Bij mij is voetbal, na m'n gezin/familie, gezondheid, werk en woning de belangrijkste hoofdzaakquote:Op maandag 29 november 2004 13:52 schreef twi het volgende:
Voetbal is een belangrijke bijzaak.
kortom,een way of lifequote:Op maandag 29 november 2004 14:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij mij is voetbal, na m'n gezin/familie, gezondheid, werk en woning de belangrijkste hoofdzaak
DG is voetbal, football, fussball, voetjebal, soccer, calcio en dat dan in het kwadraat.quote:Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Tis mijn leven,punt.
quote:Voetbal blijft belangijk voor me, het is nog net niet zo dat ALLES ervoor moet wijken, maar wedstijden Ajax PSV moet ik wel altijd zien als het ff kan. Ik plan wel altijd alles om de wedstrijden heen. En ik er achterkom dat ik een foutje gemaakt heb probeer ik het wel af te zeggen
Moet kunnenquote:Op maandag 29 november 2004 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jawel hoor,Herwijnen enzo...quote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verder komt er weinig uit je handen of mond he?
Ja OK, in de rust nadat je geplast hebt, zoek je online een chick, maar verder ist voetbal wat de klok slaat bij je.quote:Op maandag 29 november 2004 14:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jawel hoor,Herwijnen enzo...![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja OK, in de rust nadat je geplast hebt, zoek je online een chick, maar verder ist voetbal wat de klok slaat bij je.
Echt al je hobbies hebben met voetbal te maken.
En je vriendin/vrouw, familie, gezondheid, en je baan dan?quote:Op maandag 29 november 2004 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Tis mijn leven,punt.
Ik ben blij dat je mijn vooroordeel over 'voetballiefhebbers' nog eens bevestigd.quote:Op maandag 29 november 2004 14:31 schreef DIGGER het volgende:
En nou opkankeren.
Ik vind 't erg kort door de bocht om nu alle voetballiefhebbers over één kam te scheren en dus 'n voorgaande mening voor iedereen hier geldt.quote:Op maandag 29 november 2004 14:49 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn vooroordeel over 'voetballiefhebbers' nog eens bevestigd.
De vraag is wat voor rol voetbal in je leven speelt en hij geeft daar een normaal antwoord op. En meteen moet hij opkankeren. Kun je het niet hebben dat mensen een andere mening hebben? Moet je anders Mohammed B. of Volkert even bellen, die hebben nog wel tips voor je![]()
Voetbal doet me helemaal niks. Het enige vervelende is dat het continu aan je opgedrongen wordt. Alles moet ervoor wijken blijkbaar.
edit, toevoeging: ik zie zelfs een aantal vrienden van vroeger niet meer omdat ze alleen nog maar over voetbal kunnen praten. Heb toen tegen hen gezegd dat dat voor mij niet hoeft.
Ik heb het niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind 't erg kort door de bocht om nu alle voetballiefhebbers over één kam te scheren en dus 'n voorgaande mening voor iedereen hier geldt.
Ik heb geen problemen, ik kan met practisch onderwerp in meer of mindere mate meepraten en zodoende een graag gezien gast (voor zover ik weet). Ik merkte alleen dat die vrienden dus behoorlijk beperkt waren in hun gespreksonderwerpen en dat vond ik behoorlijk jammer.quote:Daarbij is 't blijkbaar zo dat jij 't belangrijk vindt om niet over voetbal te praten, andere mensen hebben dit misschien precies andersom. Daarom is 't aan jou de eer om hiermee om te gaan, want jij hebt er blijkbaar 'n probleem mee. Succes met 't aanpassen van je leven zodat je zo min mogelijk met voetbal te maken hebt
Je reactie mag de boeken in als "The Misinterpretation of Digger and its Disastrousquote:Op maandag 29 november 2004 14:49 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn vooroordeel over 'voetballiefhebbers' nog eens bevestigd.
Dr gaat wel veel naar binnenquote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De grootste fan van het spelletje die ik ken geloof ik.
Niet? Dacht dat ook jij wel eens naast em had gezeten tijdens een wedstrijd...?quote:Op maandag 29 november 2004 14:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dumpen.quote:Op maandag 29 november 2004 15:05 schreef zjroentje het volgende:
Aardig groot.
Tot ergernis van m'n vriendin.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dumpen.
Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?quote:Op maandag 29 november 2004 15:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
* geen hond.quote:Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?
Dan heb je veel te lang je ogen in je zakken gehadquote:Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?
quote:Op maandag 29 november 2004 15:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ow sucker for love, je denkt zeker dat je haar nog wel kan veranderen, dat ze bij zal draaien, en straks ben je getrouwd, heb je 2 kids, een stationbak voor je Golden retriever, een rijtjeshuis en eet je elke vrijdagavond pannekoeken en zondagavond friet en dan mag je die friet ineens niet meer op schoot bij Studio Sport kijken..... en moet je doordeweeks naar je schoonfamilie ipv dat je EC voetbal kan kijken.... en dan?
Wel pannenkoeken op vrijdagavond, friet op zondag en i.p.v. Europacup een bezoek aan je schoonouders?quote:Op maandag 29 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
* geen hond.
* geen rijtjeshuis, want het huis teken ik natuurlijk zelf.
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op maandag 29 november 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Voetbal is voor mij de belangrijkste bijzaak in het leven en vertoont soms toch wel hardnekkige kenmerken van een hoofdzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |