Done.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou een mod in dit topic: Zaakwaarnemersspel #3 het onderstaande aan de OP toe kunnen voegen? Alvast bedankt.
Links naar de vorige topics:
Zaakwaarnemersspel: de startwaarden
Zaakwaarnemersspel:
Veranderd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[UEFA Cup] Groep E (Lazio, Boro, Villarreal)
Villareal moet nog even veranderd worden in Villarreal met dubbel l. T'is iets kleins, maar Villarreal staat toch beter.
Miere(n)neuker.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Fernando Redondo beëindigd carrière moet met een t.
Je maakt jezelf hiermee echt compleet belachelijkquote:Op zondag 28 november 2004 19:21 schreef golfer het volgende:
Dicht.
Zou je die weer willen verwijderen aub.quote:Op zondag 28 november 2004 20:35 schreef golfer het volgende:
Alsnog even de OP uit het dubbele topic gekopieerd in het lopende FCDB topic.
Hallo?quote:Op zondag 28 november 2004 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zou je die weer willen verwijderen aub.
DG houdt niet van OP's in zijn topics.
we zijn ook down geweestquote:Op zondag 28 november 2004 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hallo?Na 3 uur prime-time nog geen reactie...
Agree. Maar het blijft gewoon 3 uur prime-timequote:Op zondag 28 november 2004 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zijn ook down geweest
Huh?quote:Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
Afgezien daarvan ben ik niet de loopjongen van een stel zeurende, als kleine kinderen reagerende, users die het verder maar lekker zelf uitzoeken met hun FCDB-topic.
quote:Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
Afgezien daarvan ben ik niet de loopjongen van een stel zeurende, als kleine kinderen reagerende, users die het verder maar lekker zelf uitzoeken met hun FCDB-topic.
quote:Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
Toch wel toevallig dat jij de enige vaste in-dat-topic-poster bent die er de humor van inzietquote:Op maandag 29 november 2004 11:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Yeahinho is gewoon een huillie
Zegt ie vanuit zijn trappelzak....quote:Op maandag 29 november 2004 12:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Toch wel toevallig dat jij de enige vaste in-dat-topic-poster bent die er de humor van inziet.
Terwijl ik zei dat ik een nieuwe OP had klaarstaan heb je gewoon zitten wachten tot ie vol was om snel jouw flut-topic voor de mijne te openen.... nou chappeau, het is je gelukt!
Ok, de humor zie ik er dan misschien ook nog wel van in, maar golfer voelt het niet echt goed aan... DutchGooner heeft z'n lolletje gehad, dus sluit dan gewoon zijn topic met irritante titel en zonder OP, en gooi de mijne open, iedereen blij.
Ik heb een aantal reakties maar even verwijderd.quote:Op maandag 29 november 2004 14:37 schreef DIGGER het volgende:
De rol van voetbal in je leven
Als ik te hard ben, hoor ik het wel
Nee hoor, ik ben niet zo noterig.quote:Op maandag 29 november 2004 15:13 schreef DIGGER het volgende:Krijg ik nou een note?
maar hij sloeg ook nergens opquote:Op maandag 29 november 2004 15:30 schreef danni het volgende:
huh???mijn post is gewoon verwijderd !!
oooooooooooooooow-ja! (lange tenen hebben de mods , en hij was niet eens serieus bedoeld)
Gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef VoreG het volgende:
Uitslag Aanvallers + Nominatie trainers
Mag dicht.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Eilanden het volgende:
FOK! VBL Europacup-Toto 2004-2005 Deel 1
Waarom is die op slot gedaan?
Topics gaan automatisch dicht na 300 reakties.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Eilanden het volgende:
FOK! VBL Europacup-Toto 2004-2005 Deel 1
Waarom is die op slot gedaan?
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef Suijk het volgende:
Bij 'Wijzig profiel' bovenin kun je naar de User Icon manager.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Mocht je overigens een Barnet, Neuzen, SCUM, Barca, Real, Inter, Rangers, FCDB, PSG etc. logo willen invoeren, dan kun je dat beter doen op www.nukemewithvirusses.com
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
Doe deze Feyenoord Topic #58: De miljoenen aanvalslinie maar dicht.
2 Feyenoord topics is iets teveel van het goede denk ik
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ondanks het lelijke logokon ik het niet laten
.
>> [afbeelding]
Barnet.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat moeten we daarmee in feedback?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |