Zoals besproken met DG zal ik de Europacup toto voor mijn rekening nemen dit seizoen.
Wil dezelfde regels aanhouden volgens het VBL Toto concept (lekker makkelijk
![]()
)
In deze toto zullen de Nederlandse clubs + de leukste affiches van die speelronde opgenomen worden. (max 8-10 wedstrijden)
Om het werk zo gereduceerd mogelijk te houden maximaal 30 deelnemers. (wie het eerst komt wie het eerst maalt)
Regels:
-Het is dus de bedoeling dat je van elke Europacup wedstrijd het totokruisje en uitslag voorspelt,1 punt voor een goed kruisje en 3 punten voor een correcte uitslag.
-De "1" staat voor winst voor de thuisspelende ploeg,de "2" voor winst voor de uitspelende ploeg en een "3" voor een gelijkspel.
-Je totokruisje hoeft niet gelijk te zijn aan je voorspelde uitslag.
-Mocht een wedstrijd gestaakt/afgelast worden zal ik deze wedstrijd pas meerekenen als hij in zijn geheel is gespeelt.De wedstrijd mag opnieuw voorspelt worden als deze ingehaald gaat worden.
-Ik zal de nieuwe speelronde zsm na de vorige proberen te plaatsen,HEB GEDULD ALS DIT WAT LANGER MOCHT DUREN!
-Plaats als het even kan je voorspelling in 1 keer en niet per dag,is wel zo makkelijk voor mij wat nakijken aangaat.
-Aanmelden kun je doen in dit topic door de toto in dit topic te posten. Ik zal in de OP bijhouden wie er gepost hebben en bij de 30 deelnemers stop de "inschrijving"
-Je mag je voorspellingen plaatsen tot een kwartier voor aanvang van de wedstrijden.
-Als een bewuste user 3 weken achter elkaar niet heeft meegespeeld zal ik hem schrappen uit de lijst,dit is dan definitief.
-Mocht je vanwege vakantie oid je voorspellingen niet kunnen plaatsen mail dan je voorspellingen van desbetreffende week naar Aquascutum1980@hotmail.com en ik zal ze dan plaatsen hier.
-Ook ik ben maar eens mens en maak dus fouten,kortom,tel je eigen punten na en zeg het me als er iets niet klopt,mocht je gelijk hebben zal ik dit aanpassen in de stand.
-Ik sta altijd open voor suggesties en opmerkingen omtrent deze Europacup Toto.
Eerste speelronde:
di 14/9 Arsenal - PSV 20.45
di 14/9 Celtic - Barcelona 20.45
di 14/9 PSG - Chelsea 20.45
wo 15/9 Ajax - Juventus 20.45
wo 15/9 Leverkusen - Real Madrid 20.45
wo 15/9 Ol. Lyon - Man. United 20.45
wo 15/9 Liverpool - AS Monaco 20.45
do 16/9 Odd Grenland - Feyenoord
do 16/9 PAOK Saloniki - AZ
do 16/9 FC Utrecht - Djurgårdens IF
wo 22/9 SC Heerenveen - Maccabi Petach Tikva
Bonusvragen:
1. Wie wint de Champions League 2004-2005? (15 punten)
2. Wie wint de UEFA-Cup? (15 punten)
3. Hoeveel doelpunten maken PSV en Ajax samen in de 1e poulronde. (15 punten)
4, We hebben 4 Nederlandse ploegen in de eerste ronde van de UEFA-Cup, wie halen de groepsfase? (10 punten)
5. Wie wordt er topscorer van de Champions League? (15 Punten)
6. Wie wordt er topscorer van de Uefa Cup? (15 Punten)
Succes!
[ Bericht 1% gewijzigd door PyTh op 09-09-2004 21:23:02 ]