52,5% Pickpocket en nog steeds geen auto gejat!
quote:Nee
Op zondag 18 januari 2004 20:36 schreef Piro het volgende:
Whehehe, zit jij ook in irc?
#gam.
Hoe begin ik
In het begin zal het nog wel eens gebeuren dat je even (paar minuten hooguit) de gevangenis ingaat omdat je wordt opgepakt. Je kan er voor kiezen om je straf uit te zitten (en het begin zijn de straffen niet zo lang dus dit is wel aan te raden), maar je kan je ook vrij kopen. In het begin is het nogal frustrerend, je kansen zijn 0, geen crime lukt, je komt constant in de gevangenis en als je eens wat lukt, verdien je een paar dollar. Maar na een dagje merk je dat je kansen aardig zijn gestegen, en je steeds meer verdient, tot na een paar dagen spelen ineens 60.000 dollar verdient aan het jatten van een auto. Het is dus even doorploeteren in het begin, maar daarna gaat het heel hard. Ook kan je dan drank gaan smokkelen, om het echte grote geld te verdienen.
Het sleutelwoord is dus even doorzetten.
Er zijn ook families, op dit moment pas vijf, die ook nog eens een verbond hebben maar als het er meer zijn geworden en ze zijn gegroeid zal er ongetwijfeld oorlog ontstaan, en zullen er slachtoffers gaan vallen, je kan namelijk ook mede-spelers vermoorden. In de test-versie van het spel, die iets van twee weken heeft gedraaid, is dat ook gebeurd en ook nu zijn de eerste doden al gevallen.
quote:4x klikken is ook zo'n moeite.
Op zondag 18 januari 2004 20:42 schreef motown het volgende:
Vriendelijk verzoek: of jullie in elk deel in de beginpost even een toelichting kunnen plaatsen, net als bij de meeste andere centrale topics? Ik heb langs alle vier de delen terug moeten surfen alleen maar om te kijken waar dit topic in hemelsnaam over ging.
quote:Bescherming?
Op zondag 18 januari 2004 20:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
14000 en een beetje nu. Auto verkocht, bescherming gekocht, wapen gekocht en 5300 weggeven.
Ik heb nu die Kickbox skill maar wil wel graag een stiletto of iets in die richting
quote:Ja, en een stukje tekst cut&pasten is kost echt teveel tijd, hoor. Jij wil natuurlijk de eerste zijn die het volgende topic opent (dat is kennelijk "kewl") en dan kunnen twee seconden tijd al het verschil maken.
Op zondag 18 januari 2004 20:51 schreef Piro het volgende:[..]
4x klikken is ook zo'n moeite.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 18-01-2004 21:14]
Eindelijk................
quote:Posticon
Op zondag 18 januari 2004 21:13 schreef motown het volgende:[..]
Ja, en een stukje tekst cut&pasten is kost echt teveel tijd, hoor. Jij wil natuurlijk de eerste zijn die het volgende topic opent (dat is kennelijk "kewl") en dan kunnen twee seconden tijd al het verschil maken.
quote:Sell kickbox, koop nieuwe.
Op zondag 18 januari 2004 21:12 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk een ander wapen kopen?Ik heb nu die Kickbox skill maar wil wel graag een stiletto of iets in die richting
quote:Bedankt
Op zondag 18 januari 2004 21:17 schreef Piro het volgende:[..]
Sell kickbox, koop nieuwe.
quote:Body armor
Op zondag 18 januari 2004 20:59 schreef Piro het volgende:[..]
Bescherming?
quote:Lomp ding is dat man
Op zondag 18 januari 2004 21:17 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Ha! Een Buck Y Job, 40.000 derbij
quote:Hij heeft me wel een Browning geweer met 1 kogeltje opgeleverd
Op zondag 18 januari 2004 21:21 schreef Piro het volgende:[..]
Lomp ding is dat man