemsen
Dejan Curovic
Darko Butorovic
Mamadou Zongo
Michel Kreek
John van den Brom
Marco de Marchi
Steve Goossen
John Veldman
Menno Willems
Carlos Fortes
Patrick Ax
Louis Laros
Martijn Reuser
Marc van Hintum
Martijn Kuiper
Matthew Amoah
Scott Booth
Nikos Machlas
1 2 3 4 5 6 7 | --------------------Migchelsen-------------------- -------------------------------------------------- --Uneken------Van Raalte----Veldwijk-----Jalving-- -------------------------------------------------- ------Barmentloo----Jan de Jonge----Nurmela------- -------------------------------------------------- --------Drent-------Van Oostrum-----Alberda------- |
Nurmela linkshalf???quote:Op woensdag 15 december 2004 13:20 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Het beste BVO Emmen ooit, ze eindigden als tweede in de eerste divisie en scoorden meer dan 70 keer!
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie opstellingen voorbij komen met namen die ik ken uit mijn paniniplaatjes-tijd.
Wat een team was dat zeg! Eeuwig zonde dat ze toen geen kampioen zijn geworden, want als het een keer had gekund.....quote:Op woensdag 15 december 2004 13:20 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Het beste BVO Emmen ooit, ze eindigden als tweede in de eerste divisie en scoorden meer dan 70 keer!
Ab Plugboer, Romeo Wouden, Marcel van der Net.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie opstellingen voorbij komen met namen die ik ken uit mijn paniniplaatjes-tijd.
Ja, dat jaar ('95 geloof ik) speelde Antti Sumiala veel rechtsvoor (Martin Drent was eigenlijk een invaller) en werd op die plek al snel populair bij het publiek (Sumialaaa Woohoo- Sumiala Woohoo).quote:
Ware het niet dat die kickbocksers uit Nijmegen overal mee wegkwamen. Ik kan me die nacompetitiewedstrijd nog goed herinneren. NEC won met 1-3 in Emmen en bleef daardoor in de eredivisie. Na het eindsignall brak de hel los: NEC-publiek op het veld, Emmen-publiek rukte massaal de stoeltjes van de tribunes en trakteerden de NEC-ers op een stoeltjesregen. Ik was 15 ofzo, wist niet wat ik zagquote:Op woensdag 15 december 2004 16:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat een team was dat zeg! Eeuwig zonde dat ze toen geen kampioen zijn geworden, want als het een keer had gekund.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |