Ja verziek dit topic alvast met spoilers.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Iemand 'm al gespeeld?
of download em eerst en koopt em naderhandquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:40 schreef Gimeone2 het volgende:
Ik ga hem niet downen das voor echte sukkels..DE ECHTE HALO FAN koopt hem in de winkel.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
of download em eerst en koopt em naderhand
ik ben idd ook wel heel erg benieuwdquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ga 'm vannacht downloaden en dan morgen ff uitproberen.
Ja als DAT spel al niet eens heilig voor je is... dan verdien je inderdaad geen games te spelen, dan ga je lekker met je piemeltje spelen of je puisten uit drukken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:07 schreef StrikeAnywhere het volgende:
MAAR het is Godverdommmmmme wel HALO 2, dus wacht ik netjes en geduldig tot 11 November.
Dat is inderdaad nog leuker (dat met dat piemeltje).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja als DAT spel al niet eens heilig voor je is... dan verdien je inderdaad geen games te spelen, dan ga je lekker met je piemeltje spelen of je puisten uit drukken.
Wat ik heb gehoortquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:28 schreef BMH het volgende:
We want spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoort
MEGA SPOILER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoort
MEGA SPOILER!vage shit! ik wil gewoon de master chief zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het verhaal kunnen ze niet spoileren :quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:04 schreef pmponer het volgende:
He gelukkig nu krijgen we weer mesnen die blij zijn dat ze breedband hebben of op het werk een leuke verbinding...
Weet je wat jullie moeten gaan doen? Lekker Halo 2 spelen en geen spoilers posten. Dan bederf je het niet voor de mensen die op de release wachtten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door DinoPK op 15-10-2004 10:13:26 ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:10 schreef DinoPK het volgende:
Iets waar ik het totaal mee eens ben, en daardoor deze banner ook hier:
[afbeelding]
Niet helemaal waar, ik ken heel veel mensen die downen maar echt goeie games alsnog kopen. M$ moet niet janken, deze game wordt een kaskraker........quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:39 schreef DinoPK het volgende:
Het zal ze geld kosten, alleen de mensen die hem nu downloaden hadden hem inderdaad toch niet gekocht.
Open je ook al vast een spoilervrije: RE4, GTA: SA, Metroid Prime 2, FFXII, MGS3 topic?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[XBox] Halo 2 -SPOILERVRIJ-
Als die voor de officiële release gelekt worden wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef CloudStrife het volgende:
Open je ook al vast een spoilervrije: RE4, GTA: SA, Metroid Prime 2, FFXII, MGS3 topic?
![]()
Dan heb ik hem al gelezen en is het kwaad al geschied. Vandaar, spoilervrij topic.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Als er een spoiler gepost wordt zonder tags, dan zijn er altijd de mods om dit af te straffen (wat naar mijn mening dan wel met een (temp)ban moet gebeuren).
Doe eens niet zo overdreven. Ik wil het spel gewoon ervaren zoals Bungie het bedoelt heeft, zonder voorkennis van het verhaal of gameplay van de single player campaign. Vergelijking met games als Fable en OutRun 2 gaan niet op aangezien Lionhead er zelf voor gekozen heeft om alle mogelijkheden van het spel vanaf het begin af al bekend te maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:02 schreef DinoPK het volgende:
Zullen we dan ook maar een spoilervrij topic aanmaken voor Tak2? Stel je voor dat iemand verteld dat er maffe karakters inzitten, terwijl je dit zelf nog moet zien.
Het is een forum, een discussie plaats. Wil je dat soort dingen niet lezen, dan moet je gewoon uit de topics wegblijven. Wat wil je anders trouwens in de topics zien? Alleen maar die achterlijke obey smileys, OMG's, en weet ik wat voor zooi.
Het probleem is dat als je als eerlijke gamer wordt geconfronteerd met mensen die het niet zo nauwquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:02 schreef DinoPK het volgende:
Zullen we dan ook maar een spoilervrij topic aanmaken voor Tak2? Stel je voor dat iemand verteld dat er maffe karakters inzitten, terwijl je dit zelf nog moet zien.
Het is een forum, een discussie plaats. Wil je dat soort dingen niet lezen, dan moet je gewoon uit de topics wegblijven. Wat wil je anders trouwens in de topics zien? Alleen maar die achterlijke obey smileys, OMG's, en weet ik wat voor zooi.
Dus warez overwint alles, vlgs mij druist dat in tegen de policy.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
gezien de hoeveelheid kleuters op FOK lijkt dat weer teveel gevraagd.
Ik wil weten wat de laatste officiele nieuws is, en daar wil ik over praten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom lees je dan uberhaupt een topic erover als je niks wilt weten?
Absoluut niet, probleem is alleen dat niet te moderaten valt tegen ezels als American_Nightmare die blijkbaar slechts genot uit games (en uit het leven?) halen door te patsen dat ze hem iets eerder hebben en het plezier van andere mensen te verpesten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:22 schreef SailingAce het volgende:
Dus warez overwint alles, vlgs mij druist dat in tegen de policy.
Inderdaad, vroegerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:09 schreef taart het volgende:
eens..was dit een leuk topic
Ja precies, niet om te mierenneuken, maar ik denk wel na voor ik een HALO2 topic in ga.. zal ik geen spoilers tegen komen. Belachelijk natuurlijk want het hoort er niet te zijn voor de release.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het is eigenlijk te gek voor worden dat de echte gamers hier niet meer durven te lezen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Maaruh.. wie heeft 'm nou al gespeeld? En wat vinden we ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |