abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23641652
Ondanks dat het een simpel spelletje met 11 tegen 11 dat altijd op 0-0 begint neemt het bij mij in ieder geval best een belangrijke rol in.

Ik vind het leuk om normaal gesproken naar een thuiswedstrijd van PSV te gaan en naar een uitwedstrijd als het een EV wedstrijd is en ik verder niks te doen heb. Verder vind ik het leuk om zo nu en dan een buitenlandse wedstrijd te bezoeken.

Verder vind ik het altijd weer leuk om een mooie wedstrijd voetbal live te kijken in de Engelse, Italiaanse, Spaanse of Argentijnse competitie en verder ook leuke interlands en leuke Europa Cup wedstrijden.

Ik kan helaas nu vrijwel niks van de Nederlandse competitie(alleen de goals bij Eurogoals) en elftal zien maar als ik dat wel kon zou ik zeker vrijwel altijd de samenvattingen kijken en Studio Voetbal en Voetbal Insite kijken.

Ik weet ook zeker dat als ik een eigen appartement of huisje heb ik een groot plasma of LCD scherm koop zodat het nog aangenamer wordt om een wedstrijd te kijken.

Verder speel ik ook nog regelmatig Fifa 2005 op de XBox en FM op de PC(al dan niet gelijktijdig met een voetbalwedstrijd kijken)

Hoe zit dat bij jou?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23641897
- Naar voetbalwedstrijden gaan in NL: Zelden meer, in NL amper tijd voor omdat ik simpelweg niet dichtbij Den Haag woon en uit altijd een combi is.
- Naar voetbalwedstrijden gaan in het Buitenland: Altijd op vakantie en dan zo veel mogelijk, heb dan immers de tijd.
- Voetbalspelletjes spelen op een Computer: Nooit
- Lezen over voetbal: Dagelijks een heleboel sites, TT en de Gazzetta, soms nog Engelse (sport)kranten. Lees geen voetbaltijdschriften, of er moet specifiek iets van mijn interesse instaan.
- Voetbal kijken op TV: Loads of it, haal de 500 live wedstrijden per jaar met gemak. Liefst Italiaans en Engels voetbal of EC.
- Discussieprogramma's over voetbal kijken: Ja, zo veel mogelijk (tenzij er natuurlijk een leuke live pot bezig is)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_23642324
Voetbal

Tis dat ik op 't moment 't spelletje niet kan spelen door 'n hardnekkige blessure waardoor ik er al ruim 'n jaar uit ben, maar wat zou ik er veel voor opgeven om weer es 'n tikkie tegen dat ding te geven..
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 29 november 2004 @ 13:52:28 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23642726
Voetbal is een belangrijke bijzaak. Ben niet het ideaal-type supporter, maar ik volg Ajax toch zeker al twaalf jaar. Ga zelden naar het stadion, en heb zo'n kastje van C+ in huis om alles Live te zien, waarmee ik toch wel aan de vijf a zes live wedstrijden kijken per weekend zit. En alle Europacupwedstrijden uiteraard.

Verder speel ik wat voetbalgames op m'n Xbox (PES4) en struin ik de standaard Nederlandse voetbalsites af naar wat nieuws. Op de TV volg ik eigenlijk alleen de programma's op zondag- en maandagavond. Bovendien ben ik de hele week in VBL te vinden
pi_23642797
Ik denk dat ik tot de minderheid behoor waarbij voetbal totaal géén rol speelt. Ik heb zelf nooit op voetbal gezeten en voetbal kijken op tv is een van de saaise bezigheden die ik me kan bedenken. Mijn leven is voetballoos!
pi_23642876
Voetbal blijft belangijk voor me, het is nog net niet zo dat ALLES ervoor moet wijken, maar wedstijden Ajax moet ik wel altijd zien als het ff kan. Ik plan wel altijd alles om de wedstrijden heen. En ik er achterkom dat ik een foutje gemaakt heb probeer ik het wel af te zeggen .
Het is gewoon na al die honderden wedstrijden die ik gezien heb nog steeds een top vermaak!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 29 november 2004 @ 13:58:52 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23642908
Tis mijn leven,punt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23642940
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:52 schreef twi het volgende:
Voetbal is een belangrijke bijzaak.
Bij mij is voetbal, na m'n gezin/familie, gezondheid, werk en woning de belangrijkste hoofdzaak
  maandag 29 november 2004 @ 14:00:43 #9
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23642963
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:00 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Bij mij is voetbal, na m'n gezin/familie, gezondheid, werk en woning de belangrijkste hoofdzaak
kortom,een way of life
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23642974
Ik vind voetbal geen hol aan.
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_23642983
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Tis mijn leven,punt.
DG is voetbal, football, fussball, voetjebal, soccer, calcio en dat dan in het kwadraat.

De grootste fan van het spelletje die ik ken geloof ik.
Verder komt er weinig uit je handen of mond he?
pi_23643019
Voetbal speelt een redelijk grote rol in mijn leven. Het is toch iets wat me vaak bezig houd. Het is echter niet het belangrijkste in mijn leven. Ik denk wel dat ik zonder voetbal zou kunnen leven.

Ik ga ieder thuiswedstrijd van PSV in de HCE bezoeken. Europees en AC niet altijd maar wel zo nu en dan. Ook ga ik vaak kijken bij de plaatselijke amateurclub (Geldrop/AEK).
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_23643068
quote:
Voetbal blijft belangijk voor me, het is nog net niet zo dat ALLES ervoor moet wijken, maar wedstijden Ajax PSV moet ik wel altijd zien als het ff kan. Ik plan wel altijd alles om de wedstrijden heen. En ik er achterkom dat ik een foutje gemaakt heb probeer ik het wel af te zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 29 november 2004 @ 14:07:12 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_23643132
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Moet kunnen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 29 november 2004 @ 14:09:13 #15
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23643178
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef DIGGER het volgende:

[..]

jawel hoor,Herwijnen enzo...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23643275
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

jawel hoor,Herwijnen enzo...
Ja OK, in de rust nadat je geplast hebt, zoek je online een chick, maar verder ist voetbal wat de klok slaat bij je.
Echt al je hobbies hebben met voetbal te maken.
  maandag 29 november 2004 @ 14:15:05 #17
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23643317
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ja OK, in de rust nadat je geplast hebt, zoek je online een chick, maar verder ist voetbal wat de klok slaat bij je.
Echt al je hobbies hebben met voetbal te maken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23643377
Voetbal speelt een vrij grote rol in m'n leven Het ideale gespreksonderwerp voor wanneer 't ff stil valt tijdens tussenuren bijv. en 't verbaast je tot hoeveel discussie 't dan kan leiden Speel zelf ook veel straatvoetbal (ja ook nu 't kouder wordt) en daar ben ik aardig gedreven in, al vind ik veldvoetbal toch leuker om te doen. Verder probeer ik al het voetbal dat ik kan zien mee te pakken, zelfs als ik naar trt zap en er is een wedstrijd op, dan blijf ik kijken Ik volg verder alles met betrekking tot PSV, Engels voetbal in het algemeen, Valencia, Atlético Madrid, Real Betis, Portugees voetbal in het algemeen, AC Milan, af en toe Duits, Belgisch en Frans voetbal en natuurlijk heel veel Nederlands voetbal Zo af en toe pik ik wat wedstrijden uit Zuid-Amerika mee, al zijn die niet makkelijk te verkrijgen. Maar vooral uit de Copa América en de Copa Libertadores krijg ik vaak wel aardig wat wedstrijden mee Erg leuk om naar te kijken trouwens
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23643530
* Ik train zelf 2x in de week en speel op zondag een wedstrijd.

* Ik vlag bij een jeugdteam van de plaatselijke vv.

* Uiteraard kijk ik alle samenvattingen van de eredivisie.

* Ik ga regelmatig naar NAC.

* En sindskort hebben we thuis het voetbalkanaal. Dus ik verveel me niet meer
  maandag 29 november 2004 @ 14:36:53 #20
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23643871
Ik voetbal zelf, 1x trainen 1x op zondag.
Ik bezoek zo goed als alle thuiswedstrijden van Sparta. Regelmatig uitwedstrijden, hoewel dit seizoen "regelmatig" een beetje schrale bedoeling is geweest.
En speel af en toe een potje FIFA op m'n computer.

Ik plan dingen om thuiswedstrijden of belangrijke uitwedstrijden heen. Maar als iemand met wie ik jaren in de studiebanken heb gestudeerd tijdens Sparta-Telstar afstudeert sla ik de wedstrijd zonder het gevoel iets te missen over.

Ohw ja, ik kijk wel regelmatig op vi.nl, maar dat is meer studieontwijkend gedrag. En ben lid van de Johan.
pi_23643937
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Tis mijn leven,punt.
En je vriendin/vrouw, familie, gezondheid, en je baan dan?
  maandag 29 november 2004 @ 14:49:28 #22
13250 Lod
Sapere aude!
pi_23644185
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:31 schreef DIGGER het volgende:
En nou opkankeren.
Ik ben blij dat je mijn vooroordeel over 'voetballiefhebbers' nog eens bevestigd.

De vraag is wat voor rol voetbal in je leven speelt en hij geeft daar een normaal antwoord op. En meteen moet hij opkankeren. Kun je het niet hebben dat mensen een andere mening hebben? Moet je anders Mohammed B. of Volkert even bellen, die hebben nog wel tips voor je

Voetbal doet me helemaal niks. Het enige vervelende is dat het continu aan je opgedrongen wordt. Alles moet ervoor wijken blijkbaar.

edit, toevoeging: ik zie zelfs een aantal vrienden van vroeger niet meer omdat ze alleen nog maar over voetbal kunnen praten. Heb toen tegen hen gezegd dat dat voor mij niet hoeft.
GNU Terry Pratchett
  maandag 29 november 2004 @ 14:55:01 #23
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23644356
Het is een belangrijke bijzaak in m'n leven. Ik ga niet meer naar wedstrijden, maar volg wel alles op tv voor zover mogelijk (heb geen kastje). Vroeger, vanaf m'n 6e tot m'n 9e, ging ik heel vaak naar de Kuip met twee van m'n broers. Ik woonde toen in Schiedam, dus ik was er zo. Daarna ben ik naar Den Helder verhuisd, waar ik ook AZ ben gaan supporteren omdat het toch een beetje de lokale club was. De club werd vaak genoemd in het Noord-Hollands dagblad, en die club was gewoon het dichtst bij Den helder.. Ook daar naar een flink aantal wedstrijden geweest met een vriendje en zijn ouders (helaas waren ze toen nog niet zo goed als nu ). Maar toen ik zo rond de 13/14 werd, werden andere zaken belangrijker en ben ik niet meer naar wedstrijden gegaan. Wel zat ik toen nog gewoon op veldvoetbal, wat ik van mijn 7e tot mijn 15e heb gedaan. De laatste keer dat ik naar een stadion ben geweest is alweer een tijdje geleden. Ronald Koeman voetbalde nog bij Feijenoord, en ze speelden tegen AZ. 1-0 Feijenoord als ik het me goed herinner.

Voetbal spellen speel ik wel redelijk vaak. PES op de PS2 en Champ Man/Football Man op de PC. Vooral de tweede is vroeger een flinke verslaving geweest.

Eigenlijk supporter ik nu dus twee clubs, AZ en Feijenoord. Maar als ze tegen elkaar moeten krijgt er maar één voorrang, en dat is Feijenoord.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23644423
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:49 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je mijn vooroordeel over 'voetballiefhebbers' nog eens bevestigd.

De vraag is wat voor rol voetbal in je leven speelt en hij geeft daar een normaal antwoord op. En meteen moet hij opkankeren. Kun je het niet hebben dat mensen een andere mening hebben? Moet je anders Mohammed B. of Volkert even bellen, die hebben nog wel tips voor je

Voetbal doet me helemaal niks. Het enige vervelende is dat het continu aan je opgedrongen wordt. Alles moet ervoor wijken blijkbaar.

edit, toevoeging: ik zie zelfs een aantal vrienden van vroeger niet meer omdat ze alleen nog maar over voetbal kunnen praten. Heb toen tegen hen gezegd dat dat voor mij niet hoeft.
Ik vind 't erg kort door de bocht om nu alle voetballiefhebbers over één kam te scheren en dus 'n voorgaande mening voor iedereen hier geldt.

Daarbij is 't blijkbaar zo dat jij 't belangrijk vindt om niet over voetbal te praten, andere mensen hebben dit misschien precies andersom. Daarom is 't aan jou de eer om hiermee om te gaan, want jij hebt er blijkbaar 'n probleem mee. Succes met 't aanpassen van je leven zodat je zo min mogelijk met voetbal te maken hebt

No hard feelings verder trouwens, ik heb geen probleem met je mening, al zal 't nooit de mijne worden
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 29 november 2004 @ 15:02:25 #25
13250 Lod
Sapere aude!
pi_23644559
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik vind 't erg kort door de bocht om nu alle voetballiefhebbers over één kam te scheren en dus 'n voorgaande mening voor iedereen hier geldt.
Ik heb het niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.
quote:
Daarbij is 't blijkbaar zo dat jij 't belangrijk vindt om niet over voetbal te praten, andere mensen hebben dit misschien precies andersom. Daarom is 't aan jou de eer om hiermee om te gaan, want jij hebt er blijkbaar 'n probleem mee. Succes met 't aanpassen van je leven zodat je zo min mogelijk met voetbal te maken hebt
Ik heb geen problemen, ik kan met practisch onderwerp in meer of mindere mate meepraten en zodoende een graag gezien gast (voor zover ik weet). Ik merkte alleen dat die vrienden dus behoorlijk beperkt waren in hun gespreksonderwerpen en dat vond ik behoorlijk jammer.
Ik heb mijn leven zo aangepast dat ik zo weinig mogelijk te maken heb met voetbal. Het enige jammere is dat ik vlak bij Galgenwaard woon dus zo af en toe moet ik mijn bewonerspas tevoorschijn halen om thuis te komen met de auto.

En waarom eigenlijk deze smiley: ?
GNU Terry Pratchett
pi_23644574
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:49 schreef Lod het volgende:

[..]

Je reactie mag de boeken in als "The Misinterpretation of Digger and its Disastrous
Consequences " (om even een titeltje van Type O Negative te lenen), want door je niet begrijpende lezen slaat je reactie als kut op SCH.

Maar goed, neem die hele post vooral bloedserieus en letterlijk zoals ik het schreef
pi_23644647
Aardig groot.

Tot ergernis van m'n vriendin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_23644660
quote:

[..]

De grootste fan van het spelletje die ik ken geloof ik.
Dr gaat wel veel naar binnen

Maargoed ontopic:
Ik heb een kleine 13 jaar van mn leven gevoetbald. Ben nu niet echt sportief meer en had geen zin meer in trainen etc. Was een beetje een enfant terrible... kon een verzameling gele en rode kaarten beginnen etc. Dus toen was het een goed moment om te stoppen.

Het is ook zo'n 13 jaar geleden dat ik voor het eerst in de Vliert kwam. Toen ging ik een aantal wedstrijden per jaar. En sinds ongeveer 5 jaar heb ik een vaste seizoenkaart en probeer ik ook zoveel mogelijk uitwedstrijden te bezoeken.

Verder probeer ik af en toe nog een ander westrijdje mee te pikken. Zoals bijv. een CL wedstrijdje van PSV.

Ook ben ik op zaterdagochtend elftalbegeleider van een jeugdteam van FC Den Bosch. Zo heb ik nog wel eens een druk programma op zaterdag. Zeker toen ik zelf nog voetbalde. Dan was ik sochtends al om 8.45 uur op het jeudcomplex van FC, was ik daar klaar kon ik naar huis, was ik heel even thuis moest ik zelf voetballen. En als FC Den Bosch 1 dan nog op zaterdag speelde kon ik daarna gelijk daarheen.. Je moet een liefhebber zijn!

Verder doe ik al 2 jaar als vakantiebaan werken bij FC Den Bosch op de administratie. Ik kijk veel naar voetbal op tv (wedstrijden studio voetbal en voetbal insite) , lees de VI, en speel PES en FIFA op de computer. Dat was het wel zo'n beetje..
pi_23644768
quote:

[..]

Niet? Dacht dat ook jij wel eens naast em had gezeten tijdens een wedstrijd...?
pi_23644771
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:05 schreef zjroentje het volgende:
Aardig groot.

Tot ergernis van m'n vriendin.
Dumpen.
  maandag 29 november 2004 @ 15:11:03 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23644782
Aantal reakties verwijderd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_23644855
Ik heb niet veel zin in een lang verhaal. Voetbal is voor mij de belangrijkste bijzaak in het leven.
That's all folks!
pi_23644873
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dumpen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_23645037
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?

pi_23645108
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?

* geen hond.
* geen rijtjeshuis, want het huis teken ik natuurlijk zelf.
pi_23645134
Voetbal heeft een belangrijke rol. Ik kijk en lees zoveel mogelijk. Wil zoveel mogelijk nieuwtjes weten. Wil elke samenvatting zien. Tot voor kort werkte ik op zondagavond en dan nam ik Studio Sport gewoon op. Dat geeft denk ik wel aan hoe belangrijk het is

Verder speel ik ook de standaard spellen zoals FIFA, PES en CM/FM. Heb tot afgelopen zomer zelf gevoetbald, ben nog steeds aan het twijfelen of ik hier ook wil gaan voetballen. Seizoenkaart heb ik niet, maar ik ben wel bij elke thuiswedstrijd van Ajax door in de Arena te werken. Verder zal ik alles verplaatsen en geen afspraken maken wanneer Ajax op tv komt en zoveel mogelijk andere dingen proberen niet te plannen wanneer er voetbal op tv is.
pi_23645197
quote:
Dan heb je veel te lang je ogen in je zakken gehad
pi_23645221
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

pi_23645265
De rol van voetbal in mijn leven:

- Fanatiek volgen van FC Den Bosch, alles thuis en zoveel mogelijk uitwedstrijden.
- Tot vorig jaar (dit jaar amper tijd meer voor door promotie van FCDB) fanatiek volgen van OJC 1, alles thuis en zoveel mogelijk uitwedstrijden.

- Fanatiek, zij het op een lager niveau, zelf voetballen:
+ gemiddeld 2x in de week op een doordeweekse avond zaalvoetballen. Ik speel in drie verschillende teams/competities, waar ik dus om de twee weken moet spelen.

+ woensdagavond trainen en zondagmorgen voetballen met m'n lager amateurelftal.
+ zaterdagmiddag cafevoetballen.

Vorig jaar ook nog 3x in de week trainen van een hoog opleidingsteam van m'n amateurclub, en op zaterdagmorgen coachen van die mannen, maar nu ga ik alleen nog (bij thuiswedstrijden) op zaterdagmorgen supporten .

Af en toe een vergaderinkje van diverse commissies e.d. bij m'n amateurclub.

Daarnaast het bijhouden (in de zin van updaten) van verschillende voetbalwebsites waar ik in de week ook erg veel uurtjes aan spendeer. Op tv kijk ik ook regelmatig voetbal natuurlijk, voetbal is kortom mijn leven .
pi_23645600
- ik ga naar alle wedstrijden van Fortuna Sittard, sinds september 1999 heb ik er eentje gemist

- ik zaalvoetbal zelf met een vriendenclubje (Laat en Zaat) in een competitie (op zondag, vrijdag kan ik dus nooit)
- zaterdagochtend is er uiteraard een training voor het zaalvoetballen
- ga minimaal één keer per jaar naar Engeland om daar wat wedstrijden te kijken
- kijk veel voetbal op TV, zeker met al die nieuwere abonnementen als het Voetbalkanaal
- spelletjes op de PC speel ik nauwelijks
- websites houd ik niet meer bij (vroeger de Fortuna Sittard Fansite), daar ging me teveel tijd in zitten en de inspiratie was op. Nu wel nog soms werkzaamheden voor Fortuna Online, maar dat weet ik nog goed te beperken

Nu zou je denken dat ik verder geen andere hobby's heb, maar die zijn er dus wel. En ik kan ook heel goed over andere dingen als het voetbal praten, het is geen dwangmatig verschijnsel
Alhoewel ik dan wel (vrijwel) alles opzij zet om een wedstrijd van Fortuna te kunnen zien.

Als Fortuna failliet zou gaan zou ik misschien niet snel weten wat ik met al die tijd moet doen, maar daar vind ik vast een oplossing voor. Nu nog te vroeg om daarover na te denken
pi_23645722
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:

[..]

* geen hond.
* geen rijtjeshuis, want het huis teken ik natuurlijk zelf.
Wel pannenkoeken op vrijdagavond, friet op zondag en i.p.v. Europacup een bezoek aan je schoonouders?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 29 november 2004 @ 15:56:23 #42
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23645951
Erg belangrijk.
Met een typische voetbalfamilie en 90% van m'n vrienden die ik van de voetbal ken draait vanaf m'n 3e bijna alles om voetbal. k Ben dan ook bijna de hele week wel bij de vereniging te vinden. Verder volg ik veel op tv en heb 2 jaar een seizoenskaart gehad. Maar dat was niet meer op te brengen, zowel financieel als qua tijd. Als ik niet de hele dag muziek luisterde, zou je dus kunnen zeggen dat het de belangrijkste bijzaak is.
pi_23647177
Voetbal is voor mij de belangrijkste bijzaak in het leven en vertoont soms toch wel hardnekkige kenmerken van een hoofdzaak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 29 november 2004 @ 16:51:48 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23647266
Véél minder belangrijk dan vroeger.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_23647429
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Voetbal is voor mij de belangrijkste bijzaak in het leven en vertoont soms toch wel hardnekkige kenmerken van een hoofdzaak.
Ik kan het niet beter verwoorden
  maandag 29 november 2004 @ 17:20:51 #46
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23647879
Ik ga zelf vaak naar Fulham (elke thuiswedstrijd) en toen ik in NL woonde vaak naar Psv. Miste nooit studiosport en kijk altijd studiovoetbal.
Ik voetbalde zelf iets van 8jaar, maar door 2 knie operaties kan ik nu niet meer voetballen in clubverband. (wel recreatief al gaat dat soms ook met pijn en moeite)
Ik kijk verschrikkelijk veel voetbal omdat ik nu Sky heb en ze daar elke dag wel een wedstrijd op uitzenden. (mijn huisgenoten worden er flink ziek van).
Kortom; ben gewoon verslaafd!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23647924
speel je fifa??
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_23647929
Wie herkent zich in dit verhaal:

Zo maar een zondagavond en je wordt uitgenodigd bij je broer om te komen eten. Je bent er om 6 uur want om zeven uur wil je Sport in Beeld kijken. Je schoonzus heeft (expres) het eten niet klaar en komt om 5 voor 7 met het eten aanzetten. Je eet snel je bord leeg en je wacht niet tot de rest klaar is en gaat alvast SS kijken.

Dan begint je broer te zeiken dat je gewoon aan tafel moet blijven zitten en zo en dan zeg je voetbal begint al heel mijn leven om 7 uur dus vandaag ook. Dan begint hij verder te zeiken en zegt hij dat als je het je niet bevalt je maar moet vertrekken.

Je pakt je jas, rijdt naar huis en gaat het laatste stukje van SS kijken thuis zonder gezeik aan je kop.

Herkenbaar?
pi_23647974
Ik verdenk 2 van mijn schoonzussen er overigens dat ze de boel zo manipuleren dat ze vlak voor 7 uur gaan eten terwijl het echt geen moeite is om gewoon om half 7 te komen en dan het eten klaar te hebben.

Mijn vriendin moet er gewoon voor zorgen dat ik om 7 uur vrij ben want SS hoort er gewoon bij
  maandag 29 november 2004 @ 17:24:55 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23647995
Hopelijk niet, want dat is gewoon zwaar onbeschoft gedrag wat ik ook niet van een gast zou pikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')