Bij 255 post is ie toch altijd "vol"?quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:33 schreef Wendigo het volgende:
beetje jammer van de titel idd.
Btw 20 is nog geeneens vol.
Hier op Fok geld niet vol=vol maar vol=255quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:39 schreef Wendigo het volgende:
neuh er word nog gepost dus...
Dat was vroeger, nu is dat 301quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:43 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Hier op Fok geld niet vol=vol maar vol=255om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOL, kijk ook eens wie Don daarvan is ...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef Wendigo het volgende:
http://www.alexiasoft.nl/omerta/stats.html
Have fun, vaffanculo is er alweer zie ik
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:43 schreef GUBO het volgende:
[..]
LOL, kijk ook eens wie Don daarvan is ...
Ben je echt zo n00b of doe je het expres ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:05 schreef Doracfas het volgende:
Thoojs, maar Messina is uitgestorvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, lijkt me nogal logisch dat het optie 2 is...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:06 schreef GUBO het volgende:
[..]
Ben je echt zo n00b of doe je het expres ?
Ja sorry, ik dacht dat 255 posts vol wasquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:43 schreef iefow het volgende:
Kan er de volgende keer gewacht worden met een nieuw topic totdat de vorige ECHT vol isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dit is verwarrendJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Liev doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:06 schreef GUBO het volgende:
[..]
Ben je echt zo n00b of doe je het expres ?
Ach zo krijgen we deze ook wel vol, gewoon daarover blijven zeurenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:43 schreef iefow het volgende:
Kan er de volgende keer gewacht worden met een nieuw topic totdat de vorige ECHT vol isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dit is verwarrendJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Your wish is our command !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Liev doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn god!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:28 schreef Da_Koen het volgende:
Hier een chatlog over de vorderingen:
http://www.alexiasoft.nl/omerta21/%23crew-log.pizzaria.nl.txtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop