Wat is Omerta
Omerta is een online webgame dat zich afspeelt tijden het hoogtij van de Italiaanse maffia in de jaren 30. Je kan geld verdienen door o.a. winkels bestelen, auto's jatten en illegale dingen smokkelen. Als je het goed doet kan je zelfs een misdaadfamilie beginnen en met meerdere mensen georganiseerde misdaad plegen, zoals de stadsbank overvallen.
De site is: http://www.barafranca.com/
Hoe begin ik
In het begin zal het nog wel eens gebeuren dat je even (paar minuten hooguit) de gevangenis ingaat omdat je wordt opgepakt. Je kan er voor kiezen om je straf uit te zitten (en het begin zijn de straffen niet zo lang dus dit is wel aan te raden), maar je kan je ook vrij kopen. In het begin is het nogal frustrerend, je kansen zijn 0, geen crime lukt, je komt constant in de gevangenis en als je eens wat lukt, verdien je een paar dollar. Maar na een dagje merk je dat je kansen aardig zijn gestegen, en je steeds meer verdient, tot na een paar dagen spelen ineens 60.000 dollar verdient aan het jatten van een auto. Het is dus even doorploeteren in het begin, maar daarna gaat het heel hard. Ook kan je dan drank gaan smokkelen, om het echte grote geld te verdienen.
Het sleutelwoord is dus even doorzetten.
Er zijn ook families, op dit moment pas vijf, die ook nog eens een verbond hebben maar als het er meer zijn geworden en ze zijn gegroeid zal er ongetwijfeld oorlog ontstaan, en zullen er slachtoffers gaan vallen, je kan namelijk ook mede-spelers vermoorden. In de test-versie van het spel, die iets van twee weken heeft gedraaid, is dat ook gebeurd en ook nu zijn de eerste doden al gevallen.
Leuke openingspost
Ja gejat van GoT
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Koen op 18-01-2004 14:59]
quote:Dit spel is niet zo'n simpel flash spelletje en het is soms toch wel handig om zo samen een OC te regelen. Anders staat het IEgames topic dadelijk voor over Omerta
Op zondag 18 januari 2004 14:57 schreef mordradead het volgende:
hier was al een topic van en die is op slot omdat dit in het grote online games topic ofzo moest, btw wel leuk spelletje maar het duurt zo lang
quote:weet ik, ik ben al soldier
Op zondag 18 januari 2004 15:00 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Dit spel is niet zo'n simpel flash spelletje en het is soms toch wel handig om zo samen een OC te regelen. Anders staat het IEgames topic dadelijk voor over Omerta
quote:maak eens wat screenies
Op zondag 18 januari 2004 15:04 schreef ChaoZzZzz het volgende:
Grappig, ik ga het nu ook spelen
quote:ok, jou moet ik dus te vriend houden
Op zondag 18 januari 2004 15:06 schreef Platina het volgende:
Ik ben 85% Soldier, Heb het vliegtuig van 1 miljoen al in bezit en ben momenteel bezig geld te krijgen aangezien ik net 250k vergokt heb. Gelukkig heb ik veel hooggeplaatste vrienden die mij wel kunnen helpen met het killen van mensen die mij niet aan staan. mijn ingame nick is overigens hetzelfde. Owhja een tip voor de beginners, speel zo onopvallend mogelijk.
quote:momentje
Op zondag 18 januari 2004 15:05 schreef vosss het volgende:[..]
maak eens wat screenies
quote:jaaa
Op zondag 18 januari 2004 15:10 schreef Inquistor87 het volgende:
Laten we een Fok! Familia maken
quote:Ben je wel echt lang mee bezig.......
Op zondag 18 januari 2004 15:11 schreef mordradead het volgende:[..]
jaaa
Misschien kan iemand een lijstje maken met iedereen van Fok! en later een familia starten?
quote:daar heb je idd wel een miljoentje voor nodig dus.. storten maar
Op zondag 18 januari 2004 15:14 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Ben je wel echt lang mee bezig.......
Of je moet natuurlijk geluk hebben in de loterij
quote:in de op lijkt me het beste: tot nu toe inquistor, mordradead, dakoen (?), uili(?), platina(?)
Op zondag 18 januari 2004 15:14 schreef Inquistor87 het volgende:
Nick = Inquistor
Misschien kan iemand een lijstje maken met iedereen van Fok! en later een familia starten?
quote:Nee, TonyVersace
Op zondag 18 januari 2004 15:15 schreef mordradead het volgende:[..]
in de op lijkt me het beste: tot nu toe inquistor, mordradead, dakoen (?), uili(?), platina(?)
Nog een EE nodig die over een uurtje in Chicago kan zijn.
quote:die dan
Op zondag 18 januari 2004 15:20 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Nee, TonyVersace
Nog een EE nodig die over een uurtje in Chicago kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |