Wat ik bij het begin meteen instel is de optie om alle stylen te bouwen. Standaard staat het op 1 style die om de 5 jaar wisselt.. Na aanpassing zou je meer verschillende gebouwen moeten krijgenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:07 schreef Rag het volgende:
leuk dat er nog een topic over sc4 is, heb na aanleiding hiervan 't weer eens een paar uur lopen spelen... En ben weer op een syndroom gestuit, pcies waardoor ik vorige keer ben gestopt. Al m'n stadjes beginnen op een of andere manier steeds op elkaar te lijken =/
Gaaf, bedankt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:13 schreef blieblie het volgende:
Hier kan je oppie's canalset downloaden![]()
http://www.simcitycentral.net/files/index.php?category=6
Had 'm meestal bij mij altijd op Europese en Houston bouwstijl staan. Maar ben nu gestopt met 't bouwen van eindeloze grote steden... Ik probeer nu de meest idealistische dorpjes te maken, en op een of andere manier... is dat een stuk leuker om't te doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat ik bij het begin meteen instel is de optie om alle stylen te bouwen. Standaard staat het op 1 style die om de 5 jaar wisselt.. Na aanpassing zou je meer verschillende gebouwen moeten krijgen
De electriciteit moet je in stad a doortrekken naar de grens met stad b. Daarna ga je naar stad b en sluit je deze aansluiting aan op je net. Nu kan je als stad b energie gaan kopen van stad a (of andersom), mits stad a genoeg energie over heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:26 schreef BLADEZZ het volgende:
Zo zijn nog aardig wat mensen die dit spel spelen. Ik heb het al heel lang maar nooit echt gespeeld. Laatst Rush Hour aangeschaft en nu ben ik begonnen met spelen.
Ik heb een vraagje: Hoe kan je contracten sluiten met buursteden? Het land naast mijn huidige stad is ook al bebouwd maar hoe kan ik nu met mijn huidige stad bijv. een elektriciteits contact sluiten met de buurstad?
Alvast bedankt
hehe,quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:54 schreef Quintony het volgende:
blergh, ik krijg hem niet geinstalleerd.
probleem is dat mijn sc4 is een europeese en mijn rush hour is amerikaans. Er staat nergens op de doos dat er een specifieke taal of regio nodig is. Als ik nu rush hour installeer krijg ik bij het starten de melding dat ik de cd erin moet leggen, terwijl die erin lag.
zucht...
Volgens mij kan dat niet? Om in te stellen hoe lang het duurt voordat ze wisselen of allemaal tegelijk bouwen: Dat zit in het menu bij die 6 blauwe knoppen onderin, waar je ook naar je grafieken enzo kunt kijken. Het knopje met de hijskraan en de driehoek er op moet je hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:04 schreef trigt013 het volgende:
hoe wissel je de bouwstijlen, waar staat die optie
Ik dacht dat er wel een tutorial van was. De grijstinten bepalen de hoogte, als je dus met de goeie kleurtjes grijs tekent kan je iets maken wat je zou willen hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:31 schreef shinoda het volgende:
is er een manier om makkelijker zo'n hele regio te maken?
k heb net op internet gezocht naar een of andere terrein tool ofzo , maar kan nergens iets vinden.....
Vermoedelijk bedoel je deze:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat er wel een tutorial van was.
Het is m niet, maar die is ook ok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vermoedelijk bedoel je deze:
http://www.sc4ever.com/kn(...)cid.45,cid.49,cid.47
jah , hey frollo , dank je wel voor deze link.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vermoedelijk bedoel je deze:
http://www.sc4ever.com/kn(...)cid.45,cid.49,cid.47
Mijn SimCity kan ik in wel 10 talen installeren, waaronder Nederlands. Ik kies meestal zelf Engels maar dat zal net een andere install zijn geweest waarvan die screens zijn gemaakt. Me Rush Hour heb ik gewoon gekocht hier en is Nederlands, toch behoudt SC4 de engelse setting na installeren..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:58 schreef Conflict het volgende:
Hee Atreidez , mede simcity koning...
Vertel eens hoe jij dat doet, de ene keer een Nederlandstalige en de andere keer een Engelse versie gebruiken....
Dat wil ik ook!!!
Ehhh, gele bussen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef Kleibintje het volgende:
Even een kleine update:
16k voorbijMét een van mijn favo mods erop, zoekt en gij zult vinden.
Atreidezquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het is m niet, maar die is ook ok.
Frollo
Neen, maar bekijk de gebouwen eens goed.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:06 schreef Atreidez het volgende:
Ehhh, gele bussen?
SimCity gaat voor mijn gevoel wel wat meer tijd in zitten, ik kan best vlot een stadje bouwen dat winstgevend is, maar voordat ie echt mooi is, zijn we wel heel wat tijd verder, zeker omdat ik de tijd er meestal niet voor heb.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:54 schreef Atreidez het volgende:
Ze hebben weleens Rollercoaster Tycoon tournaments.. Valt zoiets met SC niet te doen? Ik bedoel zeg maar iedereen een zelfde grote map, gewoon vlak, geen water.. En dan wie de mooiste stad bouwt. Deskundige jury kunnen we later altijd nog wel vinden. Zou wel een motivatieboost zijn als dit gerealiseerd kan worden
Uhm... dat ene gebouw in het midden?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:13 schreef Kleibintje het volgende:
[..]
Neen, maar bekijk de gebouwen eens goed.
Zal ik je wat vertellen? Ik heb al 4 maanden geen SC4 meer gespeeldquote:SimCity gaat voor mijn gevoel wel wat meer tijd in zitten, ik kan best vlot een stadje bouwen dat winstgevend is, maar voordat ie echt mooi is, zijn we wel heel wat tijd verder, zeker omdat ik de tijd er meestal niet voor heb.
Ook interessant: Wil je een hele regio bouwen of gewoon 1 stad? Laatste lijkt me wel het haalbaarst.
Maar als het zo ver is, ben ik zeker van de partij!
Ik doe meequote:Op woensdag 1 september 2004 11:54 schreef Atreidez het volgende:
Ze hebben weleens Rollercoaster Tycoon tournaments.. Valt zoiets met SC niet te doen? Ik bedoel zeg maar iedereen een zelfde grote map, gewoon vlak, geen water.. En dan wie de mooiste stad bouwt. Deskundige jury kunnen we later altijd nog wel vinden. Zou wel een motivatieboost zijn als dit gerealiseerd kan worden
quote:Op woensdag 1 september 2004 11:54 schreef Atreidez het volgende:
Mee-doet-enzoquote:Op woensdag 1 september 2004 11:54 schreef Atreidez het volgende:
Check de link in deze postquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik wil nu een nieuw regio zelf creeren. Hoe doe ik dat ook al weer??
Kan toch ook wel in dit topic? Dan blijft dit topic tenminste een beetje hoog in de lijst staan. Anders heb je twee topics die de helft van de tijd onvindbaar zijn .quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zal ik dan (als er genoeg animo is voor een contest.) een nieuwe SC4 & SC4RH Contest topic maken?
Maar dan krijg je wel een rommeltje met posten in 1 topic. Nu kan je zien dat je (als ik een contest topic maak) zien waar je moet zijnquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:35 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Kan toch ook wel in dit topic? Dan blijft dit topic tenminste een beetje hoog in de lijst staan. Anders heb je twee topics die de helft van de tijd onvindbaar zijn .
Jawohl, onze eigenste beste Appie Heijn, zie tekentje op dak. Ik vind het zelf een topmod. Opzich is ie niet zo uniek, maar ik vind em gewoon heftig.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Uhm... dat ene gebouw in het midden?
Schattig! Zeker, ik keek naar het plaatje en dacht precies wat je er onder schreef. Maar, rode wegen? Hoe werkt dat? Je jachthaven is trouwens ook erg goed.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:50 schreef Rag het volgende:
Nah, één vaag plaatje, (ging even wat fout =/)
[afbeelding]
Kleine wijkjes met zo'n rontonde aan't eind zijn schattig
Ziet er zeker gaaf uit!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:15 schreef Kleibintje het volgende:
[..]
Jawohl, onze eigenste beste Appie Heijn, zie tekentje op dak. Ik vind het zelf een topmod. Opzich is ie niet zo uniek, maar ik vind em gewoon heftig.
[..]
Jup, dat klopt. Het is een speciale MOD die ervoor zorgt dat de wegen veranderen bij de welvaart van de omliggende bewoners. $$$-huizen krijgen rode wegen, terwijl $-huizen soms modderwegen krijgen. Het is een leuke Mod, deze komt overigens ook weer van simtropolis.com. Helaas ben ik wel de naam van die Mod kwijt ben, ook in m'n plugin map wordt ik er niet wijzer uit welke Mod 't ook weer was. Je krijgt 'm nog van me tegoedquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:15 schreef Kleibintje het volgende:
Schattig! Zeker, ik keek naar het plaatje en dacht precies wat je er onder schreef. Maar, rode wegen? Hoe werkt dat? Je jachthaven is trouwens ook erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |