quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef mitt het volgende:
[..]
omdat ik misschien een leven heb
Dat jullie het topic boycotten betekent niet dat er dan meer den Bosch topics kunnen komen, zo kunnen wij bezig blijven als mensen hier niet met elkaar overweg kunnen.
Heeft niks met overweg kunnen te maken.. DG en Golfer zijn gewoon kinderachtig..quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:20 schreef mitt het volgende:
[..]
omdat ik misschien een leven heb
Dat jullie het topic boycotten betekent niet dat er dan meer den Bosch topics kunnen komen, zo kunnen wij bezig blijven als mensen hier niet met elkaar overweg kunnen.
Huilie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft niks met overweg kunnen te maken.. DG en Golfer zijn gewoon kinderachtig..
Ennuh sluit het topic dan niet vlak voor je weggaat gheghe
Laat mij er even buiten wil je?quote:Op zondag 12 december 2004 01:59 schreef rubbereend het volgende:we hebben hier een handjevol Den Bosch supporters en nog is het "rellen" rond hun topic, da's ook knap
wat jij wil, maar andere hebben weer problemen met wat jij deed. Beetje kleine soap hier die nergens over gaatquote:Op zondag 12 december 2004 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten wil je?
I don't give a shit.quote:Op zondag 12 december 2004 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat jij wil, maar andere hebben weer problemen met wat jij deed. Beetje kleine soap hier die nergens over gaat
quote:Op zondag 12 december 2004 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
I don't give a shit.
Ik post wel in mijn 1tje vol,geen enkel probleem
Joh,je kent me?quote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]op de één of andere manier had k daar ook geen zorgen over
kennen, ach weet zo langzamerhand een beetje hoe je bentquote:Op zondag 12 december 2004 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Joh,je kent me?
Ach ja,kan ik het helpen dat sommige mensen een OP-fetisch hebben
en daar houden we niet vanquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef MaxPower het volgende:
Waarom moet dat topic over die bommelding dicht? Lijkt me toch iets te belangrijk om in het normale real madrid topic te bespreken, tussen alle voetbaldiscussies door...
golfer kan niet bannenquote:Op maandag 13 december 2004 10:54 schreef Sloggi het volgende:
golfer, wil je gangsta-mario alsjeblieft bannen, hij noemt mij een Ajacied
Wat betekent dat laatste deel van je zin in foppesnaam?quote:Op maandag 13 december 2004 08:39 schreef SCH het volgende:
MaxPower is sinds kort moderator op een ander voetbalforum, duidt het hem niet euvel
Dan wil ik daar nog wel een antwoord op...quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef MaxPower het volgende:
Waarom moet dat topic over die bommelding dicht? Lijkt me toch iets te belangrijk om in het normale real madrid topic te bespreken, tussen alle voetbaldiscussies door...
okequote:Op dinsdag 14 december 2004 01:35 schreef golfer het volgende:
Gaan we vanaf nu weer dit topic gebruiken voor feedback aan de mods en de onderlinge slowchat en berichten elders afwerken?
Dank u.
Ik scande gisternacht tussen alle topics en verhuisperikelen even alles door en ben misschien te snel met sluiten geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:37 schreef MaxPower het volgende:
Dan wil ik daar nog wel een antwoord op...![]()
Dat doe ik toch via dit topic? Mailen gaat me nou net iets te ver...quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:46 schreef golfer het volgende:
Mea culpa, maar er zijn nog 2 andere mods in VBL, spreek die dan even aan?
Maar Doopy-X kan er toch niets aan doen dat jullie Hofs gekocht hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef jerryx het volgende:
Doopy-x loopt te trollen in het Feyenoord-topic.
huilliequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kan 1 van de modjes de titel van het nieuwe Arsenal topic even weghalen of er een normale van maken?
Een of andere pipo met een te groot ego die het trouwens niet waard is om zo'n schitterend topic te mogen openen en die nog harder zuigt dan zijn mama op zijn kleine pikkie heeft een titel gemaakt die een doorgewinterde Gooner tegen de borst stuit,dank U
edit> flauw hoor... om snel je post te editen..quote:
Aangepast.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kan 1 van de modjes de titel van het nieuwe Arsenal topic even weghalen of er een normale van maken?
Een of andere pipo met een te groot ego die het trouwens niet waard is om zo'n schitterend topic te mogen openen en die nog harder zuigt dan zijn mama op zijn kleine pikkie heeft een titel gemaakt die een doorgewinterde Gooner tegen de borst stuit,dank U
Nee, gesloten dus.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:07 schreef Eilanden het volgende:
Moet er nu echt voor iedere trainer die niet optimaal presteert een topic geopend worden?
Henk Wisman moet worden ontslagen
Koeman en Ruud Gullit wel en Wisman niet?quote:
Dan zijn er zelfs 2 topics waar het in had gekund gheghequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:45 schreef rubbereend het volgende:
het veschil is ook dat het bij de Nees een topic betrof over het ontslag, en bij wisman net als bij Koeman en Gullit een topic betreft over dat hij ontslagen moet worden
asjeblieft hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Yildirim (deel 2) - Turk onder de Friezen
Blijkbaar moest ik aan JustDel denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |