abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22619821
Way to go Microsoft!

ahum...
pi_22620470
hij is idd gelekt :

Halo_2_DVD9_PAL_XBOXDVD-DiFFUSiON

edit: The audio is only in french but the subtitles are avaiable and will be set by default to your xbox language setting.

nog een edit: dit lijkt me dus niet een microsoft probleem
pi_22622770
hopelijk komen er genoeg toernooien voor dit spel.. heb er zin in
pi_22624460
Iemand 'm al gespeeld?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:39:13 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_22624874
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Iemand 'm al gespeeld?
Ja verziek dit topic alvast met spoilers.
The truth was in here.
pi_22624893
Ik ga hem niet downen das voor echte sukkels..DE ECHTE HALO FAN koopt hem in de winkel.
master chief
pi_22625071
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:40 schreef Gimeone2 het volgende:
Ik ga hem niet downen das voor echte sukkels..DE ECHTE HALO FAN koopt hem in de winkel.
of download em eerst en koopt em naderhand
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_22625102
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:51 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

of download em eerst en koopt em naderhand
pi_22625145
Ik ga 'm vannacht downloaden en dan morgen ff uitproberen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_22625198
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ga 'm vannacht downloaden en dan morgen ff uitproberen.
ik ben idd ook wel heel erg benieuwd het kriebelt me echt
pi_22625379
ik ZOU hem ook kunnen downloaden, en aangezien mijn xbox omgebouwd is... ook nog kunnen spelen, MAAR het is Godverdommmmmme wel HALO 2, dus wacht ik netjes en geduldig tot 11 November.

XBOX live heb ik vandaag aangeschaft, zometeen maar eens proberen
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:11:45 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_22625463
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:07 schreef StrikeAnywhere het volgende:
MAAR het is Godverdommmmmme wel HALO 2, dus wacht ik netjes en geduldig tot 11 November.
Ja als DAT spel al niet eens heilig voor je is... dan verdien je inderdaad geen games te spelen, dan ga je lekker met je piemeltje spelen of je puisten uit drukken.
The truth was in here.
pi_22625513
Bovendien in het frans, wat de game niet echt ten goede komt.
pi_22625696
quote:
wat die 2 mensen hier boven zeggen
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_22626340
Goedzo, kots op de warez-stakkers
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22626896
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja als DAT spel al niet eens heilig voor je is... dan verdien je inderdaad geen games te spelen, dan ga je lekker met je piemeltje spelen of je puisten uit drukken.
Dat is inderdaad nog leuker (dat met dat piemeltje). Ik vind gamen ook niet zo erg leuk.. voor een keer is het wel leuk, zo met een paar maten, maar voor de rest vind ik 't alleen leuk om af en toe es een game te spelen die nog niet in de winkel ligt. Dat doe ik dan 3 keer en dat was 't dan. Zo ook met Halo 2.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:28:09 #167
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22627396
We want spoilers!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:10:07 #168
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22628467
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:28 schreef BMH het volgende:
We want spoilers!
Wat ik heb gehoort

MEGA SPOILER!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:39:30 #169
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_22630891
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat ik heb gehoort

MEGA SPOILER!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_22632432
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat ik heb gehoort

MEGA SPOILER!
SPOILER
vage shit! ik wil gewoon de master chief zijn
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:42:06 #171
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_22635134
edit- praten over warez

[ Bericht 91% gewijzigd door speknek op 15-10-2004 13:07:38 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 08:04:52 #172
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_22635212
He gelukkig nu krijgen we weer mesnen die blij zijn dat ze breedband hebben of op het werk een leuke verbinding...

Weet je wat jullie moeten gaan doen? Lekker Halo 2 spelen en geen spoilers posten. Dan bederf je het niet voor de mensen die op de release wachtten.
Drop you like an ill, bad habit
pi_22635276
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 08:04 schreef pmponer het volgende:
He gelukkig nu krijgen we weer mesnen die blij zijn dat ze breedband hebben of op het werk een leuke verbinding...

Weet je wat jullie moeten gaan doen? Lekker Halo 2 spelen en geen spoilers posten. Dan bederf je het niet voor de mensen die op de release wachtten.
het verhaal kunnen ze niet spoileren :
pi_22635395
oke dit topic wordt nu ook al overspoeld door warez lui
pi_22635453
Overspoeld valt ook wel weer mee hoor...
Wel goed wat Microsoft aan het doen is trouwens tegen deze leak. Geen enkele site durft het toe te laten dat er wat over het spel gepost wordt, en diegene die het wel toe laten zijn zich denk ik nog niet bewust wat voor shit ze over zich heen kunnen krijgen.
pi_22635861
Waarschijnlijk een zeer kort werkende link (angelfire), maar voor de mensen die echt eens wat nieuws willen zien van deze game, is hier zo te zien de officiele Halo2 trailer van de release disc . Let wel op: MAJOR SPOILERS!
SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door DinoPK op 15-10-2004 10:13:26 ]
pi_22636042
Iets waar ik het totaal mee eens ben, en daardoor deze banner ook hier:

pi_22636201
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:10 schreef DinoPK het volgende:
Iets waar ik het totaal mee eens ben, en daardoor deze banner ook hier:

[afbeelding]
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:36:50 #179
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22636371
Wat een toestanden allemaal.........elke fucking game (Xbox/PC/GC/PS2) is weken voor release op i-net te verkrijgen, hoor je nooit iemand over. Echte fans kopen dat ding toch wel....enige reden waarom M$ nu zo "verbolgen" naar buiten treed is omdat het ze $$$$ kost. Enige bedrijf dat over het leaken zou kunnen vallen is Bungie en die heb ik nog niet gehoord.

Korten, niet zeiken, de mensen die willen downen moeten dat fijn doen, ik wacht wel op de official rls want die franse versie is zo lastig spelen op mijn unmodded box
pi_22636407
Het is gewoon extra gevoelig denk ik omdat ze al die tijd verschrikkelijk weinig informatie hebben vrijgegeven, en nu alles in 1x op straat ligt. Het zal ze geld kosten, alleen de mensen die hem nu downloaden hadden hem inderdaad toch niet gekocht.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:41:59 #181
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22636445
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:39 schreef DinoPK het volgende:
Het zal ze geld kosten, alleen de mensen die hem nu downloaden hadden hem inderdaad toch niet gekocht.
Niet helemaal waar, ik ken heel veel mensen die downen maar echt goeie games alsnog kopen. M$ moet niet janken, deze game wordt een kaskraker........
pi_22636457
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_22636870
Tjah ik kan hem ook gewoon downloaden, maar ik doe het mooi niet; als er een spel dat het verdient om gekocht te worden dan is het deze wel.
Het spel ligt toch op 11 november (hopelijk) in mijn bus, het is al betaald en wel.

Trouwens Strolie: beetje onzinnig om een los topic te openen, daar zijn spoilertags nou eenmaal voor uitgevonden (en sowieso, er staan hier nog geen spoilers).
pi_22637268
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[XBox] Halo 2 -SPOILERVRIJ-
Open je ook al vast een spoilervrije: RE4, GTA: SA, Metroid Prime 2, FFXII, MGS3 topic?
pi_22637299
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef CloudStrife het volgende:
Open je ook al vast een spoilervrije: RE4, GTA: SA, Metroid Prime 2, FFXII, MGS3 topic?
Als die voor de officiële release gelekt worden wel.
pi_22637417
Elk spel is voor de Pal release wel te downloaden (NTSC releases, zo goed als complete beta's etc), dus dan blijf je bezig op zo'n manier. Ik zie er het nut niet van in, de spoiler tags zijn er echt niet voor niets. Kan je jezelf niet beheersen, blijf dan gewoon uit het topic.

Als er een spoiler gepost wordt zonder tags, dan zijn er altijd de mods om dit af te straffen (wat naar mijn mening dan wel met een (temp)ban moet gebeuren).
pi_22637432
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Als er een spoiler gepost wordt zonder tags, dan zijn er altijd de mods om dit af te straffen (wat naar mijn mening dan wel met een (temp)ban moet gebeuren).
Dan heb ik hem al gelezen en is het kwaad al geschied. Vandaar, spoilervrij topic.
pi_22637527
Zullen we dan ook maar een spoilervrij topic aanmaken voor Tak2? Stel je voor dat iemand verteld dat er maffe karakters inzitten, terwijl je dit zelf nog moet zien.
Het is een forum, een discussie plaats. Wil je dat soort dingen niet lezen, dan moet je gewoon uit de topics wegblijven. Wat wil je anders trouwens in de topics zien? Alleen maar die achterlijke obey smileys, OMG's, en weet ik wat voor zooi.
pi_22637745
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:02 schreef DinoPK het volgende:
Zullen we dan ook maar een spoilervrij topic aanmaken voor Tak2? Stel je voor dat iemand verteld dat er maffe karakters inzitten, terwijl je dit zelf nog moet zien.
Het is een forum, een discussie plaats. Wil je dat soort dingen niet lezen, dan moet je gewoon uit de topics wegblijven. Wat wil je anders trouwens in de topics zien? Alleen maar die achterlijke obey smileys, OMG's, en weet ik wat voor zooi.
Doe eens niet zo overdreven. Ik wil het spel gewoon ervaren zoals Bungie het bedoelt heeft, zonder voorkennis van het verhaal of gameplay van de single player campaign. Vergelijking met games als Fable en OutRun 2 gaan niet op aangezien Lionhead er zelf voor gekozen heeft om alle mogelijkheden van het spel vanaf het begin af al bekend te maken.

En hier hoeven heus niet alleen maar worship smileys te worden geplaatst. Ik wil gewoon niks horen over het verhaal of de gameplay. Maar goed, gezien de hoeveelheid kleuters op FOK lijkt dat weer teveel gevraagd.
pi_22637863
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:02 schreef DinoPK het volgende:
Het probleem is dat als je als eerlijke gamer wordt geconfronteerd met mensen die het niet zo nauw
nemen met de release datum. En dat die mensen dan ook in het topic waar je lekker elkaar gek kan maken en aftellen naar H-day ff hun bevindingen alvast posten. Dat is gewoon kut! Ik vind het echt, en dat zei al in het fable topic, vergallen van een ander zijn gameplezier! En omdat hun niet kunnen wachten, respect hebben voor de makers of welk excuus die warezpikkies ook willen aandragen, kan een eerlijke gamer niet meer in het topic komen.
Bang voor spoilers.. ja daar heb je spoiler tags voor, nee daar krijg je een leesbaar topic van. Allemaal spoilers op spoilers tags.
Geef die sukkels gewoon een eigen topic.. een praat hier over warezhalo2 topic, en laat een ander gewoon lekker wachten met de andere.
Is dat nou moeilijk te begrijpen?
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_22637880
Waarom lees je dan uberhaupt een topic erover als je niks wilt weten?
pi_22637882
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

gezien de hoeveelheid kleuters op FOK lijkt dat weer teveel gevraagd.
Dus warez overwint alles, vlgs mij druist dat in tegen de policy.
pi_22637965
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom lees je dan uberhaupt een topic erover als je niks wilt weten?
Ik wil weten wat de laatste officiele nieuws is, en daar wil ik over praten.
Niet wat iemand vind van een game voor hij uit is... zout gewoon een eind op met je onwillige gedrag, neem je eigen warez topic.
pi_22638052
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:22 schreef SailingAce het volgende:
Dus warez overwint alles, vlgs mij druist dat in tegen de policy.
Absoluut niet, probleem is alleen dat niet te moderaten valt tegen ezels als American_Nightmare die blijkbaar slechts genot uit games (en uit het leven?) halen door te patsen dat ze hem iets eerder hebben en het plezier van andere mensen te verpesten.

Je hebt gelijk hoor, het is eigenlijk te gek voor worden dat de echte gamers hier niet meer durven te lezen.
pi_22638338
eens..was dit een leuk topic
pi_22638410
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:09 schreef taart het volgende:
eens..was dit een leuk topic
Inderdaad, vroeger
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22638424
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:48 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, het is eigenlijk te gek voor worden dat de echte gamers hier niet meer durven te lezen.
Ja precies, niet om te mierenneuken, maar ik denk wel na voor ik een HALO2 topic in ga.. zal ik geen spoilers tegen komen. Belachelijk natuurlijk want het hoort er niet te zijn voor de release.
pi_22638448
Maaruh.. wie heeft 'm nou al gespeeld? En wat vinden we ervan?
pi_22638458
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Maaruh.. wie heeft 'm nou al gespeeld? En wat vinden we ervan?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_22638532
Je kunt trouwens wel zien wat voor soort gamer American_Nightmare is. Hij loopt hier al langer over zijn illegale Halo 2 te blaten dan hij het spel gespeeld heeft. :’) Get a life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')