Hey, ik wil NIETS met die lelijkerd doen, alleen KILLEN.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:25 schreef Chapter_V het volgende:
thoojs is gewoon een lelijke kerel go get me tiger euh horse :p
Ja, ik wilde een nieuwe openen maar had ook geen mooie OP, dus ik dacht ik wacht op DaFan, sorryquote:Op donderdag 23 september 2004 15:00 schreef Rahl het volgende:
de OP komt later wel...
Ik heb zojuist mijn DIShonour point aan Lin gegeven, hij is hard achteruit gegaan met zijn punten, heeft er iets van 50 verloren. Maarja kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:21 schreef Spellbound het volgende:
haha
Time: 23-09 @ 13:01:23
Subject: Promoted
You have been promoted to Pickpocket. Your family provided you with a promotion money of $44,962
wel lelijk van die honor points nu..
ik had er 5, nu staan er nog maar 3 die bijgeschreven zijn, en ik heb er maar 2!!!!
en dat terwijl ik geen dishonor point heb gehad
nog meer mensen met fouten?
Echt geweldig nieuws vandaag!!!quote:He kissed his wife goodbye,
Minutes later people heared her cry,
He threw the wrong dice,
Got shot in the head twice,
She never knew why.
In memoriam: Lin
ik ben ff niet op IRC en BAM!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:41 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Echt geweldig nieuws vandaag!!!
lolquote:Op donderdag 23 september 2004 16:00 schreef White__Tiger het volgende:
User: Aniki
Rank: Bruglione
Don of: Outfit
The Chicago Bulletfactory is/was property of Vaffanculo
It is now under the protection of Outfit & Gotti and their Bloods
A few things I should mention:
1) I did not kill Lin
2) Outfit did not kill Lin
3) Gotti did not kill Lin
4) I dont know who killed Lin
Respect.![]()
![]()
32quote:Op donderdag 23 september 2004 16:50 schreef DaFan het volgende:
Nou feli. Daarvoor zijn er wel eerst 32 man afgeschoten. Anders was jorryt namelijk nooit don geworden![]()
hmpfquote:Op donderdag 23 september 2004 16:50 schreef DaFan het volgende:
Nou feli. Daarvoor zijn er wel eerst 32 man afgeschoten. Anders was jorryt namelijk nooit don geworden![]()
nah je had heus wel ooit don gewordenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:14 schreef jorryt het volgende:
[..]
hmpf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |