Of je blijft gewoon bij je eigen topics, maar als er ook maar een topictitel met Ajax erin is of erin kan ben jij er altijd als eerste bij. Mooie aantrekkingskracht heeft Ajax toch.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:26 schreef Furby het volgende:
Ik zie dat er weer ingegrepen is in MIJN titel ! Open dan ZELF een topic als je zo'n titel wil
Op zich heb je natuurlijk gelijk, maar als we nog kampioen willen worden dit seizoen moeten we niet verder gaan met alleen Babel en Yannis. Ik vind ook dat we moeten proberen zoveel mogelijk Nederlanders in ons team te hebben, alleen zijn er gewoonweg te weinig Nederlands die nu goed genoeg en haalbaar zijn. En jeugd inpassen vind ik op dit moment ook niet echt goed, want je hebt zelf gezien dat het team daar niet klaar voor is. We hebben nu een paar routiniers nodig.quote:Nou niet alleen maar, maar voorlopig wel hoofdzakelijk, en in ieder geval er ernstig rekening mee houden in het aankoopbeleid zou alvast niet slecht zijn als je niet achter de feiten aan wilt lopen om straks drastisch te moeten saneren met een zware financiele verliespost. NL'ers kopen hoeft niet eens zoveel, Ajax heeft toch geweldige jeugd die het zo kan aanvullen...
Zo'n matige spits moet je m.i. sowieso niet kopen als je Babel hebt lopen, tenzij je Sonck en Janus beide verkoopt in de winterstop.
Een hele hoop gelouterde routiniers kunnen Ajax helemaal niet meteen op sleeptouw nemen omdat ze zelf eerst enorm zullen moeten wennen aan Ajax. Het Grygera en Escude-syndroom. Als dat zo is moet je dus toch maar je eigen jeugd nemen, die misschien nog klasse ontberen maar in ieder geval wel kunnen meedraaien.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:31 schreef S-Two het volgende:
uit het vorige topic
[..]
Op zich heb je natuurlijk gelijk, maar als we nog kampioen willen worden dit seizoen moeten we niet verder gaan met alleen Babel en Yannis. Ik vind ook dat we moeten proberen zoveel mogelijk Nederlanders in ons team te hebben, alleen zijn er gewoonweg te weinig Nederlands die nu goed genoeg en haalbaar zijn. En jeugd inpassen vind ik op dit moment ook niet echt goed, want je hebt zelf gezien dat het team daar niet klaar voor is. We hebben nu een paar routiniers nodig.
Nog wel jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:11 schreef Dizzee het volgende:
beste subtopper? hallo, we zijn nog steeds kampioen hoor.![]()
En dichter bij een nieuw kampioenschap dan julliequote:
Hoezo? Volgens mij moeten we allemaal nog minstens 19 wedstrijden spelen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dichter bij een nieuw kampioenschap dan jullie
Positie op de ranglijst misschien?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:35 schreef Sloggi het volgende:
Hoezo? Volgens mij moeten we allemaal nog minstens 19 wedstrijden spelen.
Ach, dat is zo weer ingehaaldquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Positie op de ranglijst misschien?
We zullen het zien.quote:
Nee hoor. Heinz heeft zijn record nog (x aantal minuten zonder tegengoal), maar Ajax is het wel kwijt. De goalloze minuten van PSV zijn namelijk over meerdere keepers verdeeldquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:05 schreef tong80 het volgende:
Heinz is zijn legendarische record kwijt.
was te verwachten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:05 schreef tong80 het volgende:
Heinz is zijn legendarische record kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |