Ach man, ga lekker de KLB modden man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik eis minimaal 80% van alle adoratie posts wegens het zonder toestemming plaatsen van een identiek topic
ANBID ONS ZONDAARLING!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ik hou van jullie met heel mijn hart, zonder jullie was mijn bestaan nutteloos.
stelletje narcisten...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ANBID ONS ZONDAARLING!
Misschien is het een idee om je voor je beeldscherm vandaan te komen, het uit-knopje van het beeldscherm te vinden, in te drukken en ff wat koffie te gaan drinken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ANBID ONS ZONDAARLING!
Dude, en of!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:18 schreef mordradead het volgende:
dagglaspeknek
europees kampioen(weet je het nog? portugal... european championship)
Oeh, LEUKE een vrouw in GAM ! !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
*bop* *bop* ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, [afbeelding].
Idd, het huidige staat al een maandje of meer open en niemand kijkt er meer inquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:29 schreef Flying het volgende:
Mag er een nieuw UT2004 Deel open?
Huidige is uitgestorven. Ik denk dat een nieuw deel met een goede OP, en met de vermelding dat er een nieuwe UT2004 uitkomt in het najaar, al veel helpt.
Ja, inderdaad..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:38 schreef speknek het volgende:
En waarom zouden mensen er dan wel ineens over willen praten?
Ik vroeg het en ik moest toestemming hebben. Nu vraag ik het opnieuw, en de topicstarter van huidig deel vindt hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad..
De OP en titel kunnen gewoon geëdit worden, in principe...
Volgens mij zijn de modjes zich aan het bezatten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:45 schreef Thomper het volgende:
* Thomper heeft lief, kruipt langzaam naar achter, en showt dit topic Half live2
prima idee, de slowchat is ook niet meer de slowchat van zeg maar een jaar geledenquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het valt me op dat de slowchat wel erg vaak negatief "in het nieuws" komt hier in GAM....
Misschien tijd voor wat regels danwel een opzetje? (Na overleg met de users aldaar dus).
Dat is wel een strak plan. Hoewel ze op Onzin net zoveel aan het forum toevoegen als hier. Is het niet mogelijk om een soort topic-ban ipv forumban te doen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:01 schreef pkwarts het volgende:
prima plan. misschien een idee om users die buiten de slowchat om niet in GAM posten naar onzin door te verwijzen?
daar is onzin toch voor bedoeldquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is wel een strak plan. Hoewel ze op Onzin net zoveel aan het forum toevoegen als hier. Is het niet mogelijk om een soort topic-ban ipv forumban te doen?
Nee, zelfs daar wordt gebagger niet getolereerd. Gelukkig.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:45 schreef Tain het volgende:
[..]
daar is onzin toch voor bedoeld
Ja. Hoe?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:01 schreef pkwarts het volgende:
prima plan. misschien een idee om users die buiten de slowchat om niet in GAM posten naar onzin door te verwijzen?
Dreigen met forumban zou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Hoe?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dreigen met forumban zou voldoende moeten zijn. :')
door....ze door te verwijzenquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Hoe?
Het viel te proberen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Right,.
Dat kan je niet maken, je kan users niet verbieden in bepaalde subfora te komen mits ze echt te ver gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
door....ze door te verwijzenin de slowchat......
he [betreffende user(s)],
ik zie dat je buiten de slowchat in GAM nooit post. bijna al je post gaan dan ook niet over games. Hierdoor lijkt het mij dat je enkel en alleen naar GAM komt voor de slowchat. Graag heb ik dan ook dat je dan verder post in het slowchat topic in General of in Onzin.
maar ja, dit is alleen mijn mening natuurlijk
Of mij weet te irriteren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:28 schreef Tain het volgende:
maar je moet toegeven dat het eigenlijk nergens opslaat dat iemand alleen in GAM komt voor de slowchat
tis ook niet echt handig als er niet in gekeken wordtquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:36 schreef rockstah het volgende:
ja, gaat lekker als hij helemaal de lijst uitzakt. dan heeft niemand er wat aan.
Dudes, ik ben dus nog steeds op fuckantie.. Als ik terug ben kunnen we de SC ff onder de loep nemen..quote:Op zaterdag 11 september 2004 07:13 schreef Tain het volgende:
Bijna alle topics voor nieuwe spellen lopen uit in warez besprekingen, misschien dat er een goede waarschuwing ofzo gegeven moet worden...
Was bij Doom 3 zo, later Half-Life 2 en nu weer The Sims 2...
Maakt ook niet uit dat je op vakantie bent, moet kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dudes, ik ben dus nog steeds op fuckantie.. Als ik terug ben kunnen we de SC ff onder de loep nemen..
Bij de sims2 had Nikky inmiddels al ingegerepen en ik heb zojuist nog een zooi posts gedelete..
Tnx iig.
Hell yeahquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit dat je op vakantie bent, moet kunnen natuurlijk
btw sims 2 topic gaat weer net zo hard verder...quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hell yeah.
Goed idee, en misschien inderdaad ook harder optreden als mensen om warez vragen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik terug ben kunnen we de SC ff onder de loep nemen..
Over 12 dagen ben ik er weer.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Goed idee, en misschien inderdaad ook harder optreden als mensen om warez vragen.
Hoe lang ben je nog aan het schapenneukenhoeden daar?
Arme schapenquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Over 12 dagen ben ik er weer..
En ook meteenquote:Op zondag 12 september 2004 23:16 schreef peristilius het volgende:
Kunnen jullie capibar geen postlimiet geven van maximaal 3 per dag
kan je beter meteen ookquote:Op zondag 12 september 2004 23:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En ook meteen [afbeelding] knop bij hem verwijderen.![]()
bannen na 1 post gaat inderdaad wel wat ver, maar wat is de grens? het zijn ook best vaak dezelfde mensen die een topic op die manier 'verpesten'quote:Op maandag 13 september 2004 21:26 schreef speknek het volgende:
Ik ga niet iemand bannen omdat ie alleen een keer zegt iets te gaan downloaden, maar ik geef van nu af aan wel iedereen notes. Overigens hoop ik ook dat zodra mensen het opmerken er een topicreport over maken. Ik lees bijna alle topics, maar niet allemaal even vaak, dus zulke dingen kunnen me best ontglippen.
quote:Op maandag 13 september 2004 21:44 schreef speknek het volgende:
Na drie verschillende keren een weekban, zoiets.
Daarom lees ik ook geen reviews van spellen waar ik echt heel benieuwd naar ben, maar tis ook niet echt een super storend puntquote:Op woensdag 22 september 2004 09:34 schreef speknek het volgende:
Ik vind niet dat Eitjes iets wezenlijks gespoiled heeft wat je niet ook in andere reviews kan lezen. Als je er echt niets over wil weten moet je eigenlijk geen enkele review lezen.
Het makkelijkst is om te mailen naar games@fok.nlquote:Op donderdag 30 september 2004 10:15 schreef Noca het volgende:
Oi!
Vraagje, waar kan ik aangeven welke games ik mis bij "overzicht games" op fok.games.nl. Ik zal er wel overheen lezen
Oki, bedankt. Het gaat overigens wel om een wat oudere game, ik weet niet of dat veel uitmaakt?quote:Op donderdag 30 september 2004 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het makkelijkst is om te mailen naar games@fok.nl
Op dit moment kunnen we titels invoeren van PC, Xbox, PSOne, PS2, GameCube, Gameboy Advance, Ngage, Mac, PSP.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Oki, bedankt. Het gaat overigens wel om een wat oudere game, ik weet niet of dat veel uitmaakt?
Ah zo. Nee het gaat wel gewoon om een pc game hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit moment kunnen we titels invoeren van PC, Xbox, PSOne, PS2, GameCube, Gameboy Advance, Ngage, Mac, PSP.
Als het een oudere game is zal ik gewoon geen platform invoeren op dit moment, of bijv GBA kiezen als het om een GB titel gaat
Een XBOX mag ik hopen,quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:59 schreef QuietGuy het volgende:
Hallo collegamodjes
Ik ga meer posten in jullie subforumpje, ik heb me namelijk aan een game console gewaagd
Dat wilde ik even kwijt. Doei
Een gamecubequote:Op maandag 4 oktober 2004 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een XBOX mag ik hopen,!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nerd,.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
Overtuig mij waarom ik een Xbox zou moeten kopen.
Deze dus: [Xbox] Fable deel 4!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, vraag het eens in het XBOX topic.
Sorry verkeerd topicquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dan?
Nee, daar hebben we een CENTRAAL XBOX topic voor, wat QG ook al net postte.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
Overtuig mij waarom ik een Xbox zou moeten kopen.
kan die weer open?
Het gaat er helemaal niet om een mod-chip.
Het gaat erom dat ik overtuigd moet worden om een xbox aan te schaffen.
Dat die mod-chip genoemd wordt is alleen maar omdat ik er van had gehoord.
Als Dr.Daggla het topic een beetje had bestudeerd, had hij wel gezien dat ik daar dus niet van houd. Illegaal =![]()
Dus, kan het topic weer open?
Whaaaaaaaa, hij komt alsnogquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:06 schreef Tain het volgende:
Daggla klik is op deze link
http://games.fok.nl/news.php?newsid=791
staat er en ik ben overtuigd.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een CENTRAAL XBOX topic voor, wat QG ook al net postte.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
staat er en ik ben overtuigd.
ehh.....weet je ook waar?....anders had ik het namelijk niet hoeven vragen......quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:46 schreef speknek het volgende:
Er is een ander topic. Een apart opmerkingen topic en een bugmeldtopic.
deze?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
ehh.....weet je ook waar?....anders had ik het namelijk niet hoeven vragen......![]()
Ja dat kan, maar niet als ik in de trein zit.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:59 schreef capibar het volgende:
yo speknek, kan je het niet een beetje in de gaten houden wanneer het slowchat topic tegen de 300 posts aanzit, want het volgende deel word vaak dubbelgepost...
dat had ik gedaan, maar toch was er iemand die zijn topic ook posttequote:Op zondag 10 oktober 2004 21:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar niet als ik in de trein zit.
Je kunt ook gewoon afspreken dat degene die het topic vol maakt het nieuwe topic post..
Dat vroeg ik me ook al af, topic was binnen 5 minuten dichtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:41 schreef capibar het volgende:
[quote]Op woensdag 13 oktober 2004 10:53 schreef DinoPK het volgende:
aaaargh: al die tijd amper een mod te bekennen, dan staat er eens een dubbel topic (over xbox connect) waar ik een hele reactie voor heb getypt, dan heb ik opeens geen recht om een reactie te plaatsen (topic zat inmiddels op slot...).
Vervelende modjes
[/quote
en wat hebben de modjes daarmee te maken?
dus je vind het raar dat je niet meer kan posten als een topic op slot zit?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:17 schreef DinoPK het volgende:
De modjes hebben het topic op slot gegooid (volkomen terecht trouwens), en ik had een heel verhaal klaar in de tussentijd (wat dus niet gepost kon worden)? Lijkt mij toch logisch uit mijn verhaal.. zal wel aan mij liggen
Er heerst in het algemeen de opinie (blijkt uit meerdere topics) dat vooral daggla minder aanwezig is in GAM, en speknek zit onderhand alleen maar in de Nintendo topics; daar was dit gewoon een grapje op.
Topics worden meestal binnen twee uur gemod, da's heel wat sneller dan gemiddeldquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:17 schreef DinoPK het volgende:
Er heerst in het algemeen de opinie (blijkt uit meerdere topics) dat vooral daggla minder aanwezig is in GAM, en speknek zit onderhand alleen maar in de Nintendo topics; daar was dit gewoon een grapje op.
Ik ben net een hele tijd op vakantie geweest, maar dat was geloof ik wel algemeen bekend hoor,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:17 schreef DinoPK het volgende:
De modjes hebben het topic op slot gegooid (volkomen terecht trouwens), en ik had een heel verhaal klaar in de tussentijd (wat dus niet gepost kon worden)? Lijkt mij toch logisch uit mijn verhaal.. zal wel aan mij liggen
Jij snapt er nog steeds niet veel van hehquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:59 schreef capibar het volgende:
[..]
dus je vind het raar dat je niet meer kan posten als een topic op slot zit?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:54 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Zie je wel dat die slowchat topics geestdodend werken
quote:- snapuhetnu?
Donequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:26 schreef SailingAce het volgende:
Mening gevraagd van mod: [Xbox] Halo 2 [Deel 3]
Je hebt ook wel een punt.. Maar blijkbaar riep het zulke heftige reacties op dat dit een soort van tijdelijke tussenoplossing is om er voor te zorgen dat de HALO 2 topics niet keer op keer verkracht worden door heen er weer geflame. Zeggen dat je het een leuk spel vindt is prima, maar om er uitgebreid over te gaan posten roept blijkbaar dit soort reacties op. Naja, dan moet er ingegrepen worden. Dat dit niet de meest ideale oplossing is ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Dag, je weet dat ik je hoog heb zitten maar je schiet echt door nu met Halo
Je zegt net al zelf dat het met alle games gebeurd maar omdat er nu wat users gaan blaten mag er niet meer over ervaringen gepraat worden totdat de game officieel uit is. Dat is echt belachelijk. Ik vind het juist leuk om te lezen hoe mensen de game vinden, ook al kan ik hem zelf nog niet spelen omdat ik mijn box niet mod. Je mag toch gewoon je mening geven over een spel?
Spoilers zijn een heel ander verhaal, hier zijn tags voor, maak dan een rule dat bij het weggeven van spoilers je een note krijgt etc.
En kom op mensen, het is "maar" een computerspel hoor.............
Ik begrijp jouw standpunt ook best hoor....maar mag ik een tip geven hoe dit te modden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een punt.. Maar blijkbaar riep het zulke heftige reacties op dat dit een soort van tijdelijke tussenoplossing is om er voor te zorgen dat de HALO 2 topics niet keer op keer verkracht worden door heen er weer geflame. Zeggen dat je het een leuk spel vindt is prima, maar om er uitgebreid over te gaan posten roept blijkbaar dit soort reacties op. Naja, dan moet er ingegrepen worden. Dat dit niet de meest ideale oplossing is ben ik wel met je eens.
Prima, maar zo is het dus altijd al.. En op een of andere manier werkt dat nuniet..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw standpunt ook best hoor....maar mag ik een tip geven hoe dit te modden?
Ervaringen over het spel mogen, zoals in alle topics...er mag niet over warez gepraat worden, dus geen links/tips weet ik het (op straffe van note). Screenshots mogen uiteraard (men weet niet wat voor versie van het spel de user bezit, perskopie etc) maar er worden in geen geval spoilers weggegeven worden (op straffe van note).
Ik ben ook niet iemand die xboxgames leecht maar ik ben uiteraard benieuwd naar spelervaringen!
Ik denk dat je alle users tevreden houd zo.....kan je daar wat mee?
* Doopy-X- heeft gister in een ander topic een friese studente gevraagd om te neuqen......zie je het gebeuren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:19 schreef speknek het volgende:
Ja, je weet inderdaad niet welke versie iemand in het bezit heeft, tenzij diegene drie posts daarvoor zegt hem even lekker te gaan downloaden.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:37 schreef speknek het volgende:
Ja. Je kunt best een lelijke eikel zijn en nog steeds spellen downloaden namelijk. (dat is zelfs een pré)..
Dat is namelijk best wel makkelijk.
Nee, de redelijkheid was wel weg na de 2de of 3de keer vragen of het wat normaler kon.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:44 schreef Rodie83 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een normale slowchat OP laten staan en kijken wat er gebeurd? Lijkt me heel redelijk.
Wat was er nou niet normaal aan? Met alle respect, stukjes geflame hebben altijd bij de slowchat gehoord. Dat degenen die de topic-reports creeren hier niet vooruit komen geeft dat alleen maar meer aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de redelijkheid was wel weg na de 2de of 3de keer vragen of het wat normaler kon.
Blijkbaar zijn mensen daar niet toe in staat,, Prima, maar dan moet je niet raar opkijken als iets wordt gesloten.
Overigens is het tot maandag, even alles tot rust laten komen.
Doe maar weer af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:14 schreef rockstah het volgende:
nou nou
* helm pakt
en die vriezer op de noodpool dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik ben zo koel als water uit de koelkast wat dat betreft
Heb je anders diverse malen laten merken op live, dat ik niet gediend bent van je shitmentaliteit, dan reageer je heel hypocriet met, hoezo ik heb toch niks gedaan, waarom doe je zo tegen... Dus...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
en met GinaG was gister dus alles leuk en aardig op live maar op fok liet ze pas blijken dat ze et niet leuk vond
dan heb jij dat topic niet begrepen...dat topic ging over mensen kicken omdat hun je stem niet mooi vonden...of kicken omdat je mensen neerschoot...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je anders diverse malen laten merken op live, dat ik niet gediend bent van je shitmentaliteit, dan reageer je heel hypocriet met, hoezo ik heb toch niks gedaan, waarom doe je zo tegen... Dus...
Gister had ik ook het idee dat jullie elkaar liepen op te jutten dan heeft het ook weinig zin om er tussen te komen, dat zou jij moeten weten gezien je ervaringen met de Gijsjes en de Nexiums...
Even om je geheugen op te frissen Kinderachtig gedrag tijdens gamen
Ten eerste heb ik niks over je moeder ''verzonnen'' je hebt zelf al eens de opmerking geplaatsd dat ze vaak achter de webcam zit en ten tweede ik ging sneller launchen om jullie geouwehoer niet te horen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lulquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:39 schreef speknek het volgende:
Oeps, ik heb per ongeluk een bericht gewist.
ik ben helemaal voor. een opmerking als 'na level 2 wordt het leuk' draagt helemaal niks bij aan de discussie.quote:Op zondag 17 oktober 2004 08:01 schreef Tain het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor een zero tolerance beleid qua warez op het moment. Iedereen die nu eigen gameplay ervaringen post in het Halo 2 topic heeft gewoon de geleechte versie. En ik heb het idee dat Maikuuuul(ofzo) en American_Nightmare toch alleen maar in dat soort topics posten om te stangen.
Dat heeft niks met warez te maken. Als iemand een spel "gewoon" eerder heeft dan jij kan je precies dezelfde posts verwachten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 08:01 schreef Tain het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor een zero tolerance beleid qua warez op het moment. Iedereen die nu eigen gameplay ervaringen post in het Halo 2 topic heeft gewoon de geleechte versie. En ik heb het idee dat Maikuuuul(ofzo) en American_Nightmare toch alleen maar in dat soort topics posten om te stangen.
nu wel. halo 2 is immers nog nergens uit. en ook als iemand bijvoorbeeld een NTSC versie een maand van te voren heeft hoef ik niks te horen. ik leef immers in een PAL land.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met warez te maken. Als iemand een spel "gewoon" eerder heeft dan jij kan je precies dezelfde posts verwachten.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met warez te maken.
Tsja, stel ik ben op vakantie van 11 november tot 18 november. Kom hier terug op fok!, lees het Halo2 topic en wordt dood gespoilerd. Is precies hetzelfde, want ik heb het spel nog niet. Of het nou warez is of niet, het idee is exact hetzelfde.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Aabgezien HALO2 nog niet uit is gaat dat in dit geval niet echt op,.
ik heb geen zin om tips van warezhoeren te krijgen en al helemaal niet om tips te geven aan warezhoeren. En dat vakantie voorbeeld, ja, je kan verwachten dat bijna iedereen dat spel op 11 november wel heeft en dan is zo'n topic er juist voor. Als je thuiskomt van vakantie ga je overigens meteen halo 2 spelen en niet in dat topic hangenquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:50 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tsja, stel ik ben op vakantie van 11 november tot 18 november. Kom hier terug op fok!, lees het Halo2 topic en wordt dood gespoilerd. Is precies hetzelfde, want ik heb het spel nog niet. Of het nou warez is of niet, het idee is exact hetzelfde.
Spijt me hoor, maar ik heb het idee dat het meer frustratie is van de game nog niet hebben dan een algemeen probleem van warez. (Afgezien daarvan is het zeer zelden zo dat de warez versie zoveel eerder te verkrijgen is dan de legale editie). En verder, het gaat hier om een gamesforum, hoe meer mensen over een game kunnen praten/tips geven/etc, des te beter.
Het idee is heel anders, het spel is nu nog niet uit, dus als ik dan in het halo 2 topic lees wat er gaat gebeuren dan is dat gewoon kut. Iemand anders zijn spelplezier bederven noem ik het.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:50 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tsja, stel ik ben op vakantie van 11 november tot 18 november. Kom hier terug op fok!, lees het Halo2 topic en wordt dood gespoilerd. Is precies hetzelfde, want ik heb het spel nog niet. Of het nou warez is of niet, het idee is exact hetzelfde.
Als het na de release zou zijn prima, maar ze zeggen eerst doodleuk dat ze het spel aan het downloaden zijn en dan moet iedereen dat maar normaal vinden?quote:Spijt me hoor, maar ik heb het idee dat het meer frustratie is van de game nog niet hebben dan een algemeen probleem van warez. (Afgezien daarvan is het zeer zelden zo dat de warez versie zoveel eerder te verkrijgen is dan de legale editie). En verder, het gaat hier om een gamesforum, hoe meer mensen over een game kunnen praten/tips geven/etc, des te beter.
Het idee is misschien hetzelfde, maar in dit geval gaat het sowieso om de warezversie. Dat argument gaat dus niet op. Verder gaat het in dit geval om 1 persoon. Dat is ook nogal een verschil..Niet?quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:50 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Lees de FAQ evenquote:Spijt me hoor, maar ik heb het idee dat het meer frustratie is van de game nog niet hebben dan een algemeen probleem van warez. (Afgezien daarvan is het zeer zelden zo dat de warez versie zoveel eerder te verkrijgen is dan de legale editie). En verder, het gaat hier om een gamesforum, hoe meer mensen over een game kunnen praten/tips geven/etc, des te beter.
Jaja. Kan je schijnheilig over doen, maar er zijn hier zat bezoekers die posten vanuit hun ervaringen met een warezversie, en dat hoeft helemaal niet erg te zijn, als ze het maar niet al te kenbaar maken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het idee is misschien hetzelfde, maar in dit geval gaat het sowieso om de warezversie. Dat argument gaat dus niet op. Verder gaat het in dit geval om 1 persoon. Dat is ook nogal een verschil..Niet?
[..]
Lees de FAQ even.
Maar aangezien dat nu wel heel duidelijk is dat het om de warezversie gaat hoeft dat niet eens.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:06 schreef Rodie83 het volgende:
als ze het maar niet al te kenbaar maken.
maar er word zoiezo te heftig gereageerd...kijk nu met halo2 is het overduidelijk...kgeef je volkomen gelijk..maar er word vaak echt te heftig gereageerd als iemand zegt : kheb die spel net gedownload maar ik zit vast in level 2 daar en daar...dan is het gelijk oprotten warez hoer...maar als hij gewoon zegt ik zit vast in level 2 daar en daar word er geen probleem gemaakt...je kan nooit weten of iemand iets koopt of iemand iets download...aleen zoals bij doom3 en bij halo 2 was het wel overduidelijk...quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar aangezien dat nu wel heel duidelijk is dat het om de warezversie gaat hoeft dat niet eens.
Ergo de regel uit de FAQ geldt waarin staat dat de warezversie niet wordt besproken. Period.
ik vind het ook geen probleem als iemand zijn console gemod heeft en dan import spellen speelt, maar als ie 2 posts daarvoor zegt dat ie hem gedownload heeft, dan is het toch wel logisch dat ie geen normaal antwoord krijgtquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar er word zoiezo te heftig gereageerd...kijk nu met halo2 is het overduidelijk...kgeef je volkomen gelijk..maar er word vaak echt te heftig gereageerd als iemand zegt : kheb die spel net gedownload maar ik zit vast in level 2 daar en daar...dan is het gelijk oprotten warez hoer...maar als hij gewoon zegt ik zit vast in level 2 daar en daar word er geen probleem gemaakt...je kan nooit weten of iemand iets koopt of iemand iets download...aleen zoals bij doom3 en bij halo 2 was het wel overduidelijk...
zolang je niet kenbaar maakt dat je hem gedownload hebt, dat je dus alleen je vraag stelt, prima. Maar iedereen weet nu zo langzamerhand wel dat er veel mensen zijn, die er niet van gediend zijn om te horen of een spel hebt gedownload.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
dat zeg ik ook...met halo 2 en doom 3 was het overduidelijk..ik doelde meer op mensen die nu zeggen : ik heb ninja gaiden gedownload wat moet ik doen in chapter 7....die worden ook gelijk helemaal afgezeken met dingen als warez hoe en dergelijke...en daar zit niemand op te wachten
want er zijn hier zat mensen die net alsof doen dat ze iets kopen en die mensen krijgen ook antwoord...je moet aleen niet voor de release al spoilers loslaten dan vind ik alles goed
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
HALO2 topic is weer opgeruimd. Tot aan de release zal ik dat ook blijven doen.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, ik zag um al.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:38 schreef Tain het volgende:
Daggla/Speknek: Bestaat er een site met gebruiksaanwijzing boekje van games?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik zag um al.
Hij is dicht..
Tnx,.
Het scheelt opruimen als je die maikuuuuul opruimt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verder niks tegen jou hoor, ik ben nu eenmaal een taalpurist in hart en nierenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:18 schreef Gamedemon het volgende:
En het scheelt een hoop irritaties als BMH niet constant spellen loopt af te zeiken die hij nog nog niet eens heeft en in plaats van M$ microsoft of MS zou zeggen
Een taalpurist die niet weet dat er een punt achter een zin komt?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Verder niks tegen jou hoor, ik ben nu eenmaal een taalpurist in hart en nieren
Die smiley vond ik wel voldoendequote:Op maandag 18 oktober 2004 18:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een taalpurist die niet weet dat er een punt achter een zin komt?.
het is een hele grote gele puntquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:02 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die smiley vond ik wel voldoende
Lijkt me sowieso de beste optie, maar dit was wel een hele dikke spoiler ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
MaddoxX
heeft een dikke spoiler geplaatst in het halo 2 topic...ik probeerde toch nog een keer in het topic te kijken maar dat moet ik maar laten tot 9 november
lijkt me beterquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
of [Xbox] Halo 2 (post een spoiler zonder spoiler tags en krijg een ban)
misschien ook een goed idee voor het GTA s.a. topic...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
(post een spoiler en krijg een ban)
Hij is al dicht,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:29 schreef pmponer het volgende:
Ik heb GTA SA. al gespeeld en wil er alles over kwijt topic!
en dit topic kan het of blijven bestaan en opgeruimd? Of gewoon dicht?
Ik heb dus maar besloten de FAQ eens door te lezen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
LEES DE FAQ EENS.
GEEN WAREZPOSTS.
Mee eens, dat kan niet, heb ik mij ook niet schuldig aan gemaakt.quote:Wat kan je hier NIET kwijt?
Warez requests (illegale software) en links naar (abandon) warez, patches, cracks, en andere illegale dingen.
Kan ik mij ook nog in vinden, maar het geven van een ervaring zonder ook maar met een woord te spreken over warez valt hier dus duidelijk niet onder.quote:Ook opscheppen over hoe stoer je wel niet bent met al je gekopieerde games wekt bij veel mensen irritatie op en wordt dus niet op prijs gesteld.
Dus het bespreken van het downloaden van een spel voor de release is ook niet toegestaan. Wederom vallen ervaringen daar niet onder.quote:Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel!
Mooi zo, dat interesseert mij ook niet, ik wil alleen ervaringen horenquote:Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download.
Inderdaad, ervaringen uitwisselen dus.quote:We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet en we gaan niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
dude, don't be a smartassquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef Aurelium het volgende:
Om het san andreas topic toch maar niet te vervuilen heb ik besloten naar dit topic uit te wijken.
[..]
[/quote]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef Aurelium het volgende:
[q] Kan ik mij ook nog in vinden, maar het geven van een ervaring zonder ook maar met een woord te spreken over warez valt hier dus duidelijk niet onder.
Je neemt het te letterlijk, het betreft hier niet alleen het bespreken van het downloaden, maar ook het bespreken van een gedownloade game. En de ervaringen doe je in dit geval op uit een spel dat is gedownload. Dus...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef Aurelium het volgende:
Dus het bespreken van het downloaden van een spel voor de release is ook niet toegestaan. Wederom vallen ervaringen daar niet onder.
quote:Dus, welk deel van de FAQ heb ik nu gemist?
Dat stukje dus.quote:Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel!
Wat zij zegt dus,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:55 schreef speknek het volgende:
Nouja niet te letterlijk, maar het is ambigu opgeschreven. 'Daarvan' kan inderdaad verwijzen naar het downloaden zelf, of het gedownloade spel.
Dat betekent dus dat jullie er geen rechten aan mogen ontlenen en wij wel.
GTA SA topicquote:Gravit - zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:18 profiel edit quote
Heb hem zelf niet gedownload maar heb me mensen ervoor. haha. Het is wel een goede versie ook, alles werkt en ziet er perfect uit. En ja doe maar jaloers met het zeiken over illegale versie als jullie hem al hadden waren jullie net zo blij.
*Gaat weer ff spelen.
Ik had het gezien, danke.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef mordradead het volgende:
Help! hij doet het niet (3)
miss nogwat met iemand anders
quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:16 schreef Rodie83 het volgende:
Hee Speknek, mag ik je zoenen?
Wist niet dat julliequote:Op maandag 25 oktober 2004 15:28 schreef speknek het volgende:
Ik vrees dat Daggla dan jaloers wordt Rodie.
Naja, het is eerder een aanwijzing dat er een centraal topic is..quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:39 schreef Gamedemon het volgende:
Daggla de Faq loopt nogal achter wat centrale topics betreftxbox deel 72 ofzo
Daggla ook goed?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:33 schreef HomerJ het volgende:
Speknek: Hier!!!!!
xbox Live: xbox wil geen verbinding maken
Is je stage zo saai danquote:Op maandag 1 november 2004 14:57 schreef Rodie83 het volgende:
Hee Daggla, mag ik je zoenen?
Ja hoor, mag ik ook weten waar ik dit aan verdiend heb?quote:Op maandag 1 november 2004 14:57 schreef Rodie83 het volgende:
Hee Daggla, mag ik je zoenen?
Tnx, je kan ze ook geen minuut alleen laten,quote:Op maandag 1 november 2004 18:12 schreef taart het volgende:
[Xbox] Halo 2, deeltje 4: The end of the waiting, has begun.
stop het voordat het te laat is!!!![]()
Nee, want dat is anoniem en niet publiekelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tnx!
Uhm topicreport?.
Ah, de schandpaal methode.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want dat is anoniem en niet publiekelijk.
Ja, dat gaat wat sneller.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:46 schreef speknek het volgende:
Had je z'n post gewist Daggla? Ik snapte al niet wat Roy bedoelde.
precies wat hij zegt, je moet verder in dat andere topic.quote:Op zondag 7 november 2004 23:05 schreef knowall het volgende:
Ik snap de sluitpost niet.
CYCLING MANAGER 3 versus CYCLING MANGER 4
Tong80 en Furby en andere mensen die elk bericht met dezelfde smiley beeindigen zijn irritant
Welke andere topicquote:Op zondag 7 november 2004 23:06 schreef capibar het volgende:
[..]
precies wat hij zegt, je moet verder in dat andere topic.
Cycling Manager 4quote:Op zondag 7 november 2004 23:08 schreef knowall het volgende:
[..]
Welke andere topic
Ik zal altijd Robin blijven denk ik.quote:Op zondag 7 november 2004 23:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Cycling Manager 4
Oke die had ik even gemistquote:Op zondag 7 november 2004 23:13 schreef speknek het volgende:
Cycling Manager 4
Deze. Dat was een centraal cycling manager 4 topic, dus daar kun je ook vragen of ie beter is dan deel 3.
Daar zijn ze al bijna een half jaartje meebezig. Met weinig resultaat. Erg jammer, want er was een tijd dat de slowchat (voor en rond de zomer) nog leuk, bijna interassant was waar men zich meer bezig hield met games dan met newbie bashen...quote:Op zondag 21 november 2004 12:58 schreef Khadgar het volgende:
Jongens kan er wat gedaan worden aan die bagger slowchat hier?
We cool, we cool.quote:Op zondag 21 november 2004 20:29 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
You ain't got no problem, Mzraki. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggaz out and wait for the spek who should be coming directly.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef speknek het volgende:
Persoonlijk ben ik er dan ook gewoon voor de gam sc weer alleen over games te laten gaan. En dan start de vaste kliek maar een topic in onzin waar ze kunnen vertellen dat ze een tosti aan het maken zijn.
Ja, maar dat wordt meestal al gedaan in de topics van [desbetreffende game/console].quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef speknek het volgende:
Persoonlijk ben ik er dan ook gewoon voor de gam sc weer alleen over games te laten gaan. En dan start de vaste kliek maar een topic in onzin waar ze kunnen vertellen dat ze een tosti aan het maken zijn.
De opzet is inmiddels al helemaal verdwenen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
aan de rest en de opzet van de slowchat.
Nee, je kunt mensen niet geen toegang weigeren tot een bepaald topic.quote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef pkwarts het volgende:
of misschien alleen users toelaten die ook daadwerkelijk buiten de slowchat om in GAM posten.
Tijd voor een [GAM] Slowchat 2.0. Gewoon weer overnieuw beginnen met een OP die goed in elkaar steekt, wat herkenning oproept, duidelijk (omgangs)regels, waarvoor de slowchat wel/niet bedoeld is en nieuwe afspraken.quote:Op zondag 21 november 2004 22:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De opzet is inmiddels al helemaal verdwenen..
Dan laat je het onder de baggeren categorie vallen, waarschuw ze 1x en dan bannen. In ONZ wordt dat gezien als een legitieme reden om users te bannen, dus hier kan het ook (werken).quote:Op zondag 21 november 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, je kunt mensen niet geen toegang weigeren tot een bepaald topic.
Iedereen heeft recht om te posten waar ie wil.
Ik probeer het ook altijd te doen, maar in LIF hoeven ze veel minder dubbele topics te sluiten (gisteren waren het er alleen al twaalf, ten opzichte van een bij LIF). De helft van m'n foktijd lijkt tegenwoordig wel in het sluiten van dubbele topics te zitten. En als je elke keer zelf moet zoeken kun je daar wel eens narrig van worden, dan mag de persoon in kwestie dat ook wel doen.quote:Op maandag 22 november 2004 15:34 schreef Markster het volgende:
Ik vind dat jullie je sluitposts wat duidelijker kunnen maken. Jullie geven lang niet altijd een linkje en een rede erbij.
In LIF wordt dat heel goed gedaan, en ik vind dat dan ook een voorbeeld..
Zo zag ik Daggla net een CSvraag sluiten met de opmerking dat er al een CS topic was. Maar er zat geen link bij. Nieuwe users, of mensen die gewoon niet veel komen, weten dat allemaal niet, en ik vind dat je ze wel mag helpen.
Search en FAQ staan er niet voor Jan Lul hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 15:34 schreef Markster het volgende:
Ik vind dat jullie je sluitposts wat duidelijker kunnen maken. Jullie geven lang niet altijd een linkje en een rede erbij.
In LIF wordt dat heel goed gedaan, en ik vind dat dan ook een voorbeeld..
Zo zag ik Daggla net een CSvraag sluiten met de opmerking dat er al een CS topic was. Maar er zat geen link bij. Nieuwe users, of mensen die gewoon niet veel komen, weten dat allemaal niet, en ik vind dat je ze wel mag helpen.
Ja, begin maar vast bij mij. Spekje is al bezet.quote:Op maandag 22 november 2004 15:57 schreef innepin het volgende:
Mag ik hier ook GAM modjes adoreren als ik verder niks in GAM te zoeken heb?![]()
Sorry voor het botte antwoord.quote:Op maandag 22 november 2004 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Search en FAQ staan er niet voor Jan Lul hoor.
Alleen in stilte.quote:Op maandag 22 november 2004 15:57 schreef innepin het volgende:
Mag ik hier ook GAM modjes adoreren als ik verder niks in GAM te zoeken heb?![]()
Er wordt terug gebukkaketquote:Op maandag 22 november 2004 16:17 schreef innepin het volgende:
Wordt hier trouwens ook teruggeadoreerd dan?
Niet zozeer in dit topic, maar voor de rest sta ik open voor een hoop dingen hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 16:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Wordt hier trouwens ook teruggeadoreerd dan?
In je mand Spekje.quote:Op maandag 22 november 2004 16:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Er wordt terug gebukkaket.
In stilte?quote:Op maandag 22 november 2004 16:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Zullen we een adoreer-in-stilte club oprichten, q?
Zijn wij dames hier zeldzaam? En zo ja (woah wat ontopic!) zou er een manier zijn om meer dames naar GAM te lokken?quote:Op maandag 22 november 2004 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In je mand Spekje.
Gedraag je als er dames zijn in GAM..
De vraag is of dat uberhaupt wel gewenst is met al die puberende jochies hier.quote:Op maandag 22 november 2004 16:30 schreef innepin het volgende:
zou er een manier zijn om meer dames naar GAM te lokken?
Ik snap wel dat het vrij irritant is, en ik hou ook niet bij hoeveel topics er dubbel zijn. (kom niet zoveel in GAM)quote:Op maandag 22 november 2004 16:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik probeer het ook altijd te doen, maar in LIF hoeven ze veel minder dubbele topics te sluiten (gisteren waren het er alleen al twaalf, ten opzichte van een bij LIF). De helft van m'n foktijd lijkt tegenwoordig wel in het sluiten van dubbele topics te zitten. En als je elke keer zelf moet zoeken kun je daar wel eens narrig van worden, dan mag de persoon in kwestie dat ook wel doen.
Dat is waar, maar staat daar ook in waar wat moet?quote:Op maandag 22 november 2004 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Search en FAQ staan er niet voor Jan Lul hoor.
Dan is de vraag, moet je dan wel op je werk modereren als je er eigenlijk geen tijd voor hebt ?quote:Op maandag 22 november 2004 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry voor het botte antwoord.
Ik zat op m'n werk en heb dan wel andere dingen te doen dan linkjes te zoeken voor dubbeltopics..
Zelfs een newbie kan weten dat op een forum met zoveel mensen er vast wel een topic over CS is.quote:Op maandag 22 november 2004 17:01 schreef Markster het volgende:
Dat is waar, maar staat daar ook in waar wat moet?
Mijn baas vindt vast van niet,quote:Dan is de vraag, moet je dan wel op je werk modereren als je er eigenlijk geen tijd voor hebt ?
Ik ben voor.quote:Op maandag 22 november 2004 16:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Zullen we een adoreer-in-stilte club oprichten, q?
Zo dat duurde nog vrij lang voordat die dicht gingquote:Op maandag 22 november 2004 19:38 schreef peristilius het volgende:
Voor het geval het niet was opgevallen
Games
Hier mag wel een slotje op(en t liefst een ban erbij
)
Volgens mij ben je hier verdwaald.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:57 schreef Thomper het volgende:
Knuvvel..![]()
Mag ik morgen voor mijn verjaardag een knuffel terug..![]()
Maar ik heb ze zo lief.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier verdwaald.![]()
Toch is de sfeer in de hele topic door die berichten nu verziekt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:57 schreef speknek het volgende:
Ja, dat kan. Maar waarom?
Ze leiden niet af van de discussie, want die is er niet.
Gelijk heeft ie. Als er een ruzie uitbreekt is de rest van de reacties ook wat bedompter en is het moeilijk om gewoon een normaal onderwerp te starten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Toch is de sfeer in de hele topic door die berichten nu verziekt.
mwah een paar mensen verpesten het topic voor een grote groep. Dat die paar mensen dat nu leuk vinden...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet de SC maar gewoon zo blijven. Een aantal mensen vind het blijkbaar leuk zo, en een aantal niet. Nou, so be it. De discussie is wel gevoerd eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar goed, het 'gezeur' om het SC topic dateert al vanaf de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |