De ene CL dag is het meestal Wijnants , de andere dag Raes op Canvas.quote:Op zondag 5 december 2004 11:17 schreef pauperic het volgende:
De Champions League wedstrijden vorig sezoen op Canvas werden meestal toch gedaan door Stef Wijnants? die vond ik namelijk ook erg goed...
Ik vind dat echt geweldig.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:50 schreef Heero87 het volgende:
Eigen identiteit? Frank Raes gebruikt al 20 jaar "binnen", tot grote ergernis van heel België.
Nostalgie naar het spel Internation Super Star Soccer op de super nintendoquote:Op zondag 5 december 2004 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Binneuh is inderdaad leuk, veel leuker dan heel die Steve...
Ik snap echt niet dat half Fok zo met m wegliep... ;{
Dat vind ik ook zo vreemd , dat die jury blijkbaar verwacht dat een commentator het spel gaat "voorspellen".quote:Op zondag 5 december 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Steve had wel inzicht. Kan je hem niet ontzeggen. En het was de lol natuurlijk.
Mja, misschien willen ze iets meer '.... staat daar links helemaal vrij en vraagt om de bal' horen.quote:Op zondag 5 december 2004 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo vreemd , dat die jury blijkbaar verwacht dat een commentator het spel gaat "voorspellen".
In Belgie is het uit den boze om als commentator te zeggen wat er moet gebeuren , (of een speler moet voorzetten of niet ed) , je brengt "verslag" uit van de match, dus je verduidelijkt wat er gebeurt, je gaat het niet voorspellen.
Dat komt omdat de F1 en de autosport eigenlijk al 15 jaar niet meer bij de VRT zat , van zolang de commerciele zender VTM hier al bestaat hebben zij altijd de live uitzendingen en verslagen van de F1 , Rally , Parijs-Dakar , ... in handen gehad. Daar heb je dan wel 1 of 2 heel goeie autoverslaggevers. Die ook in de F1 uitstekend hun werk deden.quote:Op maandag 6 december 2004 13:27 schreef DIGGER het volgende:
Kijk je naar bv de F1, dan gruwel ik van Belgische verslaggevers, die passen weer helemaal niet bij die sport.
Steve was geweldig!quote:Op zondag 5 december 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Steve had wel inzicht. Kan je hem niet ontzeggen. En het was de lol natuurlijk.
Ik hoor dat ook stukken liever. Is hij ook niet degene die steeds zegt van "Ja, ja" en "nee, nee" ?quote:Op zondag 5 december 2004 12:48 schreef nikk het volgende:
Ik vind Frank Raes okay
Tijdens de CL luister ik ook veel liever naar hem dan naar het 'Nederlandse' commentaar.
Dat had ie uit mijn column "Wij hebben een neger".quote:Op maandag 6 december 2004 17:32 schreef MaxPower het volgende:
Het zal wel in het vorige topic besproken zijn, maar ik vond de opmerking van Hugo "Er wonen bij jou in het dorp zeker geen negers?" BRILJANT. Buikpijn van het lachen.
Ik vind Floris leuker met taal omgaan, dat vind ik wel belangrijk bij een commentator.quote:Op maandag 6 december 2004 17:41 schreef Nyluzzz het volgende:
Dat wordt een makkie voor Joris. Vond de 2e halve finale eigelijk een beetje sof vergeleken bij de eerste. Dat was nog eens hoog niveau, daar kunnen Evert en Philip nog een puntje aan zuigen.
Ja. Kutsnol!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |